lichid racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si tu ai si remapare, normal ca se incalzeste mai usor.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      La al meu , aici in C-ta, si pe timpul asta, pot sa merg si o zi intreaga prin oras ca nici mort nu se ridica mai sus de 2 liniute. Doar cand ies afara din localitate , am 4 lini, si mai mult niciodata nu am avut.
      Cu stima, FLO,
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • #18
        Originally posted by andrei
        Si tu ai si remapare, normal ca se incalzeste mai usor.
        si inainte de remapare se comportala fel. am caldurica in masina dupa 3 minute :d.
        am uitat sa precizez ca erau aprox 10 grade afara cind am testat si nu am fortat motorul ca sa urce temperatura mai repede
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #19
          stiam ca dieselurile au ceva auxiliar sa ajute la incazirea habitaclului ... gresesc?

          Comment


          • #20
            Da, motoarele diesel au o aeroterma electrica.
            Ea a fost necesara la dCi-uri pentru ca pierderile de caldura in blocul motor (mai exact la chiulasa) la motoarele diesel cu injectie directa sunt prea mici pentru o incalzire rapida a habitaclului doar prin radiatorul de pe circuitul "mic" de racire (din aceasta cauza si dimensiunile circuitului de racire de la nivelul chiulasei sunt reduse).
            La benzinarele fara injectie directa in cilindru (cum sunt MPI-urile) pierderile sunt mai mari, motorul se incalzeste mai repede, pe cand la dCi se incalzeste mai greu si se raceste mai repede (eficienta e aprope dubla fata de benzinare).
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              in plus, cand umbli la aeroterma, la dci-uri daca esti atent poti auzi un click ... cred ca e de la pornit/oprit aeroterma electrica in functie de ce caldura vine de la motor

              Comment


              • #22
                Atunci se aude cuplarea termoplonjoarelor.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  Pe romaneste:
                  Dicționar dexonline. Definiții, conjugări, declinări, paradigme pentru termoplonjor din dicționarele: MDN '00, DOOM 3


                  cu trimitere la:

                  Dicționar dexonline. Definiții, sinonime, conjugări, declinări, paradigme pentru plonjor din dicționarele: DEX '09, MDA2, DEX '98, DN, MDN '00, NODEX, DOOM 3, DOOM 2, Ortografic, Sinonime, Sinonime82



                  Comment


                  • #24
                    Ce-i asa de greu?
                    PLONJÓR, -OÁRE I. adj., s. m. f. (cel) care plonjează; scufundător. II. s. m. scafandru. III. s. n. aparat electric portativ pentru încălzirea rapidă, prin imersiune, a unei cantităţi mici de lichid; termoplonjor. (< fr. plongeur)
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by andrei
                      Ce-i asa de greu?
                      PLONJÓR, -OÁRE I. adj., s. m. f. (cel) care plonjează; scufundător. II. s. m. scafandru. III. s. n. aparat electric portativ pentru încălzirea rapidă, prin imersiune, a unei cantităţi mici de lichid; termoplonjor. (< fr. plongeur)
                      Nici eu nu am mai vazut de ceva vreme 4 liniute la lichidul de incalzire... cred ca de cand s-a racit vremea.... mai mult in timpul asta merg prin oras, cate cel mult 20km fara oprire si nici nu are timp sa se incalzeasca cum trebuie.... Acum vreo luna am facut un drum, 70km fara oprire si tot la 2 liniute era dupa 70 km si ma gandeam ca e ceva in neregula (viteza nu prea mare, pe la 80km/ora, nu sunt vitezoman), dar cand am inceput inainte de a ajunge la destinatie sa urc un deal cu 1-a, imediar a sarit la 4 liniute... deci depinde foarte mult de regimul de turatie si de distanta parcursa.... dar daca prin oras, la mers normal, ramane la 2 liniute, sigur nu sunt probleme...
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • #26
                        Pai depinde de cat de mult turezi motorul!!!

                        Daca ai un stil de condus mai sportiv ca sa zic asa...si turometrul trece frecvent de 3k la scimbarile de viteza(adica acceleratie ,deceleratie) demaraj ..atunci e normal ca sa ai 4 linii la apa!
                        Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                        Comment


                        • #27
                          si la mine am observat ca merg cu 2 linii mult si bine de cand s-a racit afara dar dupa un drum lung daca merg cu vit.1 ajunge la 4 linii. La vara o sa avem toti 4 linii lejer si la drum lung.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by nik
                            si la mine am observat ca merg cu 2 linii mult si bine de cand s-a racit afara dar dupa un drum lung daca merg cu vit.1 ajunge la 4 linii. La vara o sa avem toti 4 linii lejer si la drum lung.
                            Acuma, cat sunt 2 liniute la incalzire, motorul ajunge la regimul normal de functionare? Stiu ca ala e la 4 linii... la 2 linii ce inseamna, ca nu e incalzit destul si ar trebui turat mai putin?
                            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                            Comment


                            • #29
                              am sa postez aici, deoarece e legat tot de lichidul de racire...
                              intreabrea mea este: ce culoare, sau ce fel de antigel trebuie folosit la motorul 1.5 de 70 de cai? cu silicati, fara silicati...?
                              mersi.
                              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                              Comment


                              • #30
                                al meu e galben. Cu privire la problema 2-4 linii, voi n-ati observat ca la drum intins si drept, pe suprafata plana daca mergi cu 80-90Km/h pedala de acceleratie e f. putin apasata?Cu alte cuvinte motorul nu merge in sarcina asa mare=> motorina injectata in cantitati infime in motor si de unde atata caldura sa ajunga la 4 linii? Dar cand urcati la un deal mai tzapan cu serpentine de munte sa vedeti ce repede ajunge la 4 linii...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google