Originally posted by Octavian___30
View Post
Rolul radiatorului mai mic...
Collapse
X
-
pai aerul ala e bagat de turbina ,nu prea vad cum apuca sa il incalzeasca asa repede.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Pai la iesire din cooler si pana la admisie , are cca 1 m de teava din plastic care trece practic pe langa motor , eu zic ca tot absoarbe el ceva caldura din imprejurimi. Nu ia el multe grade in plus, dar vorba lui Seba nu strica sa fie izolata tubulatura aia ., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Originally posted by andrei View PostSigur se rezolva problema pe garantie, mai mult ca sigur scurgerile sunt datorate unei imbinari defectuoase a tubulaturii care ajunge in turbina.
Originally posted by FLORYN View PostSi totusi am o mica nelamurire , cum de SirEv are intercooler pe masina, avand in vedere ca in avatar scrie 1,4 mpi .
Si ca o chestie legata de intercooler , zilele trecute cand am demontat bara de pe masina , an vazut ca tubulatura care iese din cooler si merge catre admisia motorului este din plastic si destul de lunga. Ceea ce ma duce cu gandul ca tot ce "munceste" intercoolerul , racind aerul, se pierde o mare parte pe traseu . Astfel am izolat acea tubulatura ca sa nu mai am pierdere de temperatura . Banuiesc ca am facut o chestie destul de buna , iar motorul parca are alt sunet acum in functionare . Iar cand am desfacut teava aia , avea un pic de ulei pe ea , dar ff putin . Si din ce stiu eu , este normal.
Atasez cateva poze .
Comment
-
Originally posted by SirEv View PostSalutare!
Am si eu o intrebare.
Ce rol are radiatorul mai mic montat in fata radiatorului motorului ? Nu am aer conditionat.''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)
Comment
Comment