pai tot topicul este sa vezi si parerile celorlalti. eu nu spun ca la mol este cea mai buna motorina, dar asta ma multumeste pe mine si imi pare ca este cea mai ok pt mine. cel mai important este sa nu avem probleme cu pilitura restul sa ne certam noi pe calitate
Evo Vs Efix Diesel Sau Bmw Vs Tractor...
Collapse
X
-
Salut
Inainte sa alimentez cu Euro 5 am stat si am citit destul de mult pe acest forum la diferiti oameni cert este ca nu prea am tinut cont de unde am bagat motorina dar am pus in rezervor numai Euro 5 si este super ok mie mi-a scazut si consumul si pot sa zic ca are ceva mai multa putere nu am avut nici o problema pana acum si alimentez cu E5 de aproape 3 luni am facut cam 2500 km pana acum fara menajamente viteza si motor turat pana in aproape 4000 r/min pe distamte destul de mari.Viteza ucide !!!
Comment
-
Unu la mana!
In Romania se vinde "numai" motorina E5 de aproape 6 luni, teoretic cel putin.
Doi la mana!
Astfel de posturi propun sa fie mai atent studiate de catre administratori. Nu am inteles mai nimic datorita lipsei semnelor de punctuatie!
Nu mai da quote la mesajul anteriorLast edited by darksid3; 24 June 2009, 22:33.1,5 dci 70 cp, martie 2007, 5,2%
Comment
-
Teoretic motorina Euro5 trebuie sa respecte niste standarde. Personal eu alimentez 99% Rompetrol(Efix), masina are 130.000 km in 2 ani si 3 luni, schimburi ulei+filtre la fiecare 15.000km, mers sportiv, remapata de cca. 30.000km, mers si mai sportiv, nici o problema la motor(decat o bujie arsa). Ca o remarca, dupa 2 plinuri facute in afara masina a mers muuult mai bine decat cu motorina din tara. Urmeaza sa incerc ALTO sa vad ce poate
Comment
-
Va spun eu ce poate ALTO 55, rupe tot, cam asta poate (chipurile ar fi cifra cetanica maxima a unei motorine cu care poate functiona un motor dizal), dar personal chiar daca sunt incantat de cum merge motorul cu ALTO 55 nu pot sa nu ma gandesc ca intr-o zi va trebui sa platesc si eu o paguba majora, daca nu din cauza motorinelor mai ayurea la noi in tara, cum spunea cineva mai inainte, macar din cauza faptului ca am dizal pauar sau a gropilor...si inca ceva sa va zic, important de data asta, cei de la Redac, unul din service-urile autorizate si autoritare din Craiova, ziceau ca majoritatea celor care au venit in service cu injectoarele stricate au bagat de la Pietrom, OMG, si Lucoil, dar nu cei care baga de la Rrrompetrol. Acuma o fi reclama sau nu dar astept sa faca si motorul meu macar 150000 si sa nu schimb nimic la el, ca la cum merg ma supar pe el daca ma saraceste...
Comment
-
Dragii mei, eu alimentez loganelul meu de 3 ani doar de la benzinarii Petrom (de obicei de la alea 2 din Roman) si nu am avut nici o problema cu masina...pana prin luna aprilie anul asta cand am observat ca masina nu mai "tragea" ca inainte. M-am dus la service, toate bune si frumoase. Am schimbat pe dieselul de la Rompetrol si deocamdata nu pare sa fie prea mare diferenta. Mai trebuie sa spun ca celelalte masini de la firma au pus de la aceleasi benzinarii diesel 5 iar eu am pus doar top diesel 5, la 3 masini schimband deja injectoarele... Nu stiu ce sa fac. O sa merg vreo 2 luni cu motorina de la Rompetrol, dupa aia o sa incerc si OMV si Moll...vad eu.
Saptamana trecuta am alimentat de la un Petrom din BC si masina a mers brici...asa ca inclin sa cred ca difera calitatea combustibilului de la o statie la alta chiar in cadrul aceleasi companii.
Comment
-
Cred ca se consuma multa energie pe parametri destul de restransi.
De ce:
1. Dci-ul trebuie forjat min 10min. destul de periodic pentru curatarea depunerilor de particule pe evacuare si probabil turbina nu stiu sigur;
2. Stilul de condus dicteaza consumul deci hai sa discutam de consum mediu pe paliere de viteza mentinute constant un timp cat mai lung dar fara accelerari si decelerari pe cat posibil. Si apoi poate incepem sa putem face comparatie. Asa la mine in familie pe aceiasi masina sunt doua consumuri medii eu si sotia diferenta 0.8...1.0l/100km
3. Calitatea carbrantului, dupa spusele celor de la Top Gear, nu se simte la testele facute pe dyno decat pentru modele super sport cand le pui combustibili gen benzina 99+ si asta pentru ca masinile respective sunt programate sa stoarca toata performanta combustibilului. Diferentele de putere sunt insesizabile pe masini uzuale programate sa se descurce cu combustibilii din piata si sa nu faca mofturi.
Am un prieten care are motor si un i30 si imi zicea ca motorul este super sensibil la calitatea benziei pe cand masina e un "monument de nesimtire".
4. Cred ca stilul de condus subturat duce la probleme in timp, cunosc un passat SH care abia pe autostrada dupa 20...30min "talpa" a redescoprit ca are si turbina, probabil era blocata din lipsa de activitate, ungere insuficienta sau cine mai stie de ce, acum merge brici.
4.1. Era sa nu trec ITP-ul la noxe din cauza funiginei care se adun pe tobe de la mersul subturat, dar cu aditiv si o fugareala s-a rezolvat pentru moment.
Am scris aceste randuri in dorinta de a putea face o reala comparatie intre noi dpdv al consumului.
Dpdv al calitatii combustibilului diferentele cred ca sunt date mai ales de gradul de siguranta al rezervoarelor statiei la tentatiile cotidiene de "inmultire" a continutului.
Cu toate astea cred ca Luk Oil e de departe cea mai slaba calitativ la orice sortiment cu exceptia gazului de care nu stiu nimic.
Petrom e furmozor produse pentru OMV / MOL / Agip si altii cu diferente de aditivare dar nu de substanta de baza.
Rompetrol e un alt producator.
Iar OMV / MOL / Agip sunt doar retele de distributie si in tarile lor de origine.
Comment
-
-
Daca asa vrei sa vorbim?... Dumneata stii sa citesti? Acolo scrie aditivat cu lubrizol nu de Lubrizol si sunt o gramada de aditivi lubrizol 35200 sau lubrizol 36200 de ex:o gramada de firme au produse cu aceiasi denumire ...mai bine spune unde se inroseste motorul? ca al meu este rosu de cand l-am cumparat din Danemarka si atunci inca nu bagam de la Rompetrol
Comment
Comment