Curatare EGR Logan 1.5 DCI 65 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Egr

    am si eu o problema,am curatat EGR-ul acum vreo 4 luni fara tevile adiacente...a mers brici.Insa de cateva zile am aceleasi simptome,nu trage si scoate fum.Am fost la un mecanic si mi-a spus ca e turbina pe moarte.Mai are rost sa curat EGR-ul plus tevi si toate cele inainte de a verifica turbina?Pareri,sfaturi...cineva,va rog

    Comment


    • #62
      Mai curata odata egr ,cand il scoti sa te uiti daca e blocat pe deschis

      Comment


      • #63
        cu ce l-as putea curata cel mai bine?

        Comment


        • #64
          decarburol, benzina,sprei curatat frane daca ramane un pic deschis turbo nu mai face presiune de zici ca nu mai baga turbo,dar ulei consuma asta e primu simptom cand se duce turbo

          Comment


          • #65
            am verificat uleiul si am vazut ca e consumat.Asta inseamna ca ar fi turbina de vina?Trasul greu si fumul negru ar putea fi simptome care sa tina si de turbina+EGR sau doar una din ele?

            Comment


            • #66
              Originally posted by sorihxz View Post
              Mai curata odata egr ,cand il scoti sa te uiti daca e blocat pe deschis
              Care e pozitia deschis si care inchis? Banuiesc ca deschis inseamna capacelul ala cu tot cu tija ridicata in sus, nu?

              Comment


              • #67
                Originally posted by piticosmin View Post
                am verificat uleiul si am vazut ca e consumat.Asta inseamna ca ar fi turbina de vina?Trasul greu si fumul negru ar putea fi simptome care sa tina si de turbina+EGR sau doar una din ele?
                da deoarece daca egr e ramas deschis cand are loc supraalimentarea cu aer de la turbo aceasta(presiunea de aer) ar refula pe evacuare=lipsa putere si fum negru acelasi cu acela cand nu functioneaza turbo

                Comment


                • #68
                  Originally posted by piticosmin View Post
                  am verificat uleiul si am vazut ca e consumat.Asta inseamna ca ar fi turbina de vina?Trasul greu si fumul negru ar putea fi simptome care sa tina si de turbina+EGR sau doar una din ele?
                  consumul de ulei nu este neaparat o cauta a turbinei ...eu am patit la fel si era conducata de retur scurgere ulei din turbo,pierdea pe acolo ulei si cadea direct pe catalizator si il ardea
                  si eu m framantam de zor..
                  recomanda sa verifici axul de la turbo s vezi daca are joc si abia atunci ati poti spune un mare semn de "????"

                  eu curat EGR-ul + tubulatura aferenta in fiecare vara cu decarburol si cu o perie cu manare lung pentru spalat sticle,cel putin la conducte si teava in forma de "J" merge de minune....mai mult desfaci la conduce si tevi decat speli cu aceasta metode

                  1-2 l decarburol
                  1 tava tabla
                  2-3 carpe mari
                  1-2 perechi manusi chirurgicale (sau alt gen)


                  bafta
                  Last edited by bobbyred; 18 January 2013, 14:18.
                  Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                  Comment


                  • #69
                    Salutare tuturor. Doresc sa va adresesz si eu o intrebare legat de un produs minune gasit pe dacia shop care se foloseste pentru curatarea egr-ului, a turbinei , si a intregului circuit de admisie aer a motorului. Daca cineva l-a folosit sau poate sa ma ajute cu un sfat daca se merita sa-l folosesc sau nu i-as fi foarte cunoscator. Produsul este acesta:http://www.daciashop.ro/curatator-EG...facturer_id=61 . Va multumesc

                    Comment


                    • #70
                      curatarea EGR-ului se face cel mai bine mecanic,adica demontat curatat de toata depunerea si apoi chimic cu sano-forte(solutie pentru aragaz,adica soda caustica,atentie ataca pielea,se vor folosi manusi de protectie)si clatire din abundenta cu apa RECE,mai este o solutie de la Mafra de curatat pe jos in atelierele auto,la fel de buna(tot un fel de soda caustica)
                      toate sprayurile si chestiile care se baga in motor in timpu functionarii poate duce la avarierea grava,poate iremediabila, a motorului,aceste solutii sunt pe baza de alcooli care dizolva funinginea si calamina depusa pe traseul admisiei si care este aspirata in motor,se poate ca o bucata de calamina desprinsa de pe traseul admisiei sa blocheze o supapa de admisie si so tina deschisa,ce crezi ca pateste daca este lovita de piston la 2000-2500 de rpm,cum zice sprayul minune,
                      eu cel putin prefer sa curat EGR-ul si traseul admisiei prin meteoda descrisa mai sus,mecanic prima data si apoi chimic,si nu ma doare capu ca am distrus motoru clientului,plus ca vede si el ce avea in admisie,de se ruga de masina sa prinda ceva viteza si sa nu mai scoata fum
                      dar fiecare face cum al duce capu,dai 30 lei pe sprayul minune si apoi poti da cateva sute bune de tot pe chiulasa,supape si alte piese care se schimba cand dai chiulasa jos de pe motor

                      Comment


                      • #71
                        Am luat masina cu 76.000 km si am curatat egr la 82.000.Initial am zis ca sunt injectoarele,dar era egr.Acum am 120.000 si nu am probleme cu egr.
                        Mana de lucru 50 lei.

                        Comment


                        • #72
                          Am inteles cum sta treaba. Mersi din suflet Nicu. Chiar ma miram si eu cum un spray sa faca atatea minuni cum ziceau aia pe acolo. Deci o sa il curat mecanic. va doresc toate cele bune tuturor

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google