sunet ciudat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sunet ciudat

    Am observat ca dupa oprirea motorului (dupa ce parcurg o oarecare distanta) se aude un sunet care nu stiu de unde provine. Seamana cu un sunet produs de scurgerea unui lichid prin conducte sau un ventilator. Sunetul se aude cateva secunde (maxim 20) dupa care inceteaza. Motoru e de 1.5, are abs si servodirectie. Am verificat si ventilatorul de la radiator, nu e cuplat.
    Care poate fi sursa acestui suierat? E normal sau este o defectiune?

  • #2
    Cred ca sa mai discutat pe aici pe undeva de ceva asemanator. Cred ca este posibil sa fie sunetul de la casetofon. Daca mai are si un CD in el, cam asa face. Banuiesc ca ai inca aparatul din fabrica.
    , sunt cu ochii pe voi !
    :thumbsup:

    Comment


    • #3
      Cu CD sau fara CD in el tot se aude zgomotul ala, el detecteaza la pornire si oprire daca are CD in el sau nu.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        si la mine se aude da il aud si cand sunt in afara masinii dupa ce o opresc
        Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

        Comment


        • #5
          Cam cat dureaza zgomotul dupa ce scoti cheia din contact?
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            nu cred ca e vreo problema cu sunetul ... e un tiuit care se aude de sub capota motor doar din exteriorul masinii ... dureaza cam 10 secunde

            Comment


            • #7
              poate turbina? avand in vedere ca e si diesel!
              Citroen C4 Coupe 1.6 hdi 110 cp 2006 rouge lucifer

              Comment


              • #8
                Originally posted by stefan-23
                Am observat ca dupa oprirea motorului (dupa ce parcurg o oarecare distanta) se aude un sunet care nu stiu de unde provine. Seamana cu un sunet produs de scurgerea unui lichid prin conducte sau un ventilator. Sunetul se aude cateva secunde (maxim 20) dupa care inceteaza. Motoru e de 1.5, are abs si servodirectie. Am verificat si ventilatorul de la radiator, nu e cuplat.
                Care poate fi sursa acestui suierat? E normal sau este o defectiune?
                nu frate stai linistit ,este lichidul de racire care inca mai are aer prin el ,eu am patit asta cand a fost masina noua ,si va dura ceva pana cand se va aerisi singura ,nu-ti face pobleme ,eventual mai deschide cu motorul oprit busonul de la vasul cu antigel pt a mai scoate aerul ca lucreaza sub presiune ,sa nu te sperii ca o sa cam fasaie cand il deschizi dar este normal si faci de cateva ori asa la o saptamana

                nu ai observat ca ti-a scazut lichidul de racire din vas?
                asta inseamna ca se aeriseste si mai pierde din vas ,tu sa-l completezi sa fie intre minim si maxim cand masina este oprita
                sa nu uiti sa strangi busonul la loc la fel de bine cum era strans

                bafta !
                Last edited by BRUTUSANF; 11 November 2007, 16:17.
                "cromul este placerea mea"
                "cui nu-i place , valea"

                Comment


                • #9
                  Circuitul de racire se aeriseste in 2 - maxim 3 zile de mers cu masina. Si NU trebuie desfacut vasul cu antigel, e indicat sa nu se desfaca pana la primul schimb/competare.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    mno mie mi se aude cam vreo 20 de secunde dupa ce opresc masina .. laureate benzina 1.4 ;) curios nu ?
                    Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

                    Comment


                    • #11
                      sal

                      nu este vorba de "albinute sub capota"? a fost o discutie purtata tot aici undeva.
                      Zgomotul nu este ca de un releu care e cuplat?, iar dupa un timp se decupleaza. Cateva secunde bune.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare la toti forumuistii! Sunt nou p'aci si de aceea va rog ca atunci cand gresesc sa nu aruncati cu pietre in mine cum se face pe alt forum.
                        Despre sunetul ciudat pot spune ca la mine (1.5 dci) dupa oprirea motorului in spatele motorului se aude ca un fel de piuit care dupa vreo 30 de secunde dispare dupa decuplarea unui releu. Ce poate fi?
                        Last edited by crististreulea; 16 November 2007, 22:00.

                        Comment


                        • #13
                          zgomot ciudat

                          Eu am fost la service si am intrebat de sunet si au zis ca este vorba de un releu ce reduce presiunea din pompa de motorina, pt ca ea ramane sub presiune cand opresti motorul. Mai bine zis din explicatiile lor eu asa banui.
                          Nu au zis ca e bine sau nu, intreaba si tu la un service si pune pe site sa vedem asa este si daca e bine sau nu.

                          Comment


                          • #14
                            imi dau si eu cu parerea: da, se poate sa fie combustibil ce refuleaza din pompe spre rezervor...eu unul n-am ascultat, dar nici n-am observat intamplator (de fapt n-am observat defel) chestia asta; promit sa studiez "problema"...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by troglodea
                              un releu ce reduce presiunea din pompa de motorina, pt ca ea ramane sub presiune cand opresti motorul.
                              Ok, dar eu sunt un pic nelamurit. De ce sa faca asa ceva? Daca ramane in presa se intampla ceva nasol? Cand vrem sa repornim motorul, chiar si dupa o perioada de timp cine ne face noua presiunea necesara unei injecti bune, din numai 1 tura cat invarte electromotorul ?
                              M-am gandit si la chestia , ca daca ramane in presa pompei, chiar daca injectoarele sunt comandate electronic , dar ele nu tim in diuza si scapa presiunea (motorina), in cilindru , iar este grav, si probabil deaia exista acea electrovalvula care refuleaza presiunea (motorina) catre rezervor.
                              Poate ma lumineaza si pe mine cineva care stie exact treaba asta, va rog !
                              Scuzati ca am fost off topic.
                              Cu stima, FLO.
                              , sunt cu ochii pe voi !
                              :thumbsup:

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google