Solutie Care Desprinde Segmentii De Pe Pistoane

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    da pe la turbina ai verificat daca iti pierde ulei ceva semeringuri fata spate motor...baie ulei etc...totusi la km astia e cam ciudat sa piarda atat ulei...dar poti incerca un ulei 5w50 in loc de 5w40 pt a nu scadea performantele motorului punindu-i un 10w40...daca nici asa nu merge incearca 10w50 e un pic mai scump dar se merita...castrol edge e un ulei pt motoare pompeduze...asa ca e mai bun maiieftin si mai potrivit magnatecul...succes

    Comment


    • #17
      Pune 10W40 si schimba-l la 10000. Ai sa vezi ca nu trebuie sa completezi de la un schimb la altul... 5W40 e prea putin vascos si il papa. Nu putem vorbi la logan despre performanta, mai ales la diesel... loganul e o masina modesta, simpla, ieftina in care te urci si-ti faci treaba fara prea multe pretentii... "performanta" e prea mult spus!
      Last edited by raduSB; 16 March 2011, 22:44.

      Comment


      • #18
        tata miu are dci de 70 cai acum 2 sapt i-am schimbat uleiu si in recipientu unde i-am dat drumu la ala vechi cand l-am luat la mana nu-mi parea a 4 litri cat ulei se pune si l-am verificat , erau in jur de 3,4 litri , iar de mers mai mult de 6500 km nu facuse cu uleiu vechi l-am schimbat pentru ca trecuse 1 an de la schimb .

        azi am schimbat eu la am meu de 85 cai si tot la fel mai putin bine nu l-am mai masurat dar probabil erau putin peste 3 litri , deci toate manca ulei nu conteaza modelu faza e ca pe joja cand ma uitam imi arata ca e ulei suficient era la maxim probabil are o marja mare .

        folosesc magnatec 5w40 , citisem mai sus ca fiind mai subtire il manca mai repede si probabil asa si e dar nu-i problema ca oricum vine la bidon de 5 litri deci ai de unde completa daca mai manca .
        ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

        Comment


        • #19
          Orice masina cu turbina manaca ulei fie el diesel fie el benzina . So , daca mananca 1l de 5W40 la 10 000 este OK .
          Mie imi mananca cam 5-600 ml la 10 000 Km de 10W40 .
          MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

          Comment


          • #20
            gresit, ca dispare din ulei si ajunge prin intercooler e altceva ... dar o masina care mananca 1l la 10 000 are o problema
            sigpicMy ride

            Comment


            • #21
              Cred ca nu sti cat ulei mananca un TEDEI de la VW si asta de nou .

              1L de 5w40 nu este problema .... da , daca era motor pe benzina aspirat era un semn de intrebare .
              MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

              Comment


              • #22
                Originally posted by valli View Post
                A mai auzit cineva de o astfel de solutie? Asa mi s-a zis in service ca ar fi bine sa bag in motor in cazul in care am consul mare de ulei.
                Voi ce spuneti?

                scuze ca am mancat litere, -in cazul in care am consumul mare de ulei-
                Idioti mecanici, solutia respectiva o aplici daca ai compresii neomogene sau mici, nu pentru consum ulei (ca poate sa consume si turbina ulei). E o solutie de curatat, se toarna in ulei cu motorul cad, se lasa 15 min la ralanti si se schimba uleiul si filtrul. Solutia are codul 77 11 229 473 (o vinde doar Renault) si e vreo 30 de euro parca.
                Si nu desprinde segmentii, dizolva gumele.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #23
                  Mai exista ceva asemanator produs de Liqui Moly si numit "Motor Clean" cu aceleasi proprietati descrise de colegul de sus dar la pret de 50-55 lei. Eu am folosit pt. curatirea motorului tot de la aceeasi firma produsul "Motor Flush"(asta costa 17-20lei dar poate nu are acelasi efect). Poate ca este mai bun primul, in cazul tau, decat cel folosit de mine. Respecta instructiunile de pe cutie si dupa ce-l scurgi, schimba filtrul si uileiul.
                  Si motorul meu mananca ulei, cam 500 ml/3000km, dar eu l-am gasit prin intercooler. Asta dupa ce am schimbat uleiul si am trecut la Castrol 5W40 de la 10W40. Verifica si tu intercoolerul, ca acolo condenseaza, in special la iesire. Sigur ai fi observat in parcare, mai ales daca ai avea si colierul putin destrans. Bafta, sper sa nu fie nimic grav.

                  Comment


                  • #24
                    Si mie mi se pare suspect cu mancatul ala de ulei.Masina mea are 270.000 si nu consuma gram de ulei de la schimb la schimb si nu s-a umblat la motor niciodata.Ii bag doar elf torbo-diesel 10W40 fara aditivi fara nimic.Daca ai dubii cum ca ar fi segmenti lipiti pe piston uita-te la motor si vezi daca pierde pe la garnituri.Asta e primul simptom pentru ca scapa compresia in baia de ulei si impinge garniturile si semeringurile.

                    Comment


                    • #25
                      Consumul tau de ulei este pentru ca ori ai pierderi de ulei ori turbo papa putin ulei atat cat trebuie sa se incadreze in limita scrisa in carte.

                      Oricum normal nu este sa consume ulei la km astia.
                      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google