lichid racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by nik
    al meu e galben. Cu privire la problema 2-4 linii, voi n-ati observat ca la drum intins si drept, pe suprafata plana daca mergi cu 80-90Km/h pedala de acceleratie e f. putin apasata?Cu alte cuvinte motorul nu merge in sarcina asa mare=> motorina injectata in cantitati infime in motor si de unde atata caldura sa ajunga la 4 linii? Dar cand urcati la un deal mai tzapan cu serpentine de munte sa vedeti ce repede ajunge la 4 linii...
    si al meu tot glaben e, insa voiam sa stiu daca asa e indicat, deoarece din cate stiu, asta galben are silicati si nu e bine la garnituri, le poate distruge. cat priveste caldura, e si normal sa se intample ceea ce spui tu. de fapt, asa functioneaza, nu?
    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

    Comment


    • #32
      Originally posted by huzzy1981
      ce culoare, sau ce fel de antigel trebuie folosit la motorul 1.5 de 70 de cai? cu silicati, fara silicati...?
      mersi.
      Trebuie folosit Glaceol RX tip D.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Originally posted by andrei
        Trebuie folosit .
        eu am lichidul de racire care era pus din fabrica, adica tot galbui si m-am gandit ca au stiu ei baietii din fabrica ce sa puna, insa am auzit ca nu e prea indicat antigelul ala... e ciudat ca pun antigel care nu face bine sistemului de racire....
        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

        Comment


        • #34
          Pai nu Glaceol RX tip D pun in fabrica? Asta galben nu e Glaceol RX D? sau imi pun in fabrica ce le vine la mana si tre sa am eu grija sa-l inlocuiesc cu ce trebuie dupa?

          Comment


          • #35
            Originally posted by nik
            Pai nu Glaceol RX tip D pun in fabrica? Asta galben nu e Glaceol RX D? sau imi pun in fabrica ce le vine la mana si tre sa am eu grija sa-l inlocuiesc cu ce trebuie dupa?
            gata, m-am lamurit, ba da, e Glaceol RX tip D, asa galben cum e el, pt ca are culoare in functie de producator... deci e bun asa galbui cica.... daca ei il recomanda, inseamna ca e ok!
            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

            Comment


            • #36
              E foarte bun antigelul si nu strica nimic.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Sal tuturor,

                aceasi problema o am si eu,doua liniute si nimic mai mult indiferent de cum merg(nici la 150 km/h nu a crescut,nici in aglomeratie ,nici la deal etc).
                am scris la vocea clientului si iata raspunsul:

                Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la
                serviciile noastre.

                Referitor la aspectele prezentate de dumneavoastra, va recomandam sa
                contactati o unitate service autorizata Dacia. Va asiguram ca unitatile
                service autorizate dispun de mijloacele tehnice necesare si de personal
                de specialitate calificat. Aceste unitati sunt singurele abilitate de a
                realiza constatarea si diagnosticarea functionarii autoturismului si
                de a stabili masurile de remediere corespunzatoare, in cazul in care
                acestea se impun.

                acum vreau sa va intreb ce ar fi de facut?
                a fost cineva in service si a remediat problema?

                Comment


                • #38
                  Pai daca mergi subturat...
                  Asa se incalzesc motoarele diesel, mai greu. Si la 150 km/h nu are cum sa creasca, dimpotriva, atunci e racirea cea mai buna. Si oricum iarna nu o sa treaca asa de usor de 2 linii. Trebuie mers cu caldura oprita, in algomeratie, schimbat peste 3000 rpm si mers minim 20-30 km, o sa vezi ca o sa creasca. Si nu inteleg pana la urma care e problema, daca motorul merge, te streseaza atat de mult alea 2 linii?
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    andrei subturat nu merg dar ai dreptate nici peste 3000 nu schimb (intre 2500 si 3000 schimb)iar stresul din ce am citit aici pe forum l-am capatat(4 liniute este temperatura optima,cel puti asa spunet voi pe aici eu unul nu prea ma pricep)
                    -in schimb un prieten tot dci insa 65 cp are dupa 15 min 4 liniute si el chiar merge la consum (subturat)
                    -ms oricum de raspuns

                    Comment


                    • #40
                      Pai e diferenta intre motorul de 65CP si cel de 70CP. Cel de 70CP are intercooler si se incalzeste mai greu, ceea ce nu e o problema tehnica, la toate se intampla asa.
                      Totusi, ca sa te linistesti, acopera cu scotch sau altceva, priza de aer de sub numarul de inmatriculare, care este exact in dreptul intercoolerului. O sa observi ca la un drum lung sau chiar si in oras temperatura creste la 4 linii si o sa ai si mai multa caldura in habitaclu.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        ms andrei m-ai linistit,i-mi era teama sa nu dauneze motorului faptul ca lichidul de racire nu ajunge niciodata (de cand a venit frigul) la temperatura optima iar in cei de la vocea clientului si cei de la service nu prea am incredere

                        ne mai auzim pe aici

                        Comment


                        • #42
                          Cu placere. Nu ai de ce sa-ti faci griji, e normal.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #43
                            Bre Andrei, scuza-ma dar asta e prea de tot: adica daca merge cu 150/h ''racirea e mai buna'' si de asta nu urca la 4 linii????
                            In mod normal, dupa un anumit parcurs ar trebui sa fie la 4 liniii, daca nu e , inseamna ca are problema la indicator (la masa mai degraba, la ''-'').
                            Ok, la diesel, in oras, daca mergi subturat, se mai intampla sa ''pice'' la doua linii...

                            Comment


                            • #44
                              Pai gandeste-te si tu ca un diesel se raceste muuuult mai usor decat un benzinar. Deci la viteza mare se raceste mai repede din cauza aerului rece care intra in compartimentul motor, dar mai ales la intercooler.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #45
                                Fals. Un diesel se raceste mai greu ca un benzinar.
                                Treaba e ca dieselu ''gestioneaza'' (o absoarbe) caldura mult mai bine ca un benzinar, adica are pierderi de caldura foarte mici in comparatie cu benzinarul.
                                Intercooleru n-are absolut nici o legatura cu racirea in sine a motorului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google