Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ii ceva normal sa scoata mai mult fum...si a mea ii remapata si dupa remapare scoate ceva fum negru cand apas puternic accelerarie...inainte de remapare nu am vazut sa scoata fum de loc, deci stai linistit

    Comment


    • ok.eu imi faceam probleme sa nu fie vreo problema de la injectoare.mersi

      Comment


      • toate resoftate care nu au dat spire la tija scot fum....si la mine a fost la fel...pana mi a ajustat ceva pe la soft..si amu e oky eu n am umblat la tija si nici nu voi umbla..e diesel si scoate fum
        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

        Comment


        • Originally posted by BV 09 GMB View Post
          ok.eu imi faceam probleme sa nu fie vreo problema de la injectoare.mersi
          Nu este nici o problema de la injectoare, este absolut normal sa scoata mai mult fum datorita cantitatii mai mare de motorina care este data de calculatorul de injectie. Trebuie data putina talpa pentru a curata evacurarea care cu siguranta se va imbaxii.

          Comment


          • oare consuma mai mult acum? daca scoate asa mult fum?

            Comment


            • Daca ii dai mereu talpa consuma cu un litru jumate in plus fata de softul original. In oras iti va lua cam 7.8% in loc de 6% daca mergi cat de cat prin aglomeratie.

              Comment


              • eu cunosc pe cineva cu un logan 1.5 dCi de 70 de cai....240.000km....si in toti kilometrii astia a schimbat capetele de bara si o bieleta...atat....in rest TALPA si motorina numai din peco....tin sa mentionez ca masina era de la firma....nu avea probleme la injectoare....absolut nimic....

                Comment


                • + consumabilele :d
                  http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                  Comment


                  • da.....placute de frana+cauciucuri.....etc....

                    Comment


                    • Am 81000km cu dci-ul meu.Nicio problema la injectie pana acum.Sunt multumit.

                      Comment


                      • sal

                        60560km, schimbat tot la timp, motorina din peco, resoftat 1.5dci 70cp 90 cp dupa resoftare nu prea forjat pana la 3000-3500rpm, in fine sper sa nu fie probleme,numai bine!

                        Comment


                        • Originally posted by popescusimona View Post
                          de la ce peco alimentezi?bujiile incandescente le-ai schimbat?



                          felicitari...dar,de unde alimentezi?bujiile incandescente s-au ars vreodata?
                          in general am bagat efix de la rompetrol dar nu exclusiv, insa daca am de ales aleg efix. Nu sunt insa sigur ca face ceva special, dar, Rompetrol sustine ca "protejeaza motorul". Nu am schimbat la motor absolut nimic.

                          Originally posted by denisbossu View Post
                          Asta e cea mai gogonata minciuna pe care am auzit-o de la cineva care are un logan dizel
                          Rog moderatorii sa ma ierte daca am spus ceva urat
                          inainte sa faci gratuit pe cineva mincinos ar trebui sa ne impartasesti si noua pe ce anume te bazezi. Altfel daca nu ai nimic de spus ai putea "sa-ti ti gura".
                          Last edited by plafonix; 11 August 2011, 10:52. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • 1.5 dCi E4, 70 CP, 2008, 58000 km pana acum, nicio problema. Nici prea forjat, si in niciun caz subturat (schimb vitezele intre 2300 si max 3000 de turatii/min, rar peste 3000). Toate reviziile facute la 15000 km, cum scrie in carte. La fiecare revizie am schimbat ulei + filtru, filtru aer, filtru motorina (numai de origine). Motorina bag doar de la Petrom si Rompetrol, in ultima vreme doar Efix de la Rompetrol.

                            Sper sa nu avem probleme cu ele daca avem grija. Numai bine!
                            Logan Prestige - 2008 - 1.5 dCi 85 CP

                            Comment


                            • logan 1.5 dci(al vecinului) din februarie 2006 200k si nici o problema. alimentat doar cu efix
                              al meu e din iunie 2006 si m-au lasat injectoarele pe la 95k le-am reconditionat si in prezent am 170k si nicio problema. alimetez de unde apuc in special la "galeata"
                              Last edited by popavlm; 17 August 2011, 09:21.
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment


                              • am un var care si-a luat in dci din Bucuresti din 2006 cu 150000 la bord si a dat pe el 100 de milioane ,cand sa se intoarca acasa pe la Ramnicu Sarat fum fum si nu tragea,S-a dus la un service si i-a zis ca injectoarele sunt gata....Si a Chemat un prieten si l-a tractat pana aproape de Iasi....masina porneste fara probleme dar nu trage....
                                MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

                                Logan din Bicaz (Neamt)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google