Nu porneste cu injectoare noi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    salut fratilor,am si eu o problema cu injectorii trebuie sa i schimb si nu stiu sa chem pe cineva cu calculatorul sai puna [injectori noi euro3]sau sa i pun eu singur si sa pornesc masina [acum nu mai porneste deloc masina dau la automat pana moare bateria si degeaba]astept raspuns

    Comment


    • #47
      pune injectoarele si da cheie fara nici o problema
      dua ce porneste o pui pe caculator

      Comment


      • #48
        )
        nu se stie daca va porni @dani balan ... daca le schimbi toate 4 , eu as cam merge pe varianta ca nu va porni *cel putin pana nu is scrise in calculator. daca schimbi 1/2 ... mai exista sansa sa porneasca , si daca esti si baftos se poate ca , calculatorul sa "invete" si celelalte 2 injectoare...scapi fara sa pui codurile ... oricum e de preferat sa fie scrise, sa mearga in parametri normali.
        @adyyy mergi la reprezentanta dacia , sau partenerii sai ...sati schimbe aia , si sa tii scrie in calculator. nu te baga aiurea , ca mai mult rau o sa faci crede-ma ca stiu ...
        iar daca totusi apelezi la varianta " apeleaza un prieten" ... nu cred ca o sa aiba ala softu de uzina , pt a scrie injectoare.si apare varianta sa nu tii scrie bine...
        noroc si sa auzim de bine
        sigpicSa traiasca urile , si

        Comment


        • #49
          Nu are nicio treaba pornitul cu scrisul injectoarelor. El trebuie sa porneasca. Acele coduri de pe injectoare sunt practic o caracteristica de injectie personalizata pe fiecare injector in parte. Daca nu le scri, motorul poate avea mici neregularitai la relantoi dar trebuie sa pornesca. Cand sunt injectoare la mana a doua, e recomandat sa nu se mai scrie injectoarele. La orice scriere in calculatorul de motor, el va sti ca injectoarele sunt noi. Asta desi daca pui injectoare vechi, ele au o anumita caracteristica de injectie. In timp odata cu cresterea numarului de Km, calculatorul de motor face o corectie de uzura a injectoarelor. Asta inseamna ca daca pui injectoare vechi si le scri, risti ca motorul sa mearga mai rau, fata daca nu le-ai scrie.

          Comment


          • #50
            Nu are treaba noile coduri ale injectoarelor cu pornitul porneste obligatoriu 100% daca scrii codurile motorul este mai silentios merge mai rotund si scade cam 0,5 consumul in rest nu ar trebui sa fie probleme.bafta.
            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

            Comment


            • #51
              @adicata , de pornit ...da . o sa porneasca !
              dar pariu fac cu tine , ca dupa ce ai pornit motorul, pui cronometrul , si lasi 30 min )
              *bineinteles +/- ...ceva minute . la mine de exemplu au mers 30 de minute fix )
              si apoi daca o mai porni iar motorul singur , fara sa-l gadili ...cu spray ... etc. eu nu mai postez la capitolul dci uri cat voi avea dci ul meu.
              crezi ca degeaba e calculatorul ala pus acolo , acei senzori pe injectoare. nu e dacie din 90 man. nu poti sa legi nimic cu sarma la dci.
              daca nu scrii in calculator injectoarele , calculatorul o sa bage in ei motorina cat cuprinde. o sa tacane , o sa fie variatii de turatie ...etc. pana cand blocheaza injectorul ala, ori va ceda injectorul , si va trimite numai pe retur. si vei fi rezolvat = 0 .
              multi au asa o impresie ca ... na , masina romaneasca ... o legam cu sarma. nu e chiar asa. e ca si cum ai pune la distributie o curea cu 5 dinti lipsa , da sa vrei sa mearga normal motorul ...
              daca uzina spune ca trebuie scrise seriile injectoarelor ... inseamna ca trebuie scrie )
              *si ...ca idee , sa stii ca eu nu dau 2 bani pe ce spun aia de la dacia , dar faza cu scrisul injectoarelor mi-am invatat-o ! aia fiind singura care o cred )
              cand aveam dci ul stricat , aveam cumparate cred ca ... 12 injectoare ...daca tin bine minte*pe vremea cand era 12 mil 1 injector nou * .am pus 4 noi noute , nescrise ... 30 de minute au mers , 4 sh la fel ... inca alea au mers mai putin , si ultimele 4 noi noute , scrise in calculator la caremil , 5 milioane manopera pe factura , ca mi-au scris injectoarele ... "asa e la noi" , in 40 de minute a fost gata masina. si am 40000 aproape facuti cu ea de atunci . merge/trage f bine
              deci ... cand trebuie facut ceva .... trebuie facut !!
              asa se duce vorba`n sat ca ...dci urile is proaste si etc... ca multi nu stiu sa conduca dci ul , si multi sunt "mecanici" la dci uri.

