salut fratilor,am si eu o problema cu injectorii trebuie sa i schimb si nu stiu sa chem pe cineva cu calculatorul sai puna [injectori noi euro3]sau sa i pun eu singur si sa pornesc masina [acum nu mai porneste deloc masina dau la automat pana moare bateria si degeaba]astept raspuns
Nu porneste cu injectoare noi
Collapse
X
-
)
nu se stie daca va porni @dani balan ... daca le schimbi toate 4 , eu as cam merge pe varianta ca nu va porni *cel putin pana nu is scrise in calculator. daca schimbi 1/2 ... mai exista sansa sa porneasca , si daca esti si baftos se poate ca , calculatorul sa "invete" si celelalte 2 injectoare...scapi fara sa pui codurile ... oricum e de preferat sa fie scrise, sa mearga in parametri normali.
@adyyy mergi la reprezentanta dacia , sau partenerii sai ...sati schimbe aia , si sa tii scrie in calculator. nu te baga aiurea , ca mai mult rau o sa faci crede-ma ca stiu ...
iar daca totusi apelezi la varianta " apeleaza un prieten" ... nu cred ca o sa aiba ala softu de uzina , pt a scrie injectoare.si apare varianta sa nu tii scrie bine...
noroc si sa auzim de binesigpicSa traiasca urile , si
Comment
-
Nu are nicio treaba pornitul cu scrisul injectoarelor. El trebuie sa porneasca. Acele coduri de pe injectoare sunt practic o caracteristica de injectie personalizata pe fiecare injector in parte. Daca nu le scri, motorul poate avea mici neregularitai la relantoi dar trebuie sa pornesca. Cand sunt injectoare la mana a doua, e recomandat sa nu se mai scrie injectoarele. La orice scriere in calculatorul de motor, el va sti ca injectoarele sunt noi. Asta desi daca pui injectoare vechi, ele au o anumita caracteristica de injectie. In timp odata cu cresterea numarului de Km, calculatorul de motor face o corectie de uzura a injectoarelor. Asta inseamna ca daca pui injectoare vechi si le scri, risti ca motorul sa mearga mai rau, fata daca nu le-ai scrie.
Comment
-
Nu are treaba noile coduri ale injectoarelor cu pornitul porneste obligatoriu 100% daca scrii codurile motorul este mai silentios merge mai rotund si scade cam 0,5 consumul in rest nu ar trebui sa fie probleme.bafta.Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic
Comment
-
@adicata , de pornit ...da . o sa porneasca !
dar pariu fac cu tine , ca dupa ce ai pornit motorul, pui cronometrul , si lasi 30 min )
*bineinteles +/- ...ceva minute . la mine de exemplu au mers 30 de minute fix )
si apoi daca o mai porni iar motorul singur , fara sa-l gadili ...cu spray ... etc. eu nu mai postez la capitolul dci uri cat voi avea dci ul meu.
crezi ca degeaba e calculatorul ala pus acolo , acei senzori pe injectoare. nu e dacie din 90 man. nu poti sa legi nimic cu sarma la dci.
daca nu scrii in calculator injectoarele , calculatorul o sa bage in ei motorina cat cuprinde. o sa tacane , o sa fie variatii de turatie ...etc. pana cand blocheaza injectorul ala, ori va ceda injectorul , si va trimite numai pe retur. si vei fi rezolvat = 0 .
multi au asa o impresie ca ... na , masina romaneasca ... o legam cu sarma. nu e chiar asa. e ca si cum ai pune la distributie o curea cu 5 dinti lipsa , da sa vrei sa mearga normal motorul ...
daca uzina spune ca trebuie scrise seriile injectoarelor ... inseamna ca trebuie scrie )
*si ...ca idee , sa stii ca eu nu dau 2 bani pe ce spun aia de la dacia , dar faza cu scrisul injectoarelor mi-am invatat-o ! aia fiind singura care o cred )
cand aveam dci ul stricat , aveam cumparate cred ca ... 12 injectoare ...daca tin bine minte*pe vremea cand era 12 mil 1 injector nou * .am pus 4 noi noute , nescrise ... 30 de minute au mers , 4 sh la fel ... inca alea au mers mai putin , si ultimele 4 noi noute , scrise in calculator la caremil , 5 milioane manopera pe factura , ca mi-au scris injectoarele ... "asa e la noi" , in 40 de minute a fost gata masina. si am 40000 aproape facuti cu ea de atunci . merge/trage f bine
deci ... cand trebuie facut ceva .... trebuie facut !!
asa se duce vorba`n sat ca ...dci urile is proaste si etc... ca multi nu stiu sa conduca dci ul , si multi sunt "mecanici" la dci uri.
@tvstar ... ai 1.6 16v ... dar.. in fine... ai dreptate )
noroc si drumuri bune
*bine ca s-au ieftinit injectoarele , sunt mai acceptabile preturile pentru experimente )sigpicSa traiasca urile , si
Comment
-
ok atunci.
eu am spus ce am trait , nu sunt in nici un fel specialist , doar ce am invatat pe parcursul a 2 luni despre injectoare si pompe de injectie common-rail *in interesul de a-mi repara masina. 2 luni zi de zi , numai astea le aveam in cap .
+ ca am incercat diverse si diverse metode de a "pacali" calculatorul , "scris" injectoarele ... pus filtre de motorina separate pe conducte ... si altele )
o fi motorul meu mai ... pretentios , sa zic asa.
noroc si numai binesigpicSa traiasca urile , si
Comment
-
Salut la toti mai ales lui DieselLGN tin sa te anunt ca am intradevar un Logan 1,6 !6V dar pe linga asta mai detin si 3 (2)bucati Renault Kangoo 1,5 dci 65 cai 70 cai si 82 cai euro 3 mam lovit de injectoare si de pompe de inalta presiune de ma doare capul de aia am cumparat benzinar noroc cu supapele astea de retur ce se gasesc acum pe net ca le mai lungesti viata .APROPO o data desfacut injectorul mare atentie pentru toti colegi codul acela de parametri ce trebuie scris in calculator nu mai este valabil dragilor sa modificat total degeaba il scrii ca nu mai este valid si calculatoru va dicta o injectie si poate pentru el (injector) este prea mica sau prea mare .daca este nou da daca ai umblat la el obligatoriu pe bancul de probe si ii se va genera alt cod dupa parametri actuali bafta multa.Apropo una am vanduto mai am 2 bucati daca va intereseaza ,,Dci de vinzare<<<Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic
Comment
-
Din ce spuneti dumneavoastra ar fi vorba de senzori. Sunt cativa senzori care trebuiesc verificati, insa daca acestia nu primesc semnal va iesi pe diagnoza cu siguranta: senzorul de turatie de pe volanta, senzorul de pe fulie si regulatorul de preisiune de pe pompa de injectie.
Comment
Comment