Pornire Logan DCi 70 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Desi nu e vorba de pornire motor, iti raspund. Probabil ai ceva frunze absorbite de ventilator. A ramas o codita de frunza ce atinge de paletii ventilatorului sau, mai grav, paletii ventilatorului s-au descentrat (s-a uzat lagarul pe care se rotesc) si ating de peretii de protectie.

    Comment


    • #62
      Originally posted by Sp!ke View Post
      Desi nu e vorba de pornire motor, iti raspund. Probabil ai ceva frunze absorbite de ventilator. A ramas o codita de frunza ce atinge de paletii ventilatorului sau, mai grav, paletii ventilatorului s-au descentrat (s-a uzat lagarul pe care se rotesc) si ating de peretii de protectie.
      eu iti spun sigur ca ai frunze acolo, mai ales daca ai tinut masina sub un copac asta toamna. asa se intampla si la mine, dar cu timpul vor iesi.
      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

      Comment


      • #63
        Da ventilatorul la maxim si tine-l ceva timp asa, tr 4 si iti ''scuipa'' frunzele afara !

        Comment


        • #64
          Originally posted by Octavian___28 View Post
          Da ventilatorul la maxim si tine-l ceva timp asa, tr 4 si iti ''scuipa'' frunzele afara !
          exact, asa mai fac si eu cateodata si iese un praf si o mizerie de acolo...
          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

          Comment


          • #65
            eu in fiecare sambata dau cu silicon pe bord si alte nebunii( aspirator) ca deh..imi plake sa fie curata....dar cum o intinzi al drum si dai drumu la ventilator pentru parbriz....20 d eminute si e praf pe bord de nu se poate...nu sunt bune filtrele alea...or trebui unele mai fine???...ce filtre o avea si ea?

            Comment


            • #66
              Are filtru, dar e invizibil...
              In caz ca nu stiai Loganul nu are nici un filtru, cum vine aerul de afara asa intra in masina. Ai noroc ca pana acum nu ti-au intrat crengute, sa vezi atunci distractie.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #67
                Originally posted by huzzy1981 View Post
                Salutare. Acesta e primul meu post. Vreau sa va intreb ceva: am un lonag laureat dci, si sunt momente (asta de acum de cand s-a mai racit afara) cand porneste un pic mai greu ca inainte (asta cand motorul e rece); cand motorul e cald, totul e ok. Si nu tot timpul; adica nu stiu de ce depinde chestia asta... uneori chiar si cand e rece porneste ok, altadata nu.... variaza... Cam care credeti ca ar fi explicatia?
                am trecut si eu prin iarna asta si am prins ceva ger dimineatza!
                referitor la intrebarea ta, stai linistit ca si la mine s-a intamplat la fel!
                am dat keie pana la capat am stat circa1 sec si a luat-o! Oricum era asa de frig afara incat aveam floricele pe tabla parca o spalasem seara!

                cand e mai frig ->0 daca vrei sa ii dai keie asa patesti, o ia cu circa o sec mai tarziu decat cand este cald!

                Comment


                • #68
                  problema pornire dci

                  am un prieten care tocmai si-a schimbat injectoarele dupa ce a bagat toate mizeriile de motorine , faza e ca la prima pornire se cam chinuie ,ce sa fie ,ca bagat codurile ,a verificat tot dar problema persista?

                  Comment


                  • #69
                    Cat timp are de cand a aschimbat injectoarele/filtrul?Ma gandesc sa nu aiba aer pe instalatie...aer care, daca circuitul e etans, va fi eliminat in mers in vreo 5-10 km.
                    Mizeria de motorina de unde a bagat-o?De la statiile consacrate/de la stratiile no name sau de la "sant"?
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      raspuns

                      Pai ca timp are cam 2 saptamani dar ca km are 1000 si tot asa face ,iti dai seama ca a contribuit fiecare cu o idee asa ca le dizallele vechi dar nu e asa ,istoria are si calculator si ma gandesc sa nu aiba vreo eroare memorata !

                      Originally posted by cristi-1.5dci View Post
                      eu in fiecare sambata dau cu silicon pe bord si alte nebunii( aspirator) ca deh..imi plake sa fie curata....dar cum o intinzi al drum si dai drumu la ventilator pentru parbriz....20 d eminute si e praf pe bord de nu se poate...nu sunt bune filtrele alea...or trebui unele mai fine???...ce filtre o avea si ea?
                      Aici pe forum am gasit o idee f buna si anume filtrul care ar trebui sa fie in fata la captatorul de aer ,l-am facut si pus si merge f bine ,nu mai am praf si frunze si este relativ ieftin cam 5 lei de confectionat!
                      Last edited by cristimar; 20 June 2010, 13:11. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Sp!ke View Post
                        Desi nu e vorba de pornire motor, iti raspund. Probabil ai ceva frunze absorbite de ventilator. A ramas o codita de frunza ce atinge de paletii ventilatorului sau, mai grav, paletii ventilatorului s-au descentrat (s-a uzat lagarul pe care se rotesc) si ating de peretii de protectie.
                        Originally posted by cristimar View Post
                        am un prieten care tocmai si-a schimbat injectoarele dupa ce a bagat toate mizeriile de motorine , faza e ca la prima pornire se cam chinuie ,ce sa fie ,ca bagat codurile ,a verificat tot dar problema persista?
                        Pai daca a dat jos injectoarele, trebuiau sterse si erorile aparute in calculatorul masinii.

                        Comment


                        • #72
                          o buba care a ajuns sa-mi mince nerviii:
                          cite o data merge de parca are legat de ea o locomotiva(adica la 100km/h parca merg cu 40)in rest am pornit si dunga.....cu frina de mina trsa nu plec(am patit-o cu un BX) fiinca nu pleaca masina(se ridica de bot si atit)..........
                          si de pornit ... cum a dat un pic frigul cum o ia mai greu(adica tin cheia pina in momentul in care da sa moara motorul ,si atunci porneste) de parca invirte de 3-4 ori motoru'..........
                          Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                          Comment


                          • #73
                            cineva aici?
                            problema mare!!..la msinutza

                            Comment


                            • #74
                              zii ce te doare..............
                              Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                              Comment


                              • #75
                                rezolvat problema
                                injectoarele
                                1300 ron
                                baga mare
                                si i-am dat dimineata la automat de mirosea a incins
                                si tot nu a pornit decat impinsa usor cu a doua
                                nu am avut pilitura in pompa ca ma ducea la dracu

                                boly esti?
                                Last edited by freak; 13 December 2010, 19:11. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google