If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
test compresie trebuai sa faci pe motorul cumparat sa stii ce pui. Daca presiunea e mica, dai jos chiulasa, totesti o cama ca se deschida supapa si te uiti in spatele ei. Daca vezi zgura e rau, demontezi si cureti. Daca nu, poate scapi o segmentare.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Salut revin....am fost la reprezentanta dacia unde mi au verificato si pornirea grea ar fi de la pompa de injectie....iar presiunea la ulei mi au spus ca este foarte buna...in schimb cand merg si este pe liber sau stationez cu motorul pornit se aprinde uleiul cum accelerez dispare....iar cu fumul alb la pornire pana se incalzeste masina nici pe asta nu au descoperito....are cineva ideie ce poate fi ca nu mai stiu ce sa i mai fac....
Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk
O parere?ma ajuta cineva😭
Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk
Last edited by peagu claudiu; 3 November 2015, 20:58.
Reason: Automerged Doublepost
iar presiunea la ulei mi au spus ca este foarte buna...in schimb cand merg si este pe liber sau stationez cu motorul pornit se aprinde uleiul cum accelerez dispare...
E curata tragi-comedie -presiune buna,dar se aprinde becul la ulei-. Cauta un service competent,sa-ti faca verificari OK si sa te lamureasca ce ai de facut.Pe forum se pot da raspunsuri punctuale,limitate de cauze obiective...
Dar nu mereu aici sunt eu in dubii...spre exemplu mi s a aprins doar azi de dimineata....dar acum pe seara nu....mai mi sa aprins acum vro doua saptamani...nu mereuu...m am pierdut...am fost la reprezentanta dacia din drumul taberei
Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk
Iar faza tare cand nu mi se aprinde becul nici nu mai da cu fum....se aprinde becul da cu fum....
Trimis de pe al meu SM-G357FZ folosind Tapatalk
Last edited by peagu claudiu; 3 November 2015, 23:03.
Reason: Automerged Doublepost
presiunea scazuta la ralanti nu e din cauza segmentilor. posibil sa ai in motor un ulei mai subtire, gen 5w sau 0w.poate sa mai fie si pompa de ulei, dar ai spus ca in turatie nu se mai aprinde, asa ca pica.incearca sa schimbi uleiul si filtrul de ulei cu unul mai vascos, gen 10w acum ca e iarna.si probabil ca martorul se aprinde atunci cand ai 2 linii sau 4 linii la temperatura antigelului. Mai da si tu niste detalii gen kilometrii motorului.
DF 070-coerenta senzor axa came/ turatie motor
DF 084- circuit senzor pozitie vana EGR
DF 100-circuit injector cilindru 2
DF 102-circuit injector cilindru 4
DF 116- circuit senzor referinta cilindru
DF 126-circuit actuator debit de carburant
DF 131-combustie cilindru nr2
Last edited by bogdan83; 7 November 2015, 23:54.
Reason: Automerged Doublepost
Salut multumesc pentru raspuns.....masina are 150000km acum doua luni i am pus acest motor....motorul vechi a cedat la 200000km...dupa ce am fost la tester am schimbat senzor ax cu came si am fost din nou sa mi stearga erorile....si mi a rescris din nou injectoarele....dupa schimbarea motorului am reparat si injectoarele....problema cea mai grava o am in momentul acesta ca masina nu mai vrea deloc sa porneasca...invarte tot ca si cum nu ar avea motorina....pana sa nu mai porneasca incepuse sa pirneasca la a 3 a cheie si am fost la service unde mi a spus ca ar putea fi pompa de injectie ca nu baga bine motorina.....basica nu este tare...trebui sa o amorsez meru si i am pus si un furtun unisens...dar tot degeaba....poate fi pompa sau cineva mi a spus ca ar mai fi senzorul dupa volanta....egr ul cand am cumparat senzorul ax cu came mi s a recomandat sa l curat....zis si facut dat jos si curatat....dar surpriza cel din caputul egr ului nu prea inchidea bine....il deschideam la maxim si nu se mai tragea inapoi....trebuia batut putin in capat pt a se retrage...l am curatat bine isi mai revenise....asa ca l am montat...dupa vro 500km l am dat iar jos....aceiasi poroblma....oare de asta sa nici nu traga masina?si inca o chestie...ciuperca de pe furtunul de la turbo este plina de ulei cred ca de acolo si consumul de ulei....?multumesc frumos de ajutor
Eu nu sunt in stare sa vad o legatura cauzala intre aprinderea becului la ulei si aparitia de fum in exces la evacuare.Mi-as concentra atentia spre functionarea turbo(consum ulei),functionarea EGR(test) si compresia motorului(verificare)...
Compresia motor am facuto la reprezentanta dacia mi a spus ca este ok....egr ul am spus mai sus....l am scos si l am curatat...si ramane blocat cate o data de deschis....daca ii dau cu o surubelnita in cap usor se trage....iar alte ori merge bine....turbina este ok
Greu de inteles,sa verifici compresia in reprezentanta Dacia,ocazie cu care se putea lamuri orice necunoscuta despre manifestarea dubioasa a motorului.Pe forum,lipsa contactului cu masina si prezentarea,uneori,cu lacune a problemei fac imposibila oferirea de solutii corecte,reale...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment