Pornire Logan DCi 70 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Logan DCi 70 CP

    Salutare. Acesta e primul meu post. Vreau sa va intreb ceva: am un lonag laureat dci, si sunt momente (asta de acum de cand s-a mai racit afara) cand porneste un pic mai greu ca inainte (asta cand motorul e rece); cand motorul e cald, totul e ok. Si nu tot timpul; adica nu stiu de ce depinde chestia asta... uneori chiar si cand e rece porneste ok, altadata nu.... variaza... Cam care credeti ca ar fi explicatia?
    1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

  • #2
    pai e normal cand e rece sa porneasca mai greu acum depinde cat de greu la 2a la a3a cheie sau tre sa ti o secunda in plus cheia invartita???

    sigpic

    Comment


    • #3
      Ei, nu la a 2-a sau la a 3-a cheie... la prima cheie, dar dureaza mai mult pana porneste, si am observat la cineva care are un Astra 1.7 diesel ca ii porneste mai repede....
      Deci sa inteleg ca nu ar fi o problema asta, e normal....
      Last edited by crististreulea; 18 November 2007, 16:49.
      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

      Comment


      • #4
        ai putea sa incerci sa vezi daca mai face dupa ce alimentezi cu Alpin Diesel de la OMV.

        Comment


        • #5
          Nu ai specificat cati km ai cu masinuta. Eu as da vina pe motorina. Este chiar posibil ca ai ceva particule de apa prin ea. Si ca idee , ne poti spune cam cun mergi tu cu masina ? Poate ai sa razi dar conteaza.
          Cu stima , FLO.
          , sunt cu ochii pe voi !
          :thumbsup:

          Comment


          • #6
            Pai masina o am din iunie, am aproximativ 6500 km facuti, iar in ultima vreme mai mult prin oras (cred ca de vreo 2000 km nu am mai iesit din oras) . Motorina o mai schimb, mai pun de la petrom, de obicei top euro diesel 4, mai pun si de la luk oil, mai rar de la omv. De mers, nu merg nervos, schimb cam la 2500 treapta, dar din cate am citit, mai trebuie si forjata din cand in cand. Am postat acest theard pentru ca am observat, cum am spus, cum porneste opelul unui coleg, sau chiar un audi 80 de prin `84. Sunt momente foarte rare in care porneste asa, mai greu, le numar pe degetele de la o mana, dar nu stiu care ar fi problema, sau daca e o problema....

            Originally posted by sonykel
            pai e normal cand e rece sa porneasca mai greu acum depinde cat de greu la 2a la a3a cheie sau tre sa ti o secunda in plus cheia invartita???
            P.S.: ar fi jenant ca o masina de cateva luni sa porneasca la a 2-a sau a 3-a cheie.... :P

            Originally posted by SUPERCAR
            ai putea sa incerci sa vezi daca mai face dupa ce alimentezi cu Alpin Diesel de la OMV.
            Nu face asa tot timpul, nici macar nu am observat o "formula" , sa zic asa, adica de 2 ori porneste bine, a 3-a oara mai grelut.... din cand in cand.... poate e de vina vremea mai rece si motorina nu foarte buna....
            Last edited by andrei; 18 November 2007, 18:25.
            1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

            Comment


            • #7
              o fi de la bujii? da mie greu sa cred ci cred ca e de la motorina

              Comment


              • #8
                Eu nu o consider o problema, ma gandesc ca asa e normal, fiind mai rece, dar totusi poate nu trebuie sa porneasca asa.... Poate i se mai intampla cuiva?
                1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                Comment


                • #9
                  da acelas lucru patesc si eu.. da rar.... cand e f frig afara... sau cand stationeaza mult.. 4, 5 zile
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    motorina e de vina.
                    pune contactul sa incalzeasca bujiile, invirti la loc chetia si mai pui odata bujiile si dai la automat. in felul acesta incalzesti mai bine motorina si porneste intotdeauna din prima.
                    daca faci chestia asta de 2 ori bujia la incalzit nu se defecteaza nimic.
                    stai linistit, nimic grav ;)
                    ps: bine ai venit pe forum
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by crististreulea
                      motorina e de vina.
                      pune contactul sa incalzeasca bujiile, invirti la loc chetia si mai pui odata bujiile si dai la automat. in felul acesta incalzesti mai bine motorina si porneste intotdeauna din prima.
                      daca faci chestia asta de 2 ori bujia la incalzit nu se defecteaza nimic.
                      stai linistit, nimic grav ;)
                      ps: bine ai venit pe forum
                      Multumesc frumos pentru urari! ;) Sunt de mai multa vreme inregistrat aici, insa lipsa timpului m-a impiedicat sa postez. De acum, la mai mare! Da, si eu sunt de parere ca e de la motorina; de ceva vreme nu a mai facut asa, insa, na, se mai intampla. Azi am turat-o un pic (spuneam mai devreme ca schimb la 2500 de rotatii, parca mi-e mila sa ii dau mai mult tot timpul si am mai scris si la Dacia la Pitesti si mi-au spus ca valoarea optima a turatiei la logan DCi e de 2500 de rotatii, nici ca au zis, cu toate ca i-am intrebat, daca e bine sa ii dau mai mult, sau ce se intampla daca schimb la mai putin... poate nici ei nu stiu! ) si cred ca am mai curatat din funinginea de pe turbina; sper sa nu am probleme....
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • #12
                        Huzy- incearca in oras sa schimbi undeva pe la 2700 rpm, si ai sa vezi ca nu o ranesti cu nimic, ba chiar ai de castigat.
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • #13
                          Stai linistit ca asa face si la mine si cred ca e din cauza motorinei. Dar o sa incerc si eu faza cu bujia de 2 ori, suna interesant.

                          Comment


                          • #14
                            si eu folosesc metoda asta in dimineti mai geroase cu incalzirea bujiilor de 2 ori si intotdeauna porneste la sfert de cheie.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by SUPERCAR
                              si eu folosesc metoda asta in dimineti mai geroase cu incalzirea bujiilor de 2 ori si intotdeauna porneste la sfert de cheie.
                              Eu inca nu am incercat, vad ca porneste bine de ceva vreme, dar voi incerca! ;) Am sa schimb la turatii mai mari, deja am inceput sa fac asta!
                              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google