Salutare. Acesta e primul meu post. Vreau sa va intreb ceva: am un lonag laureat dci, si sunt momente (asta de acum de cand s-a mai racit afara) cand porneste un pic mai greu ca inainte (asta cand motorul e rece); cand motorul e cald, totul e ok. Si nu tot timpul; adica nu stiu de ce depinde chestia asta... uneori chiar si cand e rece porneste ok, altadata nu.... variaza... Cam care credeti ca ar fi explicatia?
Pornire Logan DCi 70 CP
Collapse
X
-
Ei, nu la a 2-a sau la a 3-a cheie... la prima cheie, dar dureaza mai mult pana porneste, si am observat la cineva care are un Astra 1.7 diesel ca ii porneste mai repede....
Deci sa inteleg ca nu ar fi o problema asta, e normal....Last edited by crististreulea; 18 November 2007, 16:49.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Nu ai specificat cati km ai cu masinuta. Eu as da vina pe motorina. Este chiar posibil ca ai ceva particule de apa prin ea. Si ca idee , ne poti spune cam cun mergi tu cu masina ? Poate ai sa razi dar conteaza.
Cu stima , FLO., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Pai masina o am din iunie, am aproximativ 6500 km facuti, iar in ultima vreme mai mult prin oras (cred ca de vreo 2000 km nu am mai iesit din oras) . Motorina o mai schimb, mai pun de la petrom, de obicei top euro diesel 4, mai pun si de la luk oil, mai rar de la omv. De mers, nu merg nervos, schimb cam la 2500 treapta, dar din cate am citit, mai trebuie si forjata din cand in cand. Am postat acest theard pentru ca am observat, cum am spus, cum porneste opelul unui coleg, sau chiar un audi 80 de prin `84. Sunt momente foarte rare in care porneste asa, mai greu, le numar pe degetele de la o mana, dar nu stiu care ar fi problema, sau daca e o problema....
Originally posted by sonykelpai e normal cand e rece sa porneasca mai greu acum depinde cat de greu la 2a la a3a cheie sau tre sa ti o secunda in plus cheia invartita???
Originally posted by SUPERCARai putea sa incerci sa vezi daca mai face dupa ce alimentezi cu Alpin Diesel de la OMV.Last edited by andrei; 18 November 2007, 18:25.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
motorina e de vina.
pune contactul sa incalzeasca bujiile, invirti la loc chetia si mai pui odata bujiile si dai la automat. in felul acesta incalzesti mai bine motorina si porneste intotdeauna din prima.
daca faci chestia asta de 2 ori bujia la incalzit nu se defecteaza nimic.
stai linistit, nimic grav ;)
ps: bine ai venit pe forumDaca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Originally posted by crististreuleamotorina e de vina.
pune contactul sa incalzeasca bujiile, invirti la loc chetia si mai pui odata bujiile si dai la automat. in felul acesta incalzesti mai bine motorina si porneste intotdeauna din prima.
daca faci chestia asta de 2 ori bujia la incalzit nu se defecteaza nimic.
stai linistit, nimic grav ;)
ps: bine ai venit pe forumDa, si eu sunt de parere ca e de la motorina; de ceva vreme nu a mai facut asa, insa, na, se mai intampla. Azi am turat-o un pic (spuneam mai devreme ca schimb la 2500 de rotatii, parca mi-e mila sa ii dau mai mult tot timpul
si am mai scris si la Dacia la Pitesti si mi-au spus ca valoarea optima a turatiei la logan DCi e de 2500 de rotatii, nici ca au zis, cu toate ca i-am intrebat, daca e bine sa ii dau mai mult, sau ce se intampla daca schimb la mai putin... poate nici ei nu stiu!
) si cred ca am mai curatat din funinginea de pe turbina; sper sa nu am probleme....
1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
-
Originally posted by SUPERCARsi eu folosesc metoda asta in dimineti mai geroase cu incalzirea bujiilor de 2 ori si intotdeauna porneste la sfert de cheie.1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Comment
Comment