"Para" amorsare-probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu cred ca are ceva supapa,dar voi vedea peste 4000 de km. Daca este ceva o sa postez.

    Comment


    • #17
      salutare para nu are cum sa se intareasca ea ajuta doar la amorsarea sistemului de alimentare daca se intervine asupra lui ex:schimb filtru mororina injectoare pompa inalta presiune rami fara motorina etc. daca sistemul este amorsat si continui sa dai la para ea pleaca pe retur inapoi in rezervor deci nu are cum sa se intareasca beton .
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by mariandci View Post
        Masina are in momentul de fata 46000 km,ceea ce ma "roade" ar fi ca am observat ca para de amorsare a circuitului de alimentare,stiti voi cea de cauciuc,nu se mai intareste sa spun asa cam de vreo 20000 km in urma.Mentionez ca masina functioneaza ireprosabil iar la revizia de 40000 km am putut face amorsarea fara probleme.
        O alta chestie.La servici conduc un van dci si la un moment dat nici aluia nu i se mai intarea, a doua zi am verificat din curiozitate si s-a intarit.
        aveti careva vreo idee, o fi vreo supapa care nu mai inchide bine.
        Oare v-am dat de gindit sauaveti mai multi aceasta problema si nu ati bagat-o in seama.Va multumesc si astept ceva raspunsuri
        se gaseste in comert o supapa la 25 lei care se adauga la o distanta de maxim 30 cm de pompa de injectie.

        Comment


        • #19
          Hai sa dezgropam idei vechi, sa le fie altora sfaturi pentru unele probleme
          Asadar, faptele: ma suna tatal in urma cu cca o saptamana si-mi spune ca nu i-a pornit jucaria. Ma gandeam ca o sa-l scuture de ceva bani, iarasi (am mai scris, a avut probleme cu injectia, cca 2500 lei cost inlocuire supape de retur, acum are peste 60 kkm cu ele, in acel moment a fost analizata si pompa de inalta presiune - OK, un atelier autorizat Delphi, BZ)
          Buuun...ajung la el, imi cere sa pupam masinile pt o donatie de energie (ramasese fara, avea un ACM cam pe duca).
          Si il opresc, ma apuc de o verificare:

          Scot mufa din imagine de pe stut si incerc sa pompez. Nimic! Aer.
          Atunci apar variante: filtrul de motorina blocat de apa (dar nu avusese nici un bec martor aprins)
          A doua zi desfac toata bara fata (am inlocuit si lichidul de servodirectie, la acest model nu este alta cale...) inlocuim filtrul, suflam pe cel vechi...aerul trecea.
          Ramasese para de amorsare (supapa acesteia), se vedea usor cum joaca motorina pe conducta, nu urca.
          In alta zi este cumparata o para de amorsare (35 lei) si...din 3-4 apasari si-a facut job-ul.

          Ce m-a facut sa o banuiesc: lipsa oricarui martor aprins, precum si faptul ca pornirea a fost ratata dupa o perioada de repaos de peste noapte (motorul pornea f usor, in orice conditii).

          In concluzie:
          1) Indiciile din postul nr. 5 se pare ca s-au adeverit (cam pretimpurii, daaar...)
          2. Cei care aveti asemenea necazuri, e bine sa verificati si eficacitatea acestei piese, asa cum precizat mai sus.
          Attached Files
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • #20
            Salut și mulțumiri pentru informații.
            Cum ai conectat furtunele la para nouă?
            Ai încălzit cu bricheta sau altceva?

            Eu personal am folosit o brichetă, dar a intrat foarte greu și nu cât ar fi trebuit. Pare să fie în regulă... Voi constata în câteva zile.

            Comment


            • #21
              De problema cu para de amorsare m-am lovit si eu la un Logan 1.5 dCi ABS Plus din 2007... Astfel:

              Am mers intr-un service-auto, sa-mi schimbe filtrul de motorina (am cumparat filtru original, Renault). In teorie, ar fi trebuit sa fie o operatiune banala, doar ca n-a fost asa...

              Au schimbat filtrul, dupa care n-a mai vrut sa porneasca masina nici in ruptul capului! Au tinut-o idiotii de mecanici din spray... Deci, nu doar ca au pornit-o din spray, ci au tot tinut-o din spray, jet dupa jet, ca altfel se oprea motorul... ziceau ei, ca, astfel "se amorseaza singura" !?!?!
              In fine, sunt pe cineva, ala prin telefon imi zice sa le spun mecanicilor ca-s niste idioti, pt ca masina nu se porneste cu spray si cu atat mai mult nu se tine sa mearga pe spray ca-ti strica motor/injectoare/pompa/distributie/etc... Incep sa ma ia dracii si pe mine...

              Dupa vreo 2~3 ore de incercari, timp in care idiotii de mecanici mi-au facut: motor, alternator, masca fata, tot-tot-tot, absolut tot mi-au udat cu motorina, cum au tot facut experiente pe acolo (inainte, motorul nu avea gram de ulei sau motorina pe el!!!), unul dintre mecanici "loveste" para de amorsare, care para i-si da drumul si astfel reuseste sa amorseze... Mi-a spus ca, in para de amorsare este ceva bila, care bila, atunci cand a incercat el sa amorseze de la para, s-a "blocat" si nu mai tragea motorina din rezervor. Lovind para de mai mult ori (orientata oarecum in jos, pe verticala), a reusit sa deblocheze para.
              Apoi, dupa amorsare, masina a pornit la prima cheie!

              Deci, cand vedeti ca un mecanic va porneste masina din spray, sa stiti ca acel mecanic habar n-are ce defect are de fapt masina! Am invatat acum, si eu, asta!

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google