1.5 DCI De 70 Sau 85

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Loganu...este o sectiune libera intradevar...dar documenteaza-te...nu m-ai arunca vorbe asa sa fie...uite de la postul tau ai mai bagat 3-4 dupa...asta urmaresti?
    Last edited by valeriuciprian; 14 February 2010, 14:56.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Octavian nu ma prea incanta ideea data de tine, dr oricum iti multumesc.
      Loganu, ambele sunt pe motorina deci problemele care zici tu ca apar la cel de 70 apar si la cel de 85 si invers. Deci nu e o rgula speciala pt fiecare.
      Eu spun ca singurele avantaje date de motorul de 85 de cai sunt caii in plus, cuplul si pe cine intereseaza consumul mai scazut decat la cel de 70. Singurul dezavantaj e pretul care e un pic mai mare.
      O zi buna tuturor.

      Comment


      • #18
        ''Singurele avantaje''
        Pai si ce alte avantaje ai mai vrea sa fie la cel de 85 cp? Nu e mai mult decat suficient putere+cuplu mai mare, consum la fel, sau mai mic dupa spusele voastre?

        Comment


        • #19
          consumul o tzara mai mic...garantat.da...daca se schimba asigurarile,cei cu 85 vom plati mai mult decat 70?parca asa era pe afara..cu cat ai motorul mai nervos,cu atat bagi mai mult la asigurare..sau nu?

          Comment


          • #20
            asigurarea se calculeaza pe cilindree. toate dizalachele de la Dacia au 1.5 litrii, nu? deci intra ambele la 1400-1600cmc, cu aceeasi asigurare.

            Comment


            • #21
              diferentele dintre 85 cai si 70 cai sunt urmatoarele:
              1.cel de 85 cai are turbina cu geometrie variabila
              2.modificari minore la cutie
              3.cel de 70 de cai are 160 NM iar cel de 85 are 200 NM
              Oricum pe demaraje e mai iute cel de loganul de 85 cai.....iar diferenta dintre cel de 70-85 cai fata de motorul de 65 sunt ca ala de 65 are electromotorul in spate iar 70-85 il au in fata....intercooler...cel de 65 cai nu are.!
              Last edited by 405bxgld; 3 March 2010, 20:43.

              Comment


              • #22
                nu este nici o geometrie variabila pe cel de 85 cai .
                ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                Comment


                • #23
                  ""MariusTm29""....te contrazic!stiu din surse sigure ca modelul de 85 cai are turbina cu geometrie variabila!am si cunostinte care au modelul respectiv....
                  Last edited by 405bxgld; 4 March 2010, 14:39.

                  Comment


                  • #24
                    nu prietene nici un logan dci nu are geometrie variabila..cauta pe forum si vei afla...
                    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by 405bxgld View Post
                      ""MariusTm29""....te contrazic!stiu din surse sigure ca modelul de 85 cai are turbina cu geometrie variabila!am si cunostinte care au modelul respectiv....
                      A mai venit unul cu geometrie variabila Zi la cunostintele tale sa steie in bucatarie ca in legatura cu masinile habar nau.
                      I HAVE A !sigpic
                      fara linkuri externe in semnatura

                      Comment


                      • #26
                        da asa e!modelul de 85 de cai nu are geometrie variabila!si @ X@by,nu toti s-au nascut invatati!asa ca...

                        Comment


                        • #27
                          105000km cu dci 2006

                          Originally posted by Bleizer View Post
                          Loganu, ce fel de probleme la 70? eu am 70 si nu am probleme, de aceea intreb exista sau vor fi probleme? am 47000 cu ea si nu se simte nimic. iar cel cu 85 este difernta ..de cai putere, de consum mai mare si mai multi banutzi scosi din buzunar iar cel de 70...parerea mea este ca tzine cu buzunarul.
                          eu am un logan de al munca si am facut 105000km si nu am schimbat nimic decat consumabilele si capetele de bara,acum la urm revizie trebuie sa schimb discurile de frana eu sunt foarte multumit de el mentionez ca am cel putin 150 de porniri saptamanal intradevar cel de 70 cp nu e asa vioi dar ma multumesc asa cu el

                          Comment


                          • #28
                            Singura dacie cu motor cu turbina cu geometrie variabila este cel de pe Duster si anume dci-ul de 110cp.

                            Comment


                            • #29
                              Prea mult folclor in legatura cu 1.5DCI...
                              Chiar nu exista date tehnice exacte ? Parca suntem la gradinita, nu la un club (site) specializat Logan ...

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by SUPERCAR View Post
                                Singura dacie cu motor cu turbina cu geometrie variabila este cel de pe Duster si anume dci-ul de 110cp.
                                exact si 100 % corect
                                restul sunt zvonuri

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google