Rolul radiatorului mai mic...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc pentru raspunsuri.

    Comment


    • #17
      Citeste si aici :

      Comment


      • #18
        am o problema......

        sigur nu am nimerit in sectiunea care trebuie si nu stiu daca s-a mai discutat despre asta caeu nu am gasit nimik.Am un logan 1.5 dci din 2007 si am observat de curand oca pe furtunul de iese di interculer si se duce undeva in spatele motorului (probabil in mini turbuna sau turbina) este umed de ulei.Pe furtun sunt prinse 2 coliere si exact bucata dintre coliere este patata de ulei.L-am sters acum o luna dar s-a facut iar lafel.Ulei din cate am vazut nu pierd si nu vad cum ar ajunge acolo.Ar mai fi o variante sa sara dintr-un recipient care este langa el desi nu stiu la ce foloseste.Daca aveti idee astept sugetiile voastre.Va multumesc

        Comment


        • #19
          posibil sa fie tubulatura turbose schimba daca aigarantie
          sigpic

          Comment


          • #20
            Sigur se rezolva problema pe garantie, mai mult ca sigur scurgerile sunt datorate unei imbinari defectuoase a tubulaturii care ajunge in turbina.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              Si totusi am o mica nelamurire , cum de SirEv are intercooler pe masina, avand in vedere ca in avatar scrie 1,4 mpi .
              Si ca o chestie legata de intercooler , zilele trecute cand am demontat bara de pe masina , an vazut ca tubulatura care iese din cooler si merge catre admisia motorului este din plastic si destul de lunga. Ceea ce ma duce cu gandul ca tot ce "munceste" intercoolerul , racind aerul, se pierde o mare parte pe traseu . Astfel am izolat acea tubulatura ca sa nu mai am pierdere de temperatura . Banuiesc ca am facut o chestie destul de buna , iar motorul parca are alt sunet acum in functionare . Iar cand am desfacut teava aia , avea un pic de ulei pe ea , dar ff putin . Si din ce stiu eu , este normal.
              Atasez cateva poze .
              Attached Files
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • #22
                1. Da, aceeasi nelamurire o am si eu, daca nu ai turbina nu ai nici intercooler.
                2. Cu ce ai izolat teava ?

                Comment


                • #23
                  Am niste tuburi dintr-un burete folosite la izolarea Ac industriale , dupa care cu powe tape . Sa facut cam naspa power tape-ul ala din cauza calduri , dar bine ca tine izolatia pe tub.
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #24
                    floryn, arata-i si lui deluxe ce e aia powertape, ca ma innebuneste sa-i cumpar din timisoara si sa-i trimit pachet la constanta, cica la voi nu se gaseste
                    apropo, daca in loc de burete foloseai rola de-aia de fibra de sticla folosita in constructii (rola cam de marimea powertape-ului, la acelasi raion in praktiker) si peste powertape puneai scotch aluminizat, obtineai o izolatie mai buna si rezista si la temperatura. am testat pe 16v si chiar dupa 25 de ture de pista la sannicolau, galeria de admisie era rece.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      Cum mai Seba nu stie Alex care-i banda aia, ca'i pun maine pe mufa .
                      Sincer eu zic ca este destul de bine izolata teava aia , ca buretele nu-i unul ordinar si l-am infasurat in mai multe straturi acolo. Sunt convins ca nu mai absoarbe caldura din exterior . Acum inca n-am testat masina la un drum afara din oras , acolo sunt curios cum se comporta .
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #26
                        1-2 cai in plus, doar nu crezi ca o sa spulberi avioane la demaraj acum cu "cold eir inteic" cert e ca sigur nu te incurca, e doar de bine...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by CRISX View Post
                          1. Da, aceeasi nelamurire o am si eu, daca nu ai turbina nu ai nici intercooler.
                          ............................
                          Dar poti sa ai turbina fara intercooler.

                          Comment


                          • #28
                            da, dci65 are turbo fara intercooler, dci70 si dci85 au intercooler. benzinarele n-au nici macar turbina, cu intercooleru' ce dracu' sa faca?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              E...sa fie acolo...sa interculeasca si el
                              Imi aduc aminte cand am facut un accident in Ungaria cu microbuzu (am lovit mortal din pacate un caine cat un vitel) s-a spart radiatoru de intercooler, n-a mai mers mai mult de 85-90/h , abia abia am ajuns acasa. Daca il turam in gol, se tura pana pe la 2800 rpm si gata ...fas fas fas si fum negru (in sarcina la 2000 rpm era gata).

                              Comment


                              • #30
                                Seba , nu stiu daca intradevar voi castiga 1/2 cai in plus, dar sigur ii voi recastiga pe cei care'i pierdeam vara in toropeala aia cand aerul este cald de nici nu poti sa-l respiri . Si asta tot la drum extra urban se simte ceva , ca in oras.... turbina munceste 50% degeaba .
                                , sunt cu ochii pe voi !
                                :thumbsup:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google