Desi nu e vorba de pornire motor, iti raspund. Probabil ai ceva frunze absorbite de ventilator. A ramas o codita de frunza ce atinge de paletii ventilatorului sau, mai grav, paletii ventilatorului s-au descentrat (s-a uzat lagarul pe care se rotesc) si ating de peretii de protectie.
Pornire Logan DCi 70 CP
Collapse
X
-
Originally posted by Sp!ke View PostDesi nu e vorba de pornire motor, iti raspund. Probabil ai ceva frunze absorbite de ventilator. A ramas o codita de frunza ce atinge de paletii ventilatorului sau, mai grav, paletii ventilatorului s-au descentrat (s-a uzat lagarul pe care se rotesc) si ating de peretii de protectie.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
-
eu in fiecare sambata dau cu silicon pe bord si alte nebunii( aspirator) ca deh..imi plake sa fie curata....dar cum o intinzi al drum si dai drumu la ventilator pentru parbriz....20 d eminute si e praf pe bord de nu se poate...nu sunt bune filtrele alea...or trebui unele mai fine???...ce filtre o avea si ea?
Comment
-
Are filtru, dar e invizibil...
In caz ca nu stiai Loganul nu are nici un filtru, cum vine aerul de afara asa intra in masina. Ai noroc ca pana acum nu ti-au intrat crengute, sa vezi atunci distractie.
Comment
-
Originally posted by huzzy1981 View PostSalutare. Acesta e primul meu post. Vreau sa va intreb ceva: am un lonag laureat dci, si sunt momente (asta de acum de cand s-a mai racit afara) cand porneste un pic mai greu ca inainte (asta cand motorul e rece); cand motorul e cald, totul e ok. Si nu tot timpul; adica nu stiu de ce depinde chestia asta... uneori chiar si cand e rece porneste ok, altadata nu.... variaza... Cam care credeti ca ar fi explicatia?
referitor la intrebarea ta, stai linistit ca si la mine s-a intamplat la fel!
am dat keie pana la capat am stat circa1 sec si a luat-o! Oricum era asa de frig afara incat aveam floricele pe tabla parca o spalasem seara!
cand e mai frig ->0 daca vrei sa ii dai keie asa patesti, o ia cu circa o sec mai tarziu decat cand este cald!
Comment
-
raspuns
Pai ca timp are cam 2 saptamani dar ca km are 1000 si tot asa face ,iti dai seama ca a contribuit fiecare cu o idee asa ca le dizallele vechi dar nu e asa ,istoria are si calculator si ma gandesc sa nu aiba vreo eroare memorata !
Originally posted by cristi-1.5dci View Posteu in fiecare sambata dau cu silicon pe bord si alte nebunii( aspirator) ca deh..imi plake sa fie curata....dar cum o intinzi al drum si dai drumu la ventilator pentru parbriz....20 d eminute si e praf pe bord de nu se poate...nu sunt bune filtrele alea...or trebui unele mai fine???...ce filtre o avea si ea?
Comment
-
Originally posted by Sp!ke View PostDesi nu e vorba de pornire motor, iti raspund. Probabil ai ceva frunze absorbite de ventilator. A ramas o codita de frunza ce atinge de paletii ventilatorului sau, mai grav, paletii ventilatorului s-au descentrat (s-a uzat lagarul pe care se rotesc) si ating de peretii de protectie.Originally posted by cristimar View Postam un prieten care tocmai si-a schimbat injectoarele dupa ce a bagat toate mizeriile de motorine , faza e ca la prima pornire se cam chinuie ,ce sa fie ,ca bagat codurile ,a verificat tot dar problema persista?
Comment
-
o buba care a ajuns sa-mi mince nerviii:
cite o data merge de parca are legat de ea o locomotiva(adica la 100km/h parca merg cu 40)in rest am pornit si dunga.....cu frina de mina trsa nu plec(am patit-o cu un BX) fiinca nu pleaca masina(se ridica de bot si atit)..........
si de pornit ... cum a dat un pic frigul cum o ia mai greu(adica tin cheia pina in momentul in care da sa moara motorul ,si atunci porneste) de parca invirte de 3-4 ori motoru'..........Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]
Comment
-
rezolvat problema
injectoarele
1300 ron
baga mare
si i-am dat dimineata la automat de mirosea a incins
si tot nu a pornit decat impinsa usor cu a doua
nu am avut pilitura in pompa ca ma ducea la dracu
boly esti?
Comment
Comment