Rolul radiatorului mai mic...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Octavian___30 View Post
    Dar poti sa ai turbina fara intercooler.
    Dar poti sa ai chef sau nu ...

    Comment


    • #32
      pai aerul ala e bagat de turbina ,nu prea vad cum apuca sa il incalzeasca asa repede.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #33
        Pai la iesire din cooler si pana la admisie , are cca 1 m de teava din plastic care trece practic pe langa motor , eu zic ca tot absoarbe el ceva caldura din imprejurimi. Nu ia el multe grade in plus, dar vorba lui Seba nu strica sa fie izolata tubulatura aia .
        , sunt cu ochii pe voi !
        :thumbsup:

        Comment


        • #34
          Originally posted by andrei View Post
          Sigur se rezolva problema pe garantie, mai mult ca sigur scurgerile sunt datorate unei imbinari defectuoase a tubulaturii care ajunge in turbina.
          Partea nasoala e ca nu mai am garantie

          Originally posted by FLORYN View Post
          Si totusi am o mica nelamurire , cum de SirEv are intercooler pe masina, avand in vedere ca in avatar scrie 1,4 mpi .
          Si ca o chestie legata de intercooler , zilele trecute cand am demontat bara de pe masina , an vazut ca tubulatura care iese din cooler si merge catre admisia motorului este din plastic si destul de lunga. Ceea ce ma duce cu gandul ca tot ce "munceste" intercoolerul , racind aerul, se pierde o mare parte pe traseu . Astfel am izolat acea tubulatura ca sa nu mai am pierdere de temperatura . Banuiesc ca am facut o chestie destul de buna , iar motorul parca are alt sunet acum in functionare . Iar cand am desfacut teava aia , avea un pic de ulei pe ea , dar ff putin . Si din ce stiu eu , este normal.
          Atasez cateva poze .
          eu cred ca nu ai izolat conducta care trebuie(cea care pleaca din intercoler este in dreapta jos langa radiator si ajunge in spate la motor la turbina) in poza se vede putin furtunu de care zic in poza a 2-a coltu din dreapta
          Last edited by sacalaca; 14 May 2009, 12:25. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            Eu sunt sigur ca am izolat tubulatura care trebuie . Crede-ma am studiat problema cu bara data jos. Dar daca tu sti cumva ceva si esti sigur ca eu am gresit , baga poze , sa ma lamuresc.
            , sunt cu ochii pe voi !
            :thumbsup:

            Comment


            • #36
              Originally posted by SirEv View Post
              Salutare!
              Am si eu o intrebare.
              Ce rol are radiatorul mai mic montat in fata radiatorului motorului ? Nu am aer conditionat.
              din cate vad eu tu ai logan 1,4 nu ai diesel , cum sa ai tu intercooler ? sau ai diesel si sunt eronate datele la profilul tau ?
              ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google