If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salutare MADI !!!! Pai il mai tin cam 2 luni si il dau afara .....Eu cred ca fiind mai subtire - 5w40 - il poate consuma .... alta explicatie nu am deocamdata !!!! Singura nemultumire este ca am dat 8.800 euro pe o masina care papa ulei dupa 33.000 km, la fel ca batrana dacie model '78 care avea aproape 300.000 km ......
Sunt NEPLACUT surprins de acest lucru !!!!
Stiti ce este foarte ciudat cel putin in privinta lui @givali , de ce la primele doua schimburi de ulei nu a consumat gram de ulei? Cred ca au ceva si uleiurile . Au anumite elemente care le fac sa fie consumate , arse de motor.
Pai cum micsoreaza temperatura apei suprafata de lucru al intercoolerului?
Iar motorul nu se distruge din cauza ca mai papa ulei ajuns in admisie. Crapa atunci cand "o ia pe ulei" din cauza ca ramane fara ungere.
Pai tu stii ce face intercolerul? Este un racitor al aerului care intra in motor.Iar daca aerul e mai rece nu se imbunatateste racirea motorului?
Daca ai in intercoler un litru de ulei, care este pierdut pe la axul de la turbina si dai o talpa la masina, iar motorul absoarbe acest ulei unde crezi ca ajunge? In motor, unde un plus de combustibil ce face? Provoaca o detonatie.
Frate citeste acest post, in totalitate si apoi se faci remarci la adresa mea.In anul 2002, eu eram in fabrica garett de langa turbomecanica, unde se schimba linia de fabricatie a turb.....Tu stii ce se face acolo?
Pai tu compari uleiul din admisie pierdut de intercoler cu spraiul de pornire. Ca sa faca detonatie din cauza uleiului trebuie sa manance uleiul ca pe motorina ,asa , cam 2 litri la 100 de km.
Pai tu stii ce face intercolerul? Este un racitor al aerului care intra in motor.Iar daca aerul e mai rece nu se imbunatateste racirea motorului?
Daca ai in intercoler un litru de ulei, care este pierdut pe la axul de la turbina si dai o talpa la masina, iar motorul absoarbe acest ulei unde crezi ca ajunge? In motor, unde un plus de combustibil ce face? Provoaca o detonatie.
Frate citeste acest post, in totalitate si apoi se faci remarci la adresa mea.In anul 2002, eu eram in fabrica garett de langa turbomecanica, unde se schimba linia de fabricatie a turb.....Tu stii ce se face acolo?
Eu intrebam ce treaba are motorul cald cu suprafata de lucru a intercoolerului.
Si cum crezi ca se aduna 1 litru de ulei in intercooler? Poate in momentul in care deja o ia pe ulei.
Cat despre unde lucrai in 2002... irelevant.
deci, pana la urma care ar fi cauza ca imi consuma atat ulei? testul de compresie e bun-din care se deduce ca nu am segmentii uzati, pete de ulei- nu sunt vizibile, urca bine in turatii, nu cred ca ar fi problema la turbina.
Voi ce spuneti? Ce cauze ar mai putea genera un astfel de consum de ulei?
din ce am vazut si eu si ce am tratat...daca iti consuma ulei si ai 5W40 in ea e si normal.Treci pe 10W40 si vezi atunci daca iti mai consuma.Nu conteaza daca ai diesel sau benzina la toate se intampla asa.Cand consuma pe 5 treceti pe 10 daca si atnci sonsuma atat de mult inseamna ca e o problema.Nu tre sa bagati neaparat full sintetic ca asta e mai bun.o fii mai bun dar nu pt masina ta.Baga ce ii trebuie motorului si pe umra mai vedem.Recomandare ulei bun si alte tratamente in PM.
A mai patit cineva ca sa-i consume ulei 5W 40 si dupa ce a schimbat uleiul cu 10W 40 sa nu mai consume ulei? Sa fie doar din cauza ca 5W 40 e mai putin vascos?
A mai patit cineva ca sa-i consume ulei 5W 40 si dupa ce a schimbat uleiul cu 10W 40 sa nu mai consume ulei? Sa fie doar din cauza ca 5W 40 e mai putin vascos?
Categoric nu e cea ce crezi tu.Citeste totusi postul 66.
Este foarte neplacut sentimentul sa ai o masina noua si sa te tezesti ca iti consuma ulei.Totusi sunt membri in acest forum care folosesc uleiuri din gama 0 W... si nu au "probleme".
Dar ca sa ma explic, normele de poluare impin ca o cantitate din gazele emise, din ardere, sa nu ajunga in atmosfera ci sa fie recirculate.Prin recirculare gazele impreuna cu vapori de ulei (particole fine care contin ulei, similar cu petele care apar la toba de esapament la masinile non euro)apare fenomenul de condens, in sistemul de recirculare.
La unele masini sau facut ceva adaptari prin utilizarea unui epurator, dar cu slabe rezultate.
Deci un consum intre maxim si minim pe joja, la un schimb de ulei este normal.
Ieri m-am uitat la ulei dupa 1 luna si ceva de la schimb si nu lipseste deloc.,este exact unde l-a pus mecanicul, la maxim.am castrol magnatech 5w40 si probabil ca e mai bun decat porcaria de dacia oil.dar o sa mai urmaresc consumul de ulei.numai bine
A mai patit cineva ca sa-i consume ulei 5W 40 si dupa ce a schimbat uleiul cu 10W 40 sa nu mai consume ulei? Sa fie doar din cauza ca 5W 40 e mai putin vascos?
Si eu am patit la fel.... dupa Dacia OIL am bagat ELf excellium 5w40 si ..... surpriza !!!! Dupa 10.000 si ceva de km am completat cam 700 grame. Cred ca am sa trec inapoi pe Dacia OIL pentru un achimb, sa vad daca mai consuma in halul asta ; daca nu il mai consuma atunci este din cauza uleiului .....
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment