si eu folosesc castrol magnatec 5w 40 si nu papa deloc de la schimb la schimb..mie mi se pare oky
Consum Ulei
Collapse
X
-
-
Originally posted by Octavian___31 View PostTe-ai uitat la distributie (partea stanga cum stai in fata motorului) sa vezi daca n-ai prelins ulei acolo?
0,7L consum de ulei la 10000 km nu mi se pare ok la benzinar.
Comment
-
Originally posted by SUPERCAR View PostEu folosesc Castrol Magnatec Diesel 5W 40 si nu imi consuma deloc,.....................
Adica ce vreau sa spun: sa nu mai credeti in povestile marilor mesteri ''baga 10W40 ca e mai gros ca 5W40 si nu ti-l consuma'', e fix pixu treaba asta.
Dar ce se poate intampla si e adevarat: cu un ulei de la producatorul ''x'' 10W40 sa spunem si alt ulei 10W40 de la producatorul ''y'', cu unul sa consume si cu altul nu.
Caz intalnit la colegu de servici: cu un 10W40 ii consuma bine (Valvoline) si cu altu (Mobil 10W40) aproape deloc.
Nu stim noi tot ce contine/ce baga producatorii in reteta.
PS: si in Dacia 1300 am bagat 0W40 (primit, nu cumparat) si am mers mai bine ca niciodata (incomparabil la sunet fata de 20W40 mineral), nu l-a ''mancat'', nu l-a scuipat pe la semeringuri, cum zic desteptii de mesteri care sunt atotstiutori.
Comment
-
Originally posted by SUPERCAR View PostEu folosesc Castrol Magnatec Diesel 5W 40 si nu imi consuma deloc,doar ce l-am schimbat de 1 luna,practic nivelul e acelasi de la inceput pana la urmatorul schimb,nu scade deloc la mine.
Daca iti mananca uleiul problema cred ca e in alta...verifica daca ai scurgeri de ulei pe la turbina.
Comment
-
Revin cu informatii noi despre consumul de ulei. Am facut un test de compresie ( motor 1.4 benzina + gpl , 37730 km ) si a fost ok. " Specialistul " din unitatea service la care am fost, a spus ca din cauza uzurii simeringurilor de pe supape e posibil sa consume ulei ( cam 900 g la 10.000 km ) si ca o eventuala inlocuire a acestora ar costa cam 1.ooo lei .....
Dupa aproximativ 40.000 km sa se duca aceste simeringuri ...... cu adevarat Loganul este o masina rezistenta ..... dai un ban , da' sti ca nu-l mai ai !!!!!!
Atasez rezultatul testului de compresie .Attached Files
Comment
-
Originally posted by Octavian___31 View PostPai normal ca nu consuma daca totul e ok.
Adica ce vreau sa spun: sa nu mai credeti in povestile marilor mesteri ''baga 10W40 ca e mai gros ca 5W40 si nu ti-l consuma'', e fix pixu treaba asta.
Dar ce se poate intampla si e adevarat: cu un ulei de la producatorul ''x'' 10W40 sa spunem si alt ulei 10W40 de la producatorul ''y'', cu unul sa consume si cu altul nu.
Caz intalnit la colegu de servici: cu un 10W40 ii consuma bine (Valvoline) si cu altu (Mobil 10W40) aproape deloc.
Nu stim noi tot ce contine/ce baga producatorii in reteta.
PS: si in Dacia 1300 am bagat 0W40 (primit, nu cumparat) si am mers mai bine ca niciodata (incomparabil la sunet fata de 20W40 mineral), nu l-a ''mancat'', nu l-a scuipat pe la semeringuri, cum zic desteptii de mesteri care sunt atotstiutori.
Originally posted by valli View PostRevin cu noi informatii referitoare la consumul de ulei. Am facut 1300 km de la ultimul schimb de ulei si se pare ca deja lipseste un X de pe joja, mentionez ca am bagat Castrol Magnatec Diesel 5W 40.
Consider ca daca tot continua sa-mi consume ulei o sa trec pe un ulei 10W 40 asa cum recomanda si in cartea tehnica cei de la Dacia. Voi ce spuneti ?
Originally posted by givali View PostSi eu am probleme cu consumul de ulei la un 1.4 gpl . Dupa primele 2 schimburi de Dacia OIL ( primul din fabrica si al doi-lea la prima si ultima revizie pe garantie ) a pus ELF Evolution 5w40 ( fac reclama mascata in cartea tehnica a masinii ). Cu acest ulei sunetul motorului era schimbat - mai subtire si urca in turatie mai repede , DAR in aproximativ 10.000 km mi-a consumat cam 700 g ( adica tot ce mai era in bidonul de 4 L ) .Acum am trecut inapoi pe Dacia OIL sa vad care este consumul ..... Dupa cam 1500 km am observat o scadere a nivelului de ulei pe joja, fata de cat era la inceput. De pierdut , eu zic ca nu pierde ca nu lasa pate de ulei sub motor, mai am sa verific compresia pe fiecare cilindru in parte ...... Masina este din 2007 , motor 1.4 cu alimentare duala benzina si gpl , 36000 km la bord .
Comment
-
Originally posted by $$ilvviu View PostEu intrebam ce treaba are motorul cald cu suprafata de lucru a intercoolerului.
Si cum crezi ca se aduna 1 litru de ulei in intercooler? Poate in momentul in care deja o ia pe ulei.
Cat despre unde lucrai in 2002... irelevant.
Originally posted by cristianionut View PostUleiul ajunge in intercooler doar cand axul turbinei are joc si pierde pe acolo.Dar cantitatile sunt mici, iar curentul de aer care trece prin intercooler pentru racire (asta e functia intercoolerului) antreneaza la o talpa si uleiul din intercoler.Acesta patrunde in motor impreuna cu aer, motorina se produce o detonatie mai mare si mtorul cedeaza.
Cam aste e pe scurt fenomenul de distrugere a motorului cauzat de pierdere de ulei pe la axul turbinei.
Deci ce ai vrut sa precizezi e cu totul altceva.
Originally posted by $$ilvviu View PostBaga Elf 5W40!
Eu acum am Castrol, dar tot Elf mi se pare mai bun.
Inainte am avut Mobil1, ala ii placea cel mai mult, in sensul ca il manca cu mare pofta.
Comment
-
problema cu consumul de ulei am si eu ( acum 2 sapt (cand am spalat masina si am verificat lichidele ) aveam ulei fix la jumatate (asa e el de cand o stiu) ieri cand sa verific am ramas masca nu mai avea deloc si am mai pus 200 ml si acum e pe minim ce s-a intamplat oare ? masina are 50.000km si nu schimb ca nebunul la 6000 rot/min oare a afectat-o frigul ? aseara au fost -12 grade C ? oare pierde pe undeva ? in garaj nu sunt pete de ulei ? :S
nimeni ? "mesaj prea scurt"
Comment
Comment