Longevitate Injectie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema este ca injectoarele sunt de cacao
    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

    Comment


    • Subscriu ce a spus colegul nostru tvstar mai devreme, injectoarele sunt de proasta calitate. In general injectia delphi este foarte proasta facuta din materiale slab calitativ,francezu' ce zice lasa ca la romani merge si asa....

      Comment


      • N-au injectoarele nimic dom'le, doar supapele de retur sunt de proasta calitate, atat...

        Comment


        • Domnule Vasile78................supapele.................D OAMNE.
          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

          Comment


          • Pai da nu supapele is problema? Pe mine aproape ma-ti convins....

            Comment


            • Adevarul e ca nu am gasit pana acum injectoare infundate de pilitura, dar supape de retur uzate da.
              ECUFix
              Please don't visit my homepage!

              Comment


              • Pt. vasile 78 da supapele din INJECTOR dar acum ne referim la problemele injector nu toti stiu ce sunt acele supape la service le spune exemplu : injectorul 3 da pe retur .nimeni nu sta sa explice la clientul final domne in injector sunt mai multe subansable adunate la unloc rezulta injectorul 1,5 dci in cazul nostru.se exprima injectorul nr.3 defect OMULE. doamne ajuta .
                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                Comment


                • Originally posted by $$ilvviu View Post
                  Adevarul e ca nu am gasit pana acum injectoare infundate de pilitura, dar supape de retur uzate da.
                  Ciudat ca nu ati gasit, eu cel putin la taximetristi am gasit destule cu pilitura in ele. Era ca un praf foarte fin, initial am zis ca e din filtru dar cand am pus magnetul s'a strans imediat pilitura. Nu ai ce sa faci asta este calitatea pieselor fabricate de delphi. Sunt si piese bune dar foarte rar gasesti una care sa mearga la fel de bine ca cea originala.

                  Comment


                  • ba ai ce sa faci. magnet pe pompa sau ulei de 2t in motorina. sau amandoua.

                    Comment


                    • marx crezi ca magneti pe pompa rezolva ceva?
                      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                      Comment


                      • Originally posted by tvstar1 View Post
                        marx crezi ca magneti pe pompa rezolva ceva?
                        Nu cred ca se rezolva ceva, am inteles ca este bine sa pui sub rezervor un magnet mai puternic , nu am incercat asa ccare sa atraga toata pilitura.Nu am incercat asa ceva, dar cel mai bine
                        inainte sa te apuci sa iti faci injectoarele, iei frumos un magnet, nu prea mare ,
                        dar sa fie puternic si incerci sa il bagi in rezervor. Daca se strange pilitura , asta este.
                        Last edited by ady24; 28 April 2010, 21:56.

                        Comment


                        • Un prieten are un logan pe taxi 1.5dci 65cp an 2005, are cu masina 260.000km ++ la fiecare plin baga 50-100ml de ulei de motor in rezervor si inca nu o avut probleme cu injectoarele si nici cu turbo si alimenteaza numai din petrom si lukoil...
                          2004 Dacia Logan 1.4MPi
                          2006 Dacia Logan 1.5dCi
                          2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                          Comment


                          • Mai scriam eu pe undeva de ulei de amestec pentru motoare in 2 timpi bagat in motorina, dar incepuse lumea sa se revolte la auzul unei asemenea gogomanii.
                            ECUFix
                            Please don't visit my homepage!

                            Comment


                            • hai sa va spun eu una vorbesc foarte serios nu glumesc sau sa mint.
                              In urma cu cateva luni mai exact de prin febroarie am tot bagat la un plin 50 sau aproape 100 ml ulei T2 eu fac pe luna intre 700 si 1000km poate si mai mult dar la fiecare plin bagam ulei acum vreo luna nu a mai pornit masinuta si a trebui sa schimb supapele la injectoare sa vedem daca nu va trebui reparata si pompa de inalta ca nu mai produce presiunea necesara doar 80% asa ca stati cuminti cu ulei la 1,5 dci ca este problema .
                              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                              Comment


                              • Bun, dar ai bagat ulei pe ultimii 5000 km (aproximativ).
                                Cati km are masina?
                                ECUFix
                                Please don't visit my homepage!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google