              @tvstar ... ai 1.6 16v ... dar.. in fine... ai dreptate )

              noroc si drumuri bune
              *bine ca s-au ieftinit injectoarele , sunt mai acceptabile preturile pentru experimente )
              sigpicSa traiasca urile , si

              Comment


              • #52
                Imi pare rau ca te contrazic dar nu e asa. Pot spuns ca sunt specialist in common-rail. Crede-ma , cunosc foarte bine sistemul si cum functioneaza acesta.

                Comment


                • #53
                  ok atunci.
                  eu am spus ce am trait , nu sunt in nici un fel specialist , doar ce am invatat pe parcursul a 2 luni despre injectoare si pompe de injectie common-rail *in interesul de a-mi repara masina. 2 luni zi de zi , numai astea le aveam in cap .
                  + ca am incercat diverse si diverse metode de a "pacali" calculatorul , "scris" injectoarele ... pus filtre de motorina separate pe conducte ... si altele )
                  o fi motorul meu mai ... pretentios , sa zic asa.
                  noroc si numai bine
                  sigpicSa traiasca urile , si

                  Comment


                  • #54
                    Salut la toti mai ales lui DieselLGN tin sa te anunt ca am intradevar un Logan 1,6 !6V dar pe linga asta mai detin si 3 (2)bucati Renault Kangoo 1,5 dci 65 cai 70 cai si 82 cai euro 3 mam lovit de injectoare si de pompe de inalta presiune de ma doare capul de aia am cumparat benzinar noroc cu supapele astea de retur ce se gasesc acum pe net ca le mai lungesti viata .APROPO o data desfacut injectorul mare atentie pentru toti colegi codul acela de parametri ce trebuie scris in calculator nu mai este valabil dragilor sa modificat total degeaba il scrii ca nu mai este valid si calculatoru va dicta o injectie si poate pentru el (injector) este prea mica sau prea mare .daca este nou da daca ai umblat la el obligatoriu pe bancul de probe si ii se va genera alt cod dupa parametri actuali bafta multa.Apropo una am vanduto mai am 2 bucati daca va intereseaza ,,Dci de vinzare<<<
                    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                    Comment


                    • #55
                      merge mot si fara cod de inj si daca-l iei le putina talpa si sa mai ai si o coasta aste ceas asa ca cine nu stie sa nu mai dea cu presupusu ca a auzit ca a facut (din auzite) barfa ca babele

                      Comment


                      • #56
                        DieselLGN, daca nu porneste , cu siguranta nu este de la scrisul injectoarelor.
                        Masoara presiunea in rampa. Daca nu ai presiune suficienta, ori regulatorul de presiune ori supapa de dozaj din pompa ori unul sau ami multe injectoare este cauza.

                        Comment


                        • #57
                          sunt perfect deacord cu ce a spus adicata2003 asa este.
                          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                          Comment


                          • #58
                            defectiuni pornire

                            helo,am un logan 1.5dci 50kw, din 2007,140000km. am curatat pompa,injectoarele si nu mai vrea sa porneasca. azi astept sa vina cu testerul. a mai patit cineva la fel ca mine sau stie cineva ce ar putea avea?

                            Comment


                            • #59
                              Din ce spuneti dumneavoastra ar fi vorba de senzori. Sunt cativa senzori care trebuiesc verificati, insa daca acestia nu primesc semnal va iesi pe diagnoza cu siguranta: senzorul de turatie de pe volanta, senzorul de pe fulie si regulatorul de preisiune de pe pompa de injectie.

                              Comment


                              • #60
                                verifica face pompa presiune?

                                daca nu luam legatura
                                Last edited by db-75-mai; 24 February 2011, 20:49. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google