Logan Dci 68 Smoke&no Power

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    900mbar ii are si in mers. Si este presiunea totala. Tinand cont ca presiunea atmosferica e 1000, practic turbina nu baga nimic. Merge in depresiune.
    Tija asa e, da drumul in caz de presiune prea mare.
    Ma gandesc ce ar putea sa se strice la turbina? Ca ulei cica nu consuma.
    Cand a luat masina spunea ca auzea turbina fluierand, acum nu se aude nimic.
    ECUFix
    Please don't visit my homepage!

    Comment


    • #17
      vezi ca vorbim de presiune absoluta si relativa. aia relativa de 0.9 e ok, inseamna 1.9 absolut. poti scoate tubul de la filtrul de aer si turbina si te uiti cu motorul pornit daca se invarte. sau la intercooler dai jos furtunul ce intra in intercooler si pui mana. tre sa simti presiune. daca nu este si nu este, ori turbo blocat, ori waste-gate deschis "blana".
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        cred ca pe tester ar trebui sa iti arate 1900 mbar ... poate ai luat invers fata de cum trebuie la wastegate ) , poate a ramas EGRul blocat de scoate fum ,cel mai bine sa vezi daca face presiune e sa scoti furtunele din admisie si accelerez ... ar trebui sa faca mai mult de jumate din presiunea din mers ... pe loc la accelerare la maxim .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Ce imi arata pe tester e presiunea totala, nu relativa.
          Ma gandesc sa arunc o privire si la EGR, desi nu vad legatura cu lipsa boost-ului.
          Sigur nu am luat invers la wastegate . Am strans cam 3 spire, pana am ajuns la vopsea. A fost umblat si acolo in sensul ca a fost desfiletata tija.
          Wastegate totusi lucreaza, cu tija scoasa cand deschid wastegate fumul e si mai intens.
          Se poate bloca axul turbinei?
          Oricum o sa studiez mai in amanunt luni dupa masa. Desfac furtunul, verific jocul in ax, EGR, etc.
          Ma gandeam totusi ca s-a mai confruntat cineva cu aceasta situatie.
          ECUFix
          Please don't visit my homepage!

          Comment


          • #20
            normal ar trebui cel putin 1000 mbar ca aia e valoarea ce o are el default la presiunea atmosferica .Verifica sa nu fie spart vreun furtun ,verifica admisia sa nu aibe ulei ,invarte de turbina,galeria de evacuare sa nu fie crapata.
            desi un furtun spart ti-ar aprinde un bec si ai primi o eroare ...
            Last edited by Cristi_Xp; 9 January 2010, 12:18.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              egr il vedeai pe tester pozitia si procentul din deschidere asa ca uitate inainte sa umbli la el apoi vezi daca scoate ceva presiune la intrarea in admisie a aerului ce vine din intercooler astept detalii ok

              Comment


              • #22
                Pe tester EGR "lucreaza", dar poate e imbacsit.
                ECUFix
                Please don't visit my homepage!

                Comment


                • #23
                  de intercooler nu poate fi vorba...ca scris ca e modelu de 65 cp
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Maine sper sa ii dau de capat.
                    Ma astept la axul turbinei blocat.... o sa va tin la curent.
                    ECUFix
                    Please don't visit my homepage!

                    Comment


                    • #25
                      Salut!!! am si eu o intrebare cam offtopic . Am un logan luat sh la 30k km , momentan are 40k . Am schimbat filtrul de motorina la 37k si din cate am vb cu fostul proprietar care se pare ca uitase ca mai trebuie schimbat , de altfel m-am si convins in timpul operatiunii ca nu a fost schimbat deloc. De curiozitate am luat filtrul acasa si l-am taiat si dupa cum era de asteptat era aproape negru, destul de murdar iar impuritatiile se vedeau cu ochiul liber.
                      Motorul merge ceas nu am avut deloc probleme cu el si nici nu mi-a dat vreodata semne ca ar avea probleme pe partea de injectie , porneste la sfert de cheie indiferent de conditii. Cu toate ca nu am motive imi cam da de gandit mai ales cand am vazut ca sunt atatea probleme pe partea de injectie.

                      Astept pareri de la cei mai initiati ca mine. Multumesc!!!!!

