165 000 km fara probleme cu injectoarele totul ok
Longevitate Injectie
Collapse
X
-
Am intrat ieri in magazinul de unde cumpar de vreo 5 ani filtre si uleiuri pt masina mea.
Cer filtrul de motorina de origine si instinctiv il desfac. Total diferit de ceea ce pun eu pe masina. Ambalajul original dar pe filtru inscrisurile erau total diferite.90 de lei. Scria foarte mic renault, un cod si mai jos, si mai mic made in china. Dopurile care vin pe tevile de racordare erau verde inchis. M-am speriat si am fugit.
Intru in alt magazin: cer filtru de origine. Imi prezinta un filtru delphi identic cu ceea ce puneam eu dar bineinteles cu sigla delphi. 90 de lei. Pe ambalaj scria made in bulgaria.
Intru in al treilea magazin. Filtru de origine. 100 de lei. Nu mi s-a parut nimic in neregula cu el. Made in inde. L-am cumparat.
made in china vs made in bulgaria vs made in inde
voi ce puneti pe masini?
Comment
-
Sa stii ca mereu am avut norocul daca pot sa spun asa sa găsesc made in inde, pana acum necreeandu-mi nici o problema. Si sa stii ca doapele sunt unul din indiciile cele mai importanta daca este sau nu de origine, majoritatea celor contrafăcute am doapele rotunjite si verzi, fata de cele de origine care sunt galbene cu unu roau ai au capete pătrate.
Comment
-
Dumnezeu stie daca erau piese OEM cele pe care le-am gasit in magazinul de care am mentionat, dar vad ca si pe site-uri agreate de cei de pe forum sunt de aceeasi provenienta.
http://www.daciashop.ro/filtre/filtr...filtru-euro4-5 made in china
http://www.daciashop.ro/filtre/filtr...orina-delphiE4 made in bulgaria.
O sa ii fac o poza celui cumparat.
Poate cineva ne lamureste care filtre sunt mai bune.
Comment
-
Filtrele de motorină sunt până şi în reprezentanţă tot Made in Inde.
Iar de unde le cumpăr eu de vreo doi ani, tot acelaşi loc de fabricaţie au şi acelea. Aşa că poţi sta liniştit!
Comment
-
Sa zicem ca sunt mai conservator. Nu vreau sa fac experimente pe masina mea. Kilometri pe care ii am cu masina spun multe.
Comment
-
Comment