Si tu ai si remapare, normal ca se incalzeste mai usor.
lichid racire
Collapse
X
-
-
La al meu , aici in C-ta, si pe timpul asta, pot sa merg si o zi intreaga prin oras ca nici mort nu se ridica mai sus de 2 liniute. Doar cand ies afara din localitate , am 4 lini, si mai mult niciodata nu am avut.
Cu stima, FLO,, sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Originally posted by andreiSi tu ai si remapare, normal ca se incalzeste mai usor.
am uitat sa precizez ca erau aprox 10 grade afara cind am testat si nu am fortat motorul ca sa urce temperatura mai repedeDaca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
stiam ca dieselurile au ceva auxiliar sa ajute la incazirea habitaclului ... gresesc?
Comment
-
Da, motoarele diesel au o aeroterma electrica.
Ea a fost necesara la dCi-uri pentru ca pierderile de caldura in blocul motor (mai exact la chiulasa) la motoarele diesel cu injectie directa sunt prea mici pentru o incalzire rapida a habitaclului doar prin radiatorul de pe circuitul "mic" de racire (din aceasta cauza si dimensiunile circuitului de racire de la nivelul chiulasei sunt reduse).
La benzinarele fara injectie directa in cilindru (cum sunt MPI-urile) pierderile sunt mai mari, motorul se incalzeste mai repede, pe cand la dCi se incalzeste mai greu si se raceste mai repede (eficienta e aprope dubla fata de benzinare).
Comment
-
in plus, cand umbli la aeroterma, la dci-uri daca esti atent poti auzi un click ... cred ca e de la pornit/oprit aeroterma electrica in functie de ce caldura vine de la motor
Comment
-
Atunci se aude cuplarea termoplonjoarelor.
Comment
-
Pe romaneste:
Dicționar dexonline. Definiții, conjugări, declinări, paradigme pentru termoplonjor din dicționarele: MDN '00, DOOM 3
cu trimitere la:
Dicționar dexonline. Definiții, sinonime, conjugări, declinări, paradigme pentru plonjor din dicționarele: DEX '09, MDA2, DEX '98, DN, MDN '00, NODEX, DOOM 3, DOOM 2, Ortografic, Sinonime, Sinonime82
Comment
-
Ce-i asa de greu?
PLONJÓR, -OÁRE I. adj., s. m. f. (cel) care plonjează; scufundător. II. s. m. scafandru. III. s. n. aparat electric portativ pentru încălzirea rapidă, prin imersiune, a unei cantităţi mici de lichid; termoplonjor. (< fr. plongeur)
Comment
-
Originally posted by andreiCe-i asa de greu?
PLONJÓR, -OÁRE I. adj., s. m. f. (cel) care plonjează; scufundător. II. s. m. scafandru. III. s. n. aparat electric portativ pentru încălzirea rapidă, prin imersiune, a unei cantităţi mici de lichid; termoplonjor. (< fr. plongeur)
1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Pai depinde de cat de mult turezi motorul!!!
Daca ai un stil de condus mai sportiv ca sa zic asa...si turometrul trece frecvent de 3k la scimbarile de viteza(adica acceleratie ,deceleratie) demaraj ..atunci e normal ca sa ai 4 linii la apa!Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN
Comment
-
Originally posted by niksi la mine am observat ca merg cu 2 linii mult si bine de cand s-a racit afara dar dupa un drum lung daca merg cu vit.1 ajunge la 4 linii. La vara o sa avem toti 4 linii lejer si la drum lung.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
am sa postez aici, deoarece e legat tot de lichidul de racire...
intreabrea mea este: ce culoare, sau ce fel de antigel trebuie folosit la motorul 1.5 de 70 de cai? cu silicati, fara silicati...?
mersi.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
al meu e galben. Cu privire la problema 2-4 linii, voi n-ati observat ca la drum intins si drept, pe suprafata plana daca mergi cu 80-90Km/h pedala de acceleratie e f. putin apasata?Cu alte cuvinte motorul nu merge in sarcina asa mare=> motorina injectata in cantitati infime in motor si de unde atata caldura sa ajunga la 4 linii? Dar cand urcati la un deal mai tzapan cu serpentine de munte sa vedeti ce repede ajunge la 4 linii...
Comment
Comment