de unde ai scos-o ?! si a mea tot cubaterie de 60 Ah a venit din fabrica in 2009 si merge si acum. ce are a face ?
Longevitate Injectie
Collapse
X
-
Originally posted by valentin2005 View Postai raspuns singur la intrebare: ''tin sa precizez ca bateria este rombat premier de 60A''
masina vine echipata cu baterie de 70 A
stiu ca e prea mica de 60 pentru DCI...dar totusi are doi ani jumate...nu 5...
cum ies din garantie gata...si crapa...ce niaba
Comment
-
turatie
Observ ca vorbiti de turatii de 4 mii pentru ca injectoarele sa nu cedeze. Interesant, dar as spune totusi dupa parerea mea ca de la 3 mii de ture saraca rage cam urat si cam cere treapta superioara!
Eu nu am turat-o decat f rar peste 3 mii de ture si am 171 de mii km, merge ca in prima zi, nimic schimbat la motor, exceptand filtrele, uleiul - ca in carnetul de intretinere.
Comment
-
eu sar si de 4000, ocazional ce e drept. ganditi-va ca pana la mare nu prea am scos-o din 150-160. cand m-am intors, deja aveam impresia ca e alta masina (in sensul bun).
115.000 si porneste ca in prima zi.o singura buba are... la frig/ger trebuie sa o mai las vreo 3-4 secunde dupa ce se stinge martorul de bujii din bord pt ca altfel invarte de vreo 2-3 ori in plus. banuiesc bujiile pt asta. nu i-am dat niciodata a doua cheie.
nu a vazut aditivi in motorina si nici nu o sa-i pun vreodata. poate ulei 2t, dar e alta discutie.
Comment
-
Originally posted by ady24 View PostCu siguranta supapa din filtru e compromisa. Schimba neaparat filtru de motorina cu unul original , si eventual ii pui si o supapa unisens inainte de para de amorsare si scapi de toate problemele cu amorsarea.
sa stii ca ar cam trebuii sa il schimb de acum,are aproape 10000km...e schimbat cand am facut distributia
eu zic sa nu aiba ceva si para de amorsare
Comment
-
-
am purjat astazi filtrul de motorina si surpriza,nu am gasit nici mizerie si nici span...am verificat cu doi magneti puternici si nici vorba de span...acum nuj,poate nu a retinut filtrul pilitura pentru ca este no name...
cu atat mai mult sunt surprins pentru ca are aproape 10000 km de cand e schimbat
si inca ceva...imi poate spune cineva ce este "chestia" aia rotunda din carcasa tachetilor,dintre injectorul 2 si 3 are un filet in ea
Comment
Comment