Salut tuturor,
Conduc de ceva vreme un model de 70CP si pana n-am facut zilele trecute o comparatie cu unul de 65CP n-am dat atentie faptului ca la introducerea cheii in contact (fara pornirea motorului) se sting toti martorii mai putin cei de ulei, baterie si antipoluare. Dupa pornirea motorului, acestia se sting (inclusiv antipoluarea), motorul merge normal, fara vreo anomalie (sau cel putin eu nu sesizez vreuna), ITP-ul l-am trecut fara probleme (40000Km).
Am citit apoi in instructiunile de utilizare ca si martorul antipoluare ar trebui sa se stinga dupa trei secunde de la introducerea cheii (si fara pornirea motorului) la fel ca ceilalti martori (mai putin cel de ulei si baterie). Am cautat inainte de a posta un raspuns, dar n-am gasit dezbatuta o problema similara. Poate fi o defectiune sau doar o eroare de programare?
Conduc de ceva vreme un model de 70CP si pana n-am facut zilele trecute o comparatie cu unul de 65CP n-am dat atentie faptului ca la introducerea cheii in contact (fara pornirea motorului) se sting toti martorii mai putin cei de ulei, baterie si antipoluare. Dupa pornirea motorului, acestia se sting (inclusiv antipoluarea), motorul merge normal, fara vreo anomalie (sau cel putin eu nu sesizez vreuna), ITP-ul l-am trecut fara probleme (40000Km).
Am citit apoi in instructiunile de utilizare ca si martorul antipoluare ar trebui sa se stinga dupa trei secunde de la introducerea cheii (si fara pornirea motorului) la fel ca ceilalti martori (mai putin cel de ulei si baterie). Am cautat inainte de a posta un raspuns, dar n-am gasit dezbatuta o problema similara. Poate fi o defectiune sau doar o eroare de programare?
Comment