in prezent am 27 000 km, de la schimbul de ulei facut la 15000 am mai completat cca 1.75 litri, acum nivelul uleiului pe joja e aprox la jumate, oare e normal un astfel de consum? precizez ca pe la 22 000 m-am dus la service si am cerut sa-mi faca un test care sa verifice compresia, raspunsul a fost ca masina merge in parametrii normali si ca in cazul in care consumul de ulei e mai mare de 0.5 l la 1000 km atunci e o problema, nu stiu ce sa cred? cunosc persoane la care nu le scade nivelul de ulei intre schimburi, voi ce spuneti? oare are rost sa-mi fac griji?
Consum Ulei
Collapse
X
-
a scazut, la 9000 km era la minim si pana la schimb mai aveam 6000km
m-am dus la ei si mi-au completat pana la maxim dupa care mi-au zis sa-l verific dupa 1000 km
cand am verificat peste 1000km nivelul era tot la maxim dar pana la schimbul de ulei la 15000 nivelul a scazut la jumatate, oare e normal un astfel de consum? sau sa-i cred pe cei de la Dacia care afirma ca doar in cazul in care consumul de ulei la 1000 km e mai mare de 0.5 litri?
Comment
-
Parerea mea este ca undeva e o problema ....motorul poate avea un consum de ulei dar sa fie in anumite limite in cazul asta ar trebui sa scoata fum la cat consuma (asta in care nu ii dai tu forja) sau ai o pierdere de ulei pe undevate avea un care nu este foarte mare si pierzi in timp.....cred ca ar trebui sa iti faca un test de consum ulei la service mai ales daca masina e in garantie....am motor diesel cu 120.000 km si nu consuma mai mult de 100 ml la 10.000 kmIn viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
sigpic
Comment
-
asta cu 0,5 la mie e maxim admis da-ti dai seama ce ar insemna , 0,5 ori 15 e 7.5 litri de completat intre 2 schimburi de ulei deci practic n-ar mai trebui schimbat ca se completeaza mereu. Depinde si de regimul de mers turat- subturat , porniri dese , segmenti blocati , neetanseitati pe partea de turbo , etc ideea e sa verifici daca pierde pe undeva , si urmareste in continuare dupa schimbul de la 30 mii . Stiu pe cineva cu un 85 care mergea foarte tare cu el , pana la 15 mii a completat 1-2 litri si apoi totul a reveni la normal.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
singura solutie ar fi sa urmaresc dupa schimbul la 30000 km, am mai auzit de la anumite persoane ca poate si uleiul fiind de slaba calitate este mancat, la primul schimb mi-au bagat Halvoline 5w-40, la urmatoarea revizie intentionez sa bag Castrol ( ca oricum am iesit din garantie)
Comment
-
Originally posted by valli View Posta scazut, la 9000 km era la minim si pana la schimb mai aveam 6000km
m-am dus la ei si mi-au completat pana la maxim dupa care mi-au zis sa-l verific dupa 1000 km
cand am verificat peste 1000km nivelul era tot la maxim dar pana la schimbul de ulei la 15000 nivelul a scazut la jumatate, oare e normal un astfel de consum? ..............................
Cam mult as spune, dar nu exagerat.
Cum mergi cu masina? Mai o forja ceva, una alta, etc...?
Comment
-
nu am obiceiul sa o forjez aiurea, foarte rar doar cand e vorba de o depasire la limita, vitezele le schim undeva in 2300- 2500
cand mi-au facut testul de compresie mi-au spus ceva de o solutie care desprinde segmentii de pistoane, oare sa incerc acest lucru cand voi face schimbul de ulei?
Comment
-
am mai auzit si de la alti posesori de logan dci ca le-ar consuma destul (aprox 0.5-0.8 l la un drum intens de 700-800 km) de mult ulei iar raspunsul de la service a fost unul extrem de profesionist: nu are nimic, asa e normal,
posibil sa fie uleiul mai slab? o sa bag Castrol, dar inca nu is lamurit de care anume Castrol GTD Magnatec sau Castrol Magnatec diesel , ma poate lamuri cineva in privinta diferentei dintre cele 2 produse?
Comment
-
Spre exemplu la motoarele VW TeDeI e normal la mers mai turat/forjat sa mance oloi, am prieteni care mi-au spus ca la un drum de ~1200-1400 km autostrada au bagat si juma de litru (motoare OK, nu obosite).
Eu nu stiu ce solutia pacii ti-ar baga aia in motor (poate d-aia de spalat motoru) , dar zic sa mergi in continuare cu ea asa, fa-i schimbu de oloi si monitorizeaz-o.
Nu baga GTD Magnatec, se vaita prea multi dizalari de el (mai ales pe forumu vw).
Daca am inteles bine, pana la 15000 km nu prea ti-a mancat ulei, corect? abia dupa primul schimb a aparut consumul.
Poate, doar poate, o fi si de la ulei.
Comment
Comment