Pornire Logan DCi 70 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    si la mine porneste o idee mai tarziu cand e tzapanel de frig afara, dar nu-mi fac probleme. Cand vremea e mai caldicica (2-3 grade) porneste bine. Iar dupa ce am pornit-o prima data, daca opresc imediat si pornesc a doua oara, merge brici.

    Comment


    • #17
      am ramas paf azi dimineata ... dau sa pornesc .. vam-vam-vam-vam ... nimic ...

      iau contactu, il pun la loc, astept sa se stinga becu` si o ia din prima ... apoi mi-am dat seama ce facusem initial: pusesem contactu, si am coborat din masina am mai stat un pic sa admir ninsoarea blablabla si cred ca s-a racit aprinzatoru (ca a stat ceva sa se stinga beculetu)

      sometimes people are plainly stupid

      Comment


      • #18
        Originally posted by CAnnabYS
        am ramas paf azi dimineata ... dau sa pornesc .. vam-vam-vam-vam ... nimic ...

        iau contactu, il pun la loc, astept sa se stinga becu` si o ia din prima ... apoi mi-am dat seama ce facusem initial: pusesem contactu, si am coborat din masina am mai stat un pic sa admir ninsoarea blablabla si cred ca s-a racit aprinzatoru (ca a stat ceva sa se stinga beculetu)

        sometimes people are plainly stupid
        Eu ma gandesc asa: de pornit, porneste mai greu destul de rar; unii zic ca daca pui de 2 ori contactul, se supra-incalzesc bujiile si scade durata lor de viata... daca sa zicem, porneste mai greu uneori, nu e o gaura in cer, nu? Ok, se solicita mai mult acumulatorul, dar se incarca el...
        1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

        Comment


        • #19
          [IMG]hpim0227[/IMG] al meu nu stie sa fie zgacit ia in oras 7-8% si in afara 5,3 si ma cam enerveaza asta si nu o fugaresc, foarte rar cand ajung la 2800;3000 rtpm ,am 2700 km ku el
          ym! dorinu2005@yahoo.com
          BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

          Comment


          • #20
            salutare am si eu un golan de 4 luni am 2700 km ku el ma deranjeaza o chestie la el consumul a cam crescut cam pe la 8% in oras si 5,3 in afara
            ym! dorinu2005@yahoo.com
            BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

            Comment


            • #21
              salutare

              [IMG]hpimo227[/IMG] ma cam deranjeaza consumul la el ia cam 8% in oras si 5,4 in afara si fara sa fie fugarit credeam k comp de bord a luat-o razna dar nu e asa am mers de la plin la plin metoda clasica (are 2700 km) unii zic ca abia dupa 7-8mii km se schimba treaba ,daca e asa mai am de mers kuy el) la voi cum mere cat consuma ??
              ym! dorinu2005@yahoo.com
              BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

              Comment


              • #22
                La ce turatie schimbi treptele de viteza? ?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Sp!ke
                  La ce turatie schimbi treptele de viteza? ?
                  pai pe la 2-2500 maxim fara sa o fortez plec mosnegeste caci e masina mea
                  ym! dorinu2005@yahoo.com
                  BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                  Comment


                  • #24
                    E ok. Numai ca am impresia ca mergi distante lungi in trepte inferioare si implicit turatii ridicate, de aici ai putea sa ai consum mare in oras. Evita sa mergi cu treapta 1 si a 2-a, cauta sa schimbi imediat ce ai ajuns in turatie, cand trebuie sa reduci nu scoate masina din viteza si nici nu calca pe ambreiaj pana nu ajungi la aprox. 1000 rpm... sunt cateva sfaturi care mi le-am permis sa ti le dau pt ca sunt convins ca stilul de condus e de vina. ATENTIE un diesel nu se conduce la fel ca un benzinar!

                    Comment


                    • #25
                      @doru: Motorul dupa 5000-6000 km isi da drumul si o sa scada si consumul.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        Sal, golanul meu are 13.000 Km, e din Mai anul acesta, dimineata cand e foarte frig afara porneste din prima, fara sa pun de 2 ori contactul, dar nu la sfert. Alimentez de la OMV cu Sprint motorina euro4.
                        Cred ca daca temperaturile mai scad trebuie sa alimentam cu motorina de iarna ... personal in oiras schimb la 2000 de ture cand abia am pornit si inca nu am 2 liniute la caldura.
                        Nu am vazut nici o schimbare majora la consum dupa 6000Km.
                        Blue Diesel Tech

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Teddy
                          Sal, golanul meu are 13.000 Km, e din Mai anul acesta, dimineata cand e foarte frig afara porneste din prima, fara sa pun de 2 ori contactul, dar nu la sfert. Alimentez de la OMV cu Sprint motorina euro4.
                          Cred ca daca temperaturile mai scad trebuie sa alimentam cu motorina de iarna ... personal in oiras schimb la 2000 de ture cand abia am pornit si inca nu am 2 liniute la caldura.
                          Nu am vazut nici o schimbare majora la consum dupa 6000Km.
                          Si la mine tot din prima porneste, nu asta era problema, ci ca tre sa tii un pic mai mult contactul ca sa porneasca. Cum am m ai spus, ar fi jenant sa nu porneasca totusi din prima. Dar e normal, e frig, asta e; si dupa ce merg cu el o perioada si il las chiar si cateva ore, deci motorul nu e racit 100%, tot usor porneste. Eu am 7300 de km si nici eu nu am observat schimbari majore la consum... poate cand se va incalzi afara si nu va fi frigul asta, cand oricum consuma un pic mai mult, o sa se observe, dar pana atunci...
                          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                          Comment


                          • #28
                            Nu e nevoie sa tii mai mult contactul pus. Daca indicatorul se stinge inseamna ca injectia a primit toti parametrii la valori normale si motorul poate porni din prima!
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by andrei
                              Nu e nevoie sa tii mai mult contactul pus. Daca indicatorul se stinge inseamna ca injectia a primit toti parametrii la valori normale si motorul poate porni din prima!
                              Cred ca m-am exprimat gresit... bineinteles ca dupa ce se stinge indicatorul dai la cheie, insa ma refeream la faptul ca invarte un pic mai mult decat normal, decat atunci cand e cald afara.... la asta ma refeream ca tre sa tii contactul mai mult....
                              Craciun Fericit tuturor!
                              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by huzzy1981
                                Si la mine tot din prima porneste, nu asta era problema, ci ca tre sa tii un pic mai mult contactul ca sa porneasca. Cum am m ai spus, ar fi jenant sa nu porneasca totusi din prima. Dar e normal, e frig, asta e; si dupa ce merg cu el o perioada si il las chiar si cateva ore, deci motorul nu e racit 100%, tot usor porneste. Eu am 7300 de km si nici eu nu am observat schimbari majore la consum... poate cand se va incalzi afara si nu va fi frigul asta, cand oricum consuma un pic mai mult, o sa se observe, dar pana atunci...
                                asa e iarna la diesel, si la mine face la fel,la toata lumea,important e sa porneasca la prima cheie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google