Ce sa bag sa nu inghete motorina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    EUGEN2008 are dreptate prin ceea ce afirma (chiar daca eu nu am diesel, mai stiu ceva despre ele...), iar $$ilviu propune o solutie practica pana la punctul in care acel filtru ingheata el complet.
    Ideea e ca motorina de la noi are la parafina in ea de sa ne traiasca. De-aia se duc dracului instalatiile de injectie la diesele. Nota bene: parafina din motorina nu e ceara de lumanare, ci niste hidrocarburi usoare care, in combinatie cu ce baga romanasii nostri in motorina, la frig, devin un fel de mamaliga, cu consecintele de rigoare. In egala masura, la temperaturi mari, hidrocarburile astea se evapora partial, iar motorina isi pierde o serie de proprietati, creand din nou probleme instalatiilor de injectie.

    Deci, ciufuliciule, daca gasesti un aditiv care sa "lucreze" asupra parafinelor si care astfel sa impiedice separarea lor de motorina, nu ar trebui sa mai ai probleme.

    Iar cei cu camioane si rezervoare afara, sa stiti ca majoritatea camioanelor au o rezistenta pe fundul rezervorului, care tine motorina la o temperatura superioara punctului de separare de parafina...
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #32
      Modelul meu de camion.este acesta din poza..si crede-ma...am demontat rezervorul ala de "einshpe" ori..si nu are sistem de incalzire in el...stiu ca sunt modele care au dar depinde si de sistemul de infectie...al meu are 400.000 km facuti in romania cu motorina din romania,are sistem Bosh..si nu i-am schimbat decat bilele de la duzele injectoarelor (preventiv ca mai mergeau ),dar cele cu sisteme de injectie Delphi ..( vezi logan diesel,renault-urile...ford-ul,opel si mai sunt destule) au sensibilitate mai mare la motorina noastra,si de aici si problemele aparute ... on topic: ma repet ,motorina de acum nu mai are asa multa parafina in ea...ce are din belsug este APA ...numa bene!!
      Attached Files
      Last edited by matheo66c; 22 December 2009, 11:48.
      sigpic
      "BRABUS" STYLE

      Comment


      • #33
        Spunea un vanzator de la piese auto ca hartia din filtrele de benzina, in contact cu motorina, se topeste.
        Eu nu am patit pana acum, dar atentie daca vreti sa faceti si voi trebusoara asta.
        Oricum nu are ce sa se intample, pt ca eventualele resturi de hartie se opresc in filtrul de motorina.
        ECUFix
        Please don't visit my homepage!

        Comment


        • #34
          $$ilvviu am doua nelamuriri in privinta ta .
          in primul rand ce masina ai ca vad ca motor ai de 1,9 diesel ?
          si in al doilea rand vad ca tot o dai cu apa din motorina de unde alimenteaza tu cu motorina ?

          Comment


          • #35
            are laguna 2.eu stiu povestea lui de la intalnirile lcr.pai cam toata motorina ede la noi e cam cu apa.pune si tu un filtru de ala si9 ai sa te crucesti ce gasesti in el.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • #36
              m-am gandit ca trebuie sa fie un model renault dar chestia cu motorina chiar sant curios de unde alimenteaza de are atata apa in motorina ?

              Comment


              • #37
                OMV si ocazional Rompetrol.
                Nu e motorina rea, dar din cateva sute de litri se separa cateva grame de apa. In timp se aduna.
                ECUFix
                Please don't visit my homepage!

                Comment


                • #38
                  foarte naspa cu apa din motorina eu personal am alimentat o perioada de la mol si in ultimul timp adica de pe la 25000 km numai de la rompetrol de dat rezervorul nu l-am dat sa vad daca are apa pe fund de schimbat eu ii schimb filtru de motorina si chiar am dat drumul intr-o sticla sa vad ce gasesc pe acolo (apa,pilitura,carcalaci etc.)si nu am gasit nimic dubios ,probleme nu am cu masina sa afirm ca la mine ar fi apa in motorina .

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by cIuFuLiCi View Post
                    frate ce dumnezeu sa bag in motorina sa nu inghete inainte sa dea inghetu ..... acuma motorina mea tine pana la -15 grade dar sa o fac mai tare ?



                    Auzi nenea, eu zic ca cel mai bine baga niste motorina de la pompa. Poate ai norocul si nu o sa inghete. Eu iti pot spune ca am avut norocul asta si inca nu mi-a inghetat. )

                    Comment


                    • #40
                      de la pompa bag stai calm deobicei omv si din cand in cand de la lukoil ....... am sschimbat filtru de motorina si jumate era cu apa , si restu era motorina cu mizerie ( cred ca si pilitura ) .....

                      Nu mai da quote la ultimul mesaj. Multumesc pt intelegere.
                      Last edited by Cezar; 27 December 2009, 20:40.

                      Comment


                      • #41
                        De la OMV bag si eu la camion...si aici iti dau dreptate..are apa la greu..daca citesti ce am scris in celelalte 2 posturi ale mel..o sa vezi masurile de precautie care le-am luat..numa bene...
                        sigpic
                        "BRABUS" STYLE

                        Comment


                        • #42
                          eu am bagat numai motorina simpla...fara aditivi sau...kerosen...mai bag uneori ceva alcool..tarii din astea../dar in rezervorul anatomic personal,nu al masinii.trebuie protejat si rezervorul uman de pericolul inghetului...nop?

                          Comment


                          • #43
                            aia da ma gandeam sa dau joc rezervoru sa il curat .... dar maii raman injectoarele tare as vrea sa stiu cum le reconditioneaza astia la service ca leas face eu acasa ) mai pe moca

                            Comment


                            • #44
                              baga motorina de la pompa nu din caldare cei zici de idee

                              Comment


                              • #45
                                salut!poate ca sunt off topic si atunci va cer scuze...dar poare ca mai face cineva ca mine si as vrea sa cunosc o parere...este adevarat ca iarna e bine ca la un plin sa bagi pe post de aditiv 1 litru de benzina sau gaz lampant? cica sa nu se congeleze. am un diesel 2007 70cai si am facut asa de vreo 3 ori si parca e si mai sprintena chiar. este bine?multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google