Fum Evacuare Logan 1.5dci Euro3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum Evacuare Logan 1.5dci Euro3

    sal am un logan din 2006 si a inceput sa scoata fum dens negru am renuntat la suflanta adica am blocat-o pt ca nu dispuneam de bani pt a lua alta dar tot scoate fum dens pornirea este foarte buna si la rece si la cald.Este posibil sa fie de la semeringurile de supape sau altceva ca nu stiu ce sa-i cumpar in service toti asi dau cu prearea dar nimic concret.HELP

  • #2
    Originally posted by iuliusimro View Post
    sal am un logan din 2006 si a inceput sa scoata fum dens negru am renuntat la suflanta adica am blocat-o pt ca nu dispuneam de bani pt a lua alta dar tot scoate fum dens pornirea este foarte buna si la rece si la cald.Este posibil sa fie de la semeringurile de supape sau altceva ca nu stiu ce sa-i cumpar in service toti asi dau cu prearea dar nimic concret.HELP
    Va salut, in primul rand v'as recomanda o diagnoza, apoi cel mai probabil o sa apara o eroare la EGR. Ce inseamna asta: trebuie sa dati jos egr'ul, incerca'ti sa il curatati cu o perie de sarma, apoi suflat la un compresor, scoateti senzorul, curatati lamelele cu un spray. Daca nu aveti succes asa, singura solutie care a mai ramas este schimbarea lui. Pretul uni EGR nou nu ar trebui sa depaseasca 500 ron.

    Comment


    • #3
      EGR-ul cel mai bine se curata cu benzina sau motorina se spala cu apa se sufla cu aer comprimat si gata.

      Dar mai e si acea conducta de inox care trebuie curatata pentru ca sigur si pe aceea e jale.
      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

      Comment


      • #4
        inainte sa ii scoti turbina scotea fum ? i ai scos turbina si nu scotea fum ? sau i ai scos turbina mergea bine si a inceput sa scoata fum dupa un timp.

        sincer eu cred ac scoate fum de cand s-a stricat turbina si de atunci scoate intr-una chit ca ai anulat turbina sau nu. este normal turbina iti indesa motorul cu aer. motorina ca sa arda avea nevoie de o anumita cantitate de aer pe care i-o dadea turbina. turbina ne mai existand nu mai are cine sa bage aer suficient deci rezulta ca se arde motorina prea multa in comparatie cu aerul care intra rezultand motorina nearsa sau arsa incomplet deci rezulta fum negru. daca scoti turbina si vrei sa mergi fara du te si fa i un chip tuning sa stie sa dea mai putina motorina. iti recomand sa iti iei alta turbina sh sau reconditionata pt ca sunt bune. si ca sa nu se mai strice trebuie sa ii dai cox, forja.

        care e fenomenul: cand mergi cu masina in turbina intra gaze de evacuare, care o fac sa se invarta si sa pompeze aer pe alta parte. dar in acest timp pe palele ei se depune negru de fum specific motorului diesel, care bineinteles se depune inegal pe pale si dezechilibreaza axul turbinei care din cauza jocurilor infime produse de dezechilibrare va ceda. dai cox din cand in cand si o sa cada calamina de pe pale si te va tine mult si bine turbina.

        este acelasi fenomen ca la coolerele pentru cpu. se depune praf pe elice, merge dezechilibrat si la un moment dat incep si huruie. cat dinte voi ati avut problema asta ?

        Comment


        • #5
          Cum vrei sa mearga fara turbina? Normal ca scoate fum.
          ECUFix
          Please don't visit my homepage!

          Comment


          • #6
            exact. pune i turbina si gata. asta e situatia. intre pe srz.ro gasesti turbine mai bune. fata turbina ce iti mai raman ? 30 35 cai ?

            Comment


            • #7
              sall

              sall am si eu o mare problema cu un logan diesel euro3 am schimbat in 300km 3 turbine una noua una reconditionata si una dupa o masina lovita pe toate lea faramat cine cunoaste mai bine fenomenul si ma poate ajuta
              ????????????????

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google