                      Comment


                      • #26
                        Se schimba din 20000 in 20000 de km.Acum il poti schimba la revizia de 60000 care o sa te cam coste nitel.Baga motorina buna ,reviziile la timp (poti schimba filtrul de motorina si din 10000 in 10000 km si n-ai sa ai probleme.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by $$ilvviu View Post
                          Turbina nu se aude fluierand, tija de wastegate e trasa, chiar am mai strans si eu cateva spire.
                          Se poate strica supapa de la wastegate si sa permita gazelor sa evite palele turbinei?
                          Care-i treaba cu turbina care fluiera ?De la un timp mi se pare ca fluiera si la mine .Zici ca este sirena .E vre-o problema ?De mers merge foarte bine .Am DCI de 65 .

                          Comment


                          • #28
                            Revin cu un mic incident petrecut in urma cu cateva zile : am luat o curba cu viteza un pic mai mare decat trebuie iar pe jos fiind polei am intrat cu roata din dreapta fara in bordura . Rezultatul: bratul rotii indoit si iesita bila bratului din burduf (sper ca intelegeti la ce ma refer) , planetara iesita din cutie , roata stramba , aripa care doar ce am schimbat-o din cauza zgarieturilor este stramba pentru ca atunci cand a sarit bratul, roata a lovit in aripa. In rest totul pare intact.
                            Am mers la un magazin de piese auto am luat brat si cap de bara . M-am apucat , ajutat de cativa prieteni ,si am schimbat bratul , am bagat planetara la loc in cutie si .... pot sa spun ca sunt fericit ca am scapat doar cu atat dar... dupa ce am terminat am luat masina la o tura si depasind viteza de 80-90 masina incepe sa vibreze destul de tare , mentionez ca am rezerva pusa .
                            Acum dilema cu care ma confrunt este : trebuie schimbat si capul de bara sau doar facut unghiul de fuga ?
                            Inca ceva : planetara a iesit din cutie si am vazut pe langa articulatia de cauciuc iesind ulei , nu foarte mult . Trebuie completat uleiul din cutia de viteze????? La schimbarea vitezelor si in mers nu sesizez diferente
                            PS: imi e teama la un drum mai lung sa nu am surprize cu planetara . Mecanicul a zis ca e normal sa sara si sa nu imi fac probleme. Astept si sfatul vostru . Multumesc
                            Last edited by pixmas; 22 January 2010, 20:53.

                            Comment


                            • #29
                              Unghiu de fuga trebe facut sigurat, dar vibratia nu cred ca de aici vine.
                              Verifica (in prima faza) roata de rezerva, sa fie echilibrata si mai fa o proba.
                              Capatu de bara trebe schimbat si ala, dar verifica-l si pe asta (ridic-o pe cric si trage de roata sa vezi daca are joc).

                              Comment


                              • #30
                                Am tras de roata si nu are joc apoi am mai dat o tura si pana la 110-120 cat i-am dat se pare ca nu mai vibreaza . Sunt aproape sigur ca vibratia venea de la roata deoarece de cand am masina rezerva a stat dezumflata in porbagaj si probabil nu mai e echilibrata.
                                In legatura cu unghiul de fuga am observat este tot ca inainte adica trage un pic dreapta dar sigur rotile au presiuni diferite , asa facea si inainte pana cand le-am umflat la aceiasi valuare , mai ales ca rezerva am umflat-o in graba ca era si frig si nici nu m-am mai uitat la presiune. O sa o mai las 1-2k km sa vad cum se comporta , daca nu sunt porbleme probabil o sa o las asa cum este si mai vedem in viitor .
                                Multumesc pentru raspuns!!

                                Apropo ca tot e vorba de 1.5dci de 68 , am tot citit pe forum ca sunt multi care se plang ca au probleme : ba turbina , ba injectoare , egr s.a.m.d . Eu pot sa spun ca sunt impresionat de acest motor , de cand am luat-o am invatat-o sa urce in ture si imi place cum trage. Eram cu niste prienteni in masina si au ramas impresionati cum cu 5 oameni s-a dus foarte bine pana la 160 iar probleme nu am avut deloc . A pornit chiar si cand nu ma asteptam la mult sub -20 grade la prima cheie .
                                Am un prieten care are aceiasi masina cu acelas nr de km un pic peste 40k si a avut probleme cu injectoarele , pai cum sa nu aiba daca schimba la 2000 rpm si mai baga si de la petrom . Daca toti ar intelege ca e un motor mai pretentios sa il trateze ca atare sunt de parere ca nr celor cu probleme s-a injumatati, scuze de offtopic dar simteam nevoia sa imi spun si eu parerea despre 1.5dci.
                                Last edited by pixmas; 23 January 2010, 22:17. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google