Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Posibil probleme la turbina.
    ECUFix
    Please don't visit my homepage!

    Comment


    • vineri ma duc si eu in zona Iasului undeva langa Hanu' Ancutei si sunt curios cum arata...si am sa merg cu ea la un service sa imi spuna exact ce are....si urmarile...
      MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

      Logan din Bicaz (Neamt)

      Comment


      • Depinde de ce fum scoate, daca e albastrui turbina este dusa,incepe sa manance ulei. Daca este negru putem sa vorbim de nefunctionalitatea corecta a egr'ul, si de aici duce la infundarea catalizatorului plus a evacuarii inclusiv sitele din toba.

        Comment


        • fum negru.....
          MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

          Logan din Bicaz (Neamt)

          Comment


          • 205 mii fara probleme la injectie doar o bujie schimbata.

            Comment


            • Originally posted by bogdandochita View Post
              fum negru.....
              cand da fum negru se recomanda o forja sanatoasa cu schimbatul treptelor pe la 4000rpm, si poate are noroc si se desfunda.
              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

              Comment


              • Acuma depinde.ca fum negru dau toate,depinde cat si in ce conditii,rece cald,talpa mers normal,etc.

                Comment


                • SAL!!! Parerea mea...combustibil prost la noi nu mai este(cu exceptia anumitor statii peco) , depinde doar doar de stilul de condus , si cei de la tiruri si cei care lucreaza pe autobuze au carduri de alimentare la peco,,, deci stilul de condus reprezinta viata motorului, iar 1.5dci e motor de turatie!!! respect

                  Comment


                  • Acum si dCi-ul e motor de turatie ? La 4500 e mort si e de turatie ? Nu era suficient ca e plin forumul de afirmatii gen 1.4 e motor de turatie, 1.6 trebuie turat, e motor de turatie, s-a alaturat si dCi-ul. Daca e sa luam afirmatia ca atare, toate motoarele sunt de turatie, nu am intalnit un motor care sa functioneze la 1 rpm deci automat toate sunt de turatie dar in realitate afirmatia asta se foloseste la motoarele care au putere/cuplu mult mai sus ca de obicei, nu exista diesel de turatie iar benzinarele de turatie sunt cele gen 4.2 FSI, 4.0 V8 de la BMW, unele motoare de Honda, motoarele de la motociclete si asa mai departe care sar de 8000 RPM cel putin. Sa dau niste exemple, RS4, RS5, R8, M3, Civic Type R, astea au motoare de turatie, nu ce e pe Logan sau alte masini care la 6500 li se taie alimentarea, cu atat mai putin diesel.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • In mare parte ceea ce s-a scris pina acum este perfect adevarat: motorina buna (proprietati de ungere corespunzatoare, fara apa, fara particule, fara parafina in exces), filtrul de carburant inlocuit la timp, duc la o durata de exploatare de chiar 300000-400000 km fara neplaceri. in ceea ce priveste turbina nu este recomandat sa se tureze motorul brusc la pornire (lagarele turbinei functioneaza in presiune de ulei la fel ca si cuzinetii), ori in primele secunde dupa pornire presiunea in lagare nu a atins valoarea maxima. de asemenea nu se recomanda ca dupa ce motorul a fost turat sa fie oprit imediat (turbina inca se invirteste, daca oprim motorul presiunea de ulei in lagare scade la zero). de asemenea mersul la turatii mici dauneaza electrovalvei de reciclare a gazelor, aceasta acumuleaza depuneri, intr-un final raminind partial deschisa. tot mersul subturat conduce la acumularea de funingine in catalizator, fapt ce conduce la eliminare greoaie a gazelor arse (de aici lipsa de putere, crestere de consum, fum negru la evacuare). personal am rulat autoturismul propriu (1.5 dci) 75000 km fara a avea neplaceri, folosind motorina curata, si tinind seama de aceste citeva "reguli" pe care le-am enuntat anterior.
                      Last edited by 77sky; 19 September 2011, 22:07. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Originally posted by andreicry View Post
                        de asemenea nu se recomanda ca dupa ce motorul a fost turat sa fie oprit imediat (turbina inca se invirteste, daca oprim motorul presiunea de ulei in lagare scade la zero).
                        Vrei sa zici cumva ca, daca lasi motorul la relanti timp de - sa zicem - 1 minut, turbina se opreste si se poate opri motorul "in siguranta"?

                        Comment


                        • Este foarte greu de inteles? Dupa o "forja" pe autostrada sau urcare in panta nu se recomanda a opri imediat motorul, turbina avind o temperatura ridicata datorita exploatarii in sarcina crescuta. Recomandarea valabila la toate motoarele turbo (benzina sau diesel) este de a lasa motorul in relanti citeva zeci de secunde, pentru a permite racirea elementelor turbinei, in special a axului care la temperaturi ridicate poate sa se deformeze din cauza racirii neuniforme. Lagarul turbinei este de tip hidrodinamic, adica rotatia axului creaza o "perna de ulei" , el se roteste continuu si la relanti cu sute de rot/min suficient pentru o mentine portanta axului pe pelicula de ulei.
                          Actual posesor de 1,2 16V

                          Comment


                          • Omu', sezi bland, ai gresit persoana. Credeam ca vrea sa spuna ca, daca o lasi la relanti, se va opri si turbina, eu de asta eram curios.

                            Am pus doar o intrebare ca sa lamurim ce a vrut sa zica, pentru ca se intelege altceva. E foarte greu de inteles?

                            Comment


                            • 58600km fara probleme.......alimentat doar de la MOL,OMV si "galeata"(cu aditiv 2+2)
                              Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                              Comment


                              • Eu am ajuns la 73500 fara o problema dar problema e alta ca eu mi-am luat dci pt consum dar la felul in care o conduc nu prea scot nici un consum ),alimentez numai de la peco filtru de motorina la fiecare 10.000 km schimbat,motorina alimentez numai de la Mol,Omv,Petrom,Si i-am bagat acum ceva timp vreo 2 galeti de motorina de Sageata Albastra,doamne in ce hal fugea si ce bine mergea motorasu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google