Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Longevitate Injectie

    ar fi interesant de stiut cat rezista injectia la dci

    al meu are 45000 si inca merge bine
    Last edited by Fane; 12 April 2009, 08:56. Reason: Automerged Doublepost
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

  • #2
    De ce am eu impresia ca topicul asta este aceiasi Marie cu alta palarie ?
    Al meu are 22 K , si nu a avut niciodata nimic. Sper ca si de acum in colo sa nu aiba .
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #3
      cam 60000km daca uziteaza orasul si se merge predominant subturat

      Comment


      • #4
        In mod normal n-ar trebui sa apara probleme in 100.000-150.000 km, atata timp cat se schimba la timp filtrul de motorina, se pune motorina buna si nu se merge subturat sau supraturat.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Al meu are 48000 km in doi ani si nici un fel de probleme,ce-i drept subturat nu prea merge decit in localitate,in schimb inafara vede foarte des 3300-3700.

          Comment


          • #6
            injectia nu se va strica singura !
            daca stii cum sa mergi cu dci ul , va merge mult si bine , daca nu se stie a conduce dci , va merge putin si prost . eu am 140k km , pana la 130k nu am avut probleme , atunci am schimbat un set de injectoare, daca ma mai tin si astealalte inca 130k is foarte multumit de dci ul meu ;)
            sigpicSa traiasca urile , si

            Comment


            • #7
              130 000km e ceva,dar banuiesc ca injectoarele pot duce si mai mult de atat daca se baga motorina curata doar de la peco.

              Comment


              • #8
                motorina curata? tu iti dai seama ce-ai spus )

                da corect si de acord cu supercar
                sigpicMy ride

                Comment


                • #9
                  Cu motorină bună şi TALPĂ n-ar trebui să existe probleme nici în 200.000 km... Dar o să-mi săriţi în cap că nu mai aveţi consum de diesel...

                  P.S. Cunosc caz cu 1.5 dci 65 cp care la 35.000 km a făcut caput, dar cine mai scotea consum de 3.5 - 4 L/100 ?

                  Comment


                  • #10
                    51000km fara nici o problema.

                    Comment


                    • #11
                      @MyKe: Nici supraturarea nu-i face bine, asa ca mare grija. Si mai am o adaugare, filtru de motorina schimbat la timp.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Să menţii un motor cât poţi de mult în turaţia de cuplu nu înseamnă să-l supraturezi. Foarte mulţi şoferi de DCI schimbă chiar de unde începe motorul să se simtă bine (adică pe la 2000 rpm).

                        Recomand ca accelerarea să se facă astfel:

                        Treptele I şi II - de la oricât
                        Treapta III - de la minim 1500 rpm (încet până 1700)
                        Treptele IV şi V - de la minim 1700 rpm

                        "Blana" sub turaţia de cuplu (în cazul 1.5DCI 70CP: 1700rpm) dăunează motorului, cu cât şi treapta în care face chestia asta e mai mare.

                        Şi mai IMPORTANT e să nu opriţi motorul imediat ce aţi ajuns la o destinaţie, după ce aţi mers mai tare (cu o turaţie mare, constant). Lăsaţi-l să mai meargă cel mult 1 minut, altfel schimbarea bruscă de temperatură şi presiune vă asigur că nu-i va conveni turbinei.
                        Last edited by MyKe; 29 April 2009, 19:12. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Daca mentii motorul la turatia de 4500 rpm, in afara de treapta 5, nu inseamna supra-turare, dupa parerea ta?
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            N-are niciun rost să ajungi la 4500 rpm, darămite s-o menţii.. a zis cineva ceva de turaţia asta? Oricum nu mai ai cuplu acolo...

                            Comment


                            • #15
                              45000km in mai putin de doi ani fara nici o problema tin sa precizes ca nu merg subturat si ca la fiecare 6000 de km folosesc o solutie care se pune in rezervor pt a mentine injectoarele curate iar filtrul de motorina il schimb la 15 mii de km

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google