Mananca Antigelul !!! Dc ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mananca Antigelul !!! Dc ?

    Salutare tuturor
    cum spune si titlul , am o problema cu antigelul ...
    acum 2/3 zile am constatat ca borcanul de lichid de racire e gol pusca ... deci nimic nimic nu avea , iau 1 litru jumate de apa *cu aprox si pun , apoi a 2 a zi cumpar antigel. am umplut borcanul cu antigel unplut la propriu , nu pana la semnul max. *a curs putin pe langa cand am pornit motorul, ca presupun ca am pus prea mult ) , in fine. ieri, ajutand un prieten sa-si porneasca tigaia, cand sa pun cablurile pe baterie, imi fuge ochiu si la antigel , care spre uimirea mea , e acum putin mai jos de semnul max. ...e normal !? adica ... poate merge cu antigel motorul ala si nu cu motorina
    dimineata inainte de pornire mam uitat pe sub masina , si e curat locul ...nu pierde. mam uitat si cu motorul pornit .... la fel ...e curat...
    poate in mers, cand se incalzeste si se dilata furtunele si tevile ?
    daca a mai patit cineva si a rezolvat problema ...
    ori sfaturi si pareri ...
    multumesc anticipat
    noroc si drumuri bune
    sigpicSa traiasca urile , si

  • #2
    Antigelul nu il mananca. Undeva ai o pierdere. Eu am avut-o pe langa pompa de apa , dupa ce i-am schimbat distributia. Siliconul care trebuia sa etanseze s-a sters intrun loc la montaj , si pe acolo am inceput sa pierd lichid. Foarte greu de observat si la mine locul pe unde pierdea pentru ca nu te lasa cureaua de agregate sa vezi. Mi-a reetansat mecanicul cu alt silicon si acuma e ok . Faptul ca tie ti-a scazut din vas apa dupa ce ai folosit masina este ca nu aveai suficienta apa pe instalatie, din moment ce tu mergeai cu vasul gol golut.
    Deci trebuie sa mergi la un mecanic si sa o urci pe un elevator si sa ii faci o examinare atenta. Pe undeva ai pierderi de apa . Nu trebuie neaparat sa fie balta sub masina ca sa pierzi in timp apa din tot vasul .

    Comment


    • #3
      E posibil sa fie si garnitura de chiuloasa busita, dar cel mai probabil ai pierderi pe undevap e lavreo etansare.

      Comment


      • #4
        ... multumesc pentru reply uri.
        acum cum e si frig nu pot sa ma bag eu sub ea sa vad pe undei buba.numai pe un elevator ...
        vad eu cum o rezolv ...
        multumesc
        sigpicSa traiasca urile , si

        Comment


        • #5
          Eu am avut pierderi pe la un "T" . Tubulatura proasta - se vedea de la 1 km scurgerea (e un fel de praf ca sarea lasa urma) acum am fost la service au etansat oamenii aia cu niste coliere auto-sigilanta din alea de la Dacia daca vor mai fi pierderi tre` sa caut T sa confectionez probabil din metal , oricum din cate am auzit 'asa face toate'
          1.6 MPi Icy White

          Comment


          • #6
            o solutie temporara

            Originally posted by DieselLGN View Post
            ... multumesc pentru reply uri.
            acum cum e si frig nu pot sa ma bag eu sub ea sa vad pe undei buba.numai pe un elevator ...
            vad eu cum o rezolv ...
            multumesc
            Salut,

            Daca vrei o solutie rapida poti utiliza un praf care se toarna in lichidul de racire si etanseizeaza locurile pe unde se pierde antigel. Se numeste Gatex Stop Leak. Sa citesti cu atentie eticheta cum se utilizeaza.

            Si eu am avut scurgeri "misterioase" de antigel si am rezolvat asa.
            Logan GPL 1.4

            Comment


            • #7
              salutare tuturor
              si ka mine e la fel,am schimbat distributia si dupa 1 luna mia scazur nivelu la jumate.....am fo la service si au completat iar pana la maxim si in decurs de o sapt a ajuns iar la jumate.
              pierde oare pe la pompa de apa?

              Comment


              • #8
                asa am patit si eu la un opel combo.Cand statea pe loc,antigel ciuciu in borcan,cand o porneam,incet incet se umplea vasul,pana cand am fost la revizie si cand ne uitam sub masina,pompa mea de apa capatase culoarea rozalie de la lichid.Ideea e ca la motoarele cu distributia pe lant,se poate inlocui doar pompa cand se strica,in schimb la logan,schimbi tot

                Comment


                • #9
                  Originally posted by stolniceanulucian View Post
                  Salut,

                  Daca vrei o solutie rapida poti utiliza un praf care se toarna in lichidul de racire si etanseizeaza locurile pe unde se pierde antigel. Se numeste Gatex Stop Leak. Sa citesti cu atentie eticheta cum se utilizeaza.

                  Si eu am avut scurgeri "misterioase" de antigel si am rezolvat asa.
                  atentie solutia aia colmateaza si radiatorul,..vara supraincalzeste uneori

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by barna marius View Post
                    atentie solutia aia colmateaza si radiatorul,..vara supraincalzeste uneori
                    Am un an de cand am pus solutia si vara aceasta nu am avut nici o problema. Niciodata nu mi-a crescut temperatura mai mult de 4 liniute si am facut de cateva ori un traseu unde trebuia sa urc cu treapta 1 a o rampa abrupta si destul de lunga.
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • #11
                      avand in vedere ca motorul se incalzeste chiar daca ai o pierdere mica nu ai cum sa o vezi sub masina ca din cauza caldurii se evapora pan sa ajunga sub. asa ca cel mai sigur sa iei pas cu pas fiecare colier si imbinare pana gasesti. spor.......
                      1.6i 75 de catari frumosi si un magar la carma
                      ASTRA F CARAVAN (X16SZR)

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google