Intre cilindrii.
Test De Compresie La Un Dci
Collapse
X
-
Originally posted by Fyrestarter View PostValli, daca mananca ulei si scoti fum albastru mult pana se incalzeste motorul si dupa incalzire nu mai scoate, trebuie segmentata. Nu mai sta pe ganduri ca nu are nimic turbina. E din segmenti. Bafta...
Comment
-
Originally posted by jambon View PostMda,tocmai asta nu stiu cat e exact la diesel am facut,un test de compresie la un benzinar nou nu logan tot in 4 cilindri a iesit 20bar,deci e clar ca la diesel trebuie sa fie peste,mai asteptam poate vine cineva cu niste date concrete,exacte,probate. Paste fericit la toti.
Cu motorul dat jos se poate verifica doar etansietatea semeringurilor,carniturilor,supapele sau desfacut tot si vazut tot ce e in el,luate in ordine supapele axu cu came semeringurile garnitura de chiuloasa segmentii,cuzinetii etc.
Comment
-
Originally posted by Fyrestarter View PostUlei poate pierde in general pe la linie sau turbo. Daca nu apar pete sub masina bineanteles... Asa ca.... Acolo ar trebui cautat. Dar daca zici ca asa face de noua...
Comment
-
Segmentii de pe piston. E posibil sa fie lipiti. Si atunci nu mai inchid cum trebuie iar pe acolo ajunge uleiul in camera de ardere. Turbo o poti verifica relativ usor daca o poti da jos. Nu trebuie sa aibe joc in ax aproape de loc. Daca sunt lagarele de pe ea mancate putin, atunci ajunge uleiul tot in admisie aer deci tot in camera de ardere. Poti desface furtunul de la iesire din turbo si daca balteste uleiul clar scapa pe la lagare. Iar segmentii ii poti verifica doar printr-un test de compresie facut cu simt de raspundere. Nu stiu care sunt valorile normale pt asta, dar cineva care a mai facut asa ceva iti spune imediat daca ai dezechilibre intre pistoane. Eu cand am facut segmentarea imi manca 1 litru de ulei la 600 de km. Enorm. Bafta...
Comment
-
Originally posted by Fyrestarter View PostSegmentii de pe piston. E posibil sa fie lipiti. Si atunci nu mai inchid cum trebuie iar pe acolo ajunge uleiul in camera de ardere. Turbo o poti verifica relativ usor daca o poti da jos. Nu trebuie sa aibe joc in ax aproape de loc. Daca sunt lagarele de pe ea mancate putin, atunci ajunge uleiul tot in admisie aer deci tot in camera de ardere. Poti desface furtunul de la iesire din turbo si daca balteste uleiul clar scapa pe la lagare. Iar segmentii ii poti verifica doar printr-un test de compresie facut cu simt de raspundere. Nu stiu care sunt valorile normale pt asta, dar cineva care a mai facut asa ceva iti spune imediat daca ai dezechilibre intre pistoane. Eu cand am facut segmentarea imi manca 1 litru de ulei la 600 de km. Enorm. Bafta...
Si cica ar fi o solutie care ar desprinde segmentii care is lipiti pe piston? Asa mi-a zis cineva de pe acolo, ca aceasta solutie se baga in motor se lasa pornit motorul un timp dupa care trebuie schimbat uleiul si filtrul de ulei.
Comment
-
Originally posted by Fyrestarter View PostSegmentii de pe piston. E posibil sa fie lipiti. Si atunci nu mai inchid cum trebuie iar pe acolo ajunge uleiul in camera de ardere. Turbo o poti verifica relativ usor daca o poti da jos. Nu trebuie sa aibe joc in ax aproape de loc. Daca sunt lagarele de pe ea mancate putin, atunci ajunge uleiul tot in admisie aer deci tot in camera de ardere. Poti desface furtunul de la iesire din turbo si daca balteste uleiul clar scapa pe la lagare. Iar segmentii ii poti verifica doar printr-un test de compresie facut cu simt de raspundere. Nu stiu care sunt valorile normale pt asta, dar cineva care a mai facut asa ceva iti spune imediat daca ai dezechilibre intre pistoane. Eu cand am facut segmentarea imi manca 1 litru de ulei la 600 de km. Enorm. Bafta...
valli solutia aia miraculoasa se cheama segmentare ,restul sunt povesti de aruncat banii .
Ce consum de ulei ai,ca nu am fost atent?Last edited by Cristi_Xp; 20 April 2012, 13:32.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cristi_XP, nu vorbi daca nu stii la ce se refera valii. E un solvent care se amesteca in ulei, se lasa 15 minute la ralenti si degumeaza segmentii. Nu toti segmentii sunt uzati, unii sunt ancrasati de la mersul "batranesc". Am vazut solutia asta salvand multe motoare.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
ptr.Cristi_Xp - consumul de ulei este 180-200ml / 1000 Km.
ptr.einstein- la mine consumul asta este de cand e noua masina, si stiu ceea ce inseamna mersul subturat si problemele care pot aparea la un asemenea mers deci la mine iasa din discutie mersul ,,batranesc'' intr-adevar ca e recomandabil acea solutie cand masina a avut parte de un propietar care a mers cu ea subturat ori ca nu stie sa conduca un dci ori ca mergea cu ea sa scoata un consum mic, dar sa recomanzi asta la o masina noua? Corectati-ma daca gresesc dar eu nu vad rostul acelei solutii, eventual o problema a segmentilor din fabricatie? dar ciudat ca nu da semne cum ar fi fum in exces si altele, masina merge perfect normal.
Originally posted by einstein1984 View PostCristi_XP, nu vorbi daca nu stii la ce se refera valii. E un solvent care se amesteca in ulei, se lasa 15 minute la ralenti si degumeaza segmentii. Nu toti segmentii sunt uzati, unii sunt ancrasati de la mersul "batranesc". Am vazut solutia asta salvand multe motoare.
Comment
-
Verifica ce ti-am spus. La consumul asta de ulei suspectez turbina. Daca desfaci tubulatura acesteia te edifici cu siguranta. Daca sunt lagarele cu bai nu mai ai ce-i face. Reconditionata nu stiu cat mai poate fii de fiabila. Tine-ne la curent cu evolutia problemei tale. Daca te pot ajuta cu ceva sfaturi (daca stiu bineanteles), nu ezita sa ma intrebi. Bafta...
Comment
-
Solutia e o doza de 300 ml parca si costa cam 100 de lei. Buna si pentru curatat injectoare, nu stiu sa se gaseasca si in alta parte. Are un cod de piesa renault, nu-mi amintesc acuma care e.
Ai dreptate, bizar la o masina noua, insa segmentii se mai aseaza in 10 000 km.Last edited by einstein1984; 20 April 2012, 21:42.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
100 de lei e un pret bun fata de ceea ce mi-au spus cei de la service care pe atunci era aproape 200 lei asta fiind in 2008-2009. Poate cum spui tu ca segmentii se mai aseaza dar a mea are 47000 si tot asa papa ulei ca si cand am luat-o.
Apropo... stie cineva cat e un turbo nou?
Te rog, NU mai cita postul anterior (Quote), foloseste in acest caz Post Reply!Last edited by 77sky; 23 April 2012, 14:47.
Comment
-
Pai oricum urmeaza sa fac revizia si atunci ma gandeam sa bag si solutia asta daca tot dau afara vechiul ulei, Einstein ma poti ajuta cu codul solutiei? Am intrebat despre ea la un service si nu erau convinsi ca este sau nu ceea ce caut, avand codul ma gandesc ca as fi mai sigur ca iau ceea ce trebuie
Comment
Comment