Daca nu il arde si nu se vede pe unde pierde mai exista posibilitatea ca din cauza vascozitatii mai mici (5W in loc de 10W) sa se duca in intercooler. Temperatura apei se ridica la 4 linii repede? ca in cazul asta Intercoolerul nu mai functioneaza in parametrii normali deoarece s-a redus suprafata de lucru a schimbatorului de caldura.
Consum Ulei
Collapse
X
-
-
Originally posted by valli View PostJohan - dupa cum spui tu atunci ar insemna ca si la mine consumul de ulei sa fie din cauza uleiului de proasta calitate?
Cunosti pe cineva la service care ti-a confirmat astfel de cazuri in care consumul de ulei se datoreaza uleiului de prosta calitate?
ce tip de ulei ai bagat in motor ?
Originally posted by Octavian___31 View PostEi (uzina) spun ca B4, dar nu cred ca sughita nici cu B3
Comment
-
consumul de ulei est dat de :
-uzura motorului, dar in majoritatea cazurilor relatate in topic sunt masini noi cu citeva zeci de mii de km, deci nu e cazul.
-calitatea uleiului (marca)nu se compara un ulei cu norma API CF cu unul API CI-4 Plus, ultimul fiind de top.
-durata de exploatare a uleiului in motor (un an, doi sau un numar maxim de km).
-regimul de mers (turat, normal, subturat, sarcina maxima, heavy duty, etc).
-turbina, uzura (pierdere pe la axul turbinei).
-vascozitatea uleiului, exemplu 0w 30 (ulei subtire) cu un 20w 50 (ulei vascos).
-sistemul de recirculare a gazelor (EGR defect, epurator)
Dar interesant este ca sunt fabricanti care admit in manualul masini un consum de ulei.Spre exemplu volkswagen admite un consum de pina la 1 litru la o mie de km.
Comment
-
Originally posted by valli View Postjohan- la 15000 mi-au bagat Texaco halvoline 5W 40. Am mai auzit de la cineva cu experienta ca uleiurile produse de Texaco is slabe si de aceea is mancate, dar as fi vrut sa aflu si parerea altora.
Comment
-
Originally posted by dani030669 View PostDaca nu il arde si nu se vede pe unde pierde mai exista posibilitatea ca din cauza vascozitatii mai mici (5W in loc de 10W) sa se duca in intercooler. Temperatura apei se ridica la 4 linii repede? ca in cazul asta Intercoolerul nu mai functioneaza in parametrii normali deoarece s-a redus suprafata de lucru a schimbatorului de caldura.
Cam aste e pe scurt fenomenul de distrugere a motorului cauzat de pierdere de ulei pe la axul turbinei.
Deci ce ai vrut sa precizezi e cu totul altceva.
Comment
-
Pai cum micsoreaza temperatura apei suprafata de lucru al intercoolerului?
Iar motorul nu se distruge din cauza ca mai papa ulei ajuns in admisie. Crapa atunci cand "o ia pe ulei" din cauza ca ramane fara ungere.ECUFix
Please don't visit my homepage!
Comment
-
Aceeasi problema cu consumul de ulei o am si eu !!!! Diferenta este ca eu am motorizare 1.4 benzina + gpl..... Dupa primele 2 schimburi de ulei ( primul din fabrica si al 2-lea la prima si ultima revizie la ei ...) care au fost DACIA OIL , am trecut pe ELF excellium 5w40. Am observat ca dupa aproximativ 10.000 km si cam 7 luni, nivelul pe joja de ulei era la mijloc ( intre min. si max.) desi la schimb a fost la nivelul maxim. Am completat cam 0,7 litri - atat mai ramasese in bidonul de 4 litri - pana a ajuns aproximativ la nivel max pe joja. Cu primele 2 schimburi de ulei n-am avut aceasta problema .... la urmatorul schimb voi trece inapoi pe DACIA OIL sa vad daca il mai consuma in halul asta !!!!!
Comment
Comment