Nu A Pornit Decat Cu Spray De Pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu A Pornit Decat Cu Spray De Pornire

    Am cautat si prin alte posturi asemanatoare dar nu am gasit EXACT problema mea.
    A stat 2 zile nefolosita, am mers cu ea azi prin Bucuresti vreo 45 min (are 40.000 km - nu am avut nicio problema cu ea pana acum), am parcat-o si peste 10 min am vrut sa plec dar ea nu a mai vrut. Se comporta ca si cum as fi ramas fara motorina. Seara m-am intors inapoi la ea, am incercat s-o pornesc si tot nu am reusit.
    Dupa ceva timp (telefoane si intrebari) am gasit pe cineva care mi-a sugerat sa folosim un spray de curatat (din intamplare avea el) pe care l-am pulverizat in filtrul de aer in timp ce i-am dat contact si apoi masina a pornit. Nu scoate fum de niciun fel (suspect), nu am avut probleme cu ea pana acum (eu am folosit-o 15.000 km, am cumparat-o SH la 25.000). Modelul e din 2007 si CRED ca e cel de 70cp. Am incercat sa o pornesc dupa ce am ajuns acasa si am parcat-o, a pornit un pic mai greu dar a pornit, fara spray. Maine as vrea sa ma duc la un service cu ea, sa vad despre ce e vorba dar cum nu ma pricep la masini nu as vrea sa ma duc dezinformat si sa platesc pentru ce probabil nu are. Mentionez ca atunci cand merge, merge perfect ca si inainte.
    Va multumesc!

  • #2
    Te-au lasat injectoarele...asta e parerea mea...mergi si pune-o pe tester si vezi ce iese...
    sigpic

    Comment


    • #3
      si eu am avut problema asta la 1,5 dci ,deci unul sau doua poate trei iar daca ai ghinion poate sa fie toate 4 injectoare belea mare cu dci de 1,5.bafta sa fie doar unul.
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • #4
        Nu mai dati cu spray de nici un fel,detonatia poate sa sparga pistonul,chiar si sprayul special de pornire poate sa provoace distrugeri mari. Atentie mare !!!!
        LOGAN--> <--TOYOTA

        Comment


        • #5
          Inca se mai foloseste si prin reprezentante spray din asta de pornire. Am fost anul trecut cu Mondeo la o reprezentanta Ford sa imi curete injectoarele dar ei mi le-au facut praf. A pornit saraca abia dupa ce au consumat un tub dinala de spray.

          Aveti mare girja cu acest spray!
          numar secundele

          Comment


          • #6
            Injectoare?

            Stiu ca sunt o problema frecventa la diesel injectoarele dar nu ar trebui sa prezinte si alte simptome (fum, nu trage, sa porneasca mai greu dar fara spray de pornire)? Ce service imi recomandati in zona Colentina/ Tei? Cel care m-a ajutat mi-a zis ceva de o conducta pe sub masina de la rezervor la pompa de motorina care are niste supape si de acolo s-ar putea sa fie problema. Se poate?

            Comment


            • #7
              cum kilu meu sa pice injectoarele la 40.000 ? !!! pai pina in 100.000 ce faci schimbi de 3 ori injectoarele si pompa ??????????

              Comment


              • #8
                Pai injectoarele iti pica si la 10.000 daca bagi motorina de la sant.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  da ma , iti pica imediat cum iesi cu ea de la dealer...Valeriule ,cine te-a pus pe tine moderator ??? Vezi ca multora le-au picat injectoarele si au bagat numai de la pompe asa ca nu incepe cu anecdote ieftine !!! dar daca nu ai despre ce povesti ai liber sa aberezi...

                  Comment


                  • #10
                    eu l-am pus moderator , ai vreo problema ? Injectoarele pica din cauza pompei care face span din cauza motorinei proaste,pentru ca nu lubrifiaza bine .Daca motorina de la pompe e proasta , cu atat mai proasta e aia ce se baga din tractoare,din camioane sau din locomotivele CFRului .
                    Cunosc cazuri de logane de taxi la care au picat injectoarele in 5-6 mii km .
                    referitor la aia
                    (eu am folosit-o 15.000 km, am cumparat-o SH la 25.000). Modelul e din 2007
                    sunteti voi siguri ca sunt reali ?
                    Last edited by Cristi_Xp; 5 March 2010, 15:08.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by JERE View Post
                      cum kilu meu sa pice injectoarele la 40.000 ? !!! pai pina in 100.000 ce faci schimbi de 3 ori injectoarele si pompa ??????????
                      Strict la diesel da. Stiu care au schimbat si trei randuri de injectoare si nu in 100.000 de km in 50.000 de km (pe garantie). Cei drept era de 65 CP nu de 70 CP. Culmea numai cu motorina de la pompa si de la peco cunoscute.
                      Si de 70 de CP stiu pe cineva care a schimbat doar de 2 ori dar nu se pune ca era Symbol nu Logan.
                      Last edited by Cristi_LCD; 5 March 2010, 17:01.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Cristi_Xp View Post
                        sunteti voi siguri ca sunt reali ?
                        Sigur a avut-o un doctor, mergea cu ea doar de acasa pana la spital
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by JERE View Post
                          da ma , iti pica imediat cum iesi cu ea de la dealer...Valeriule ,cine te-a pus pe tine moderator ??? Vezi ca multora le-au picat injectoarele si au bagat numai de la pompe asa ca nu incepe cu anecdote ieftine !!! dar daca nu ai despre ce povesti ai liber sa aberezi...
                          Off topic:JR...trage aer in piept si calmeaza-te...ca iti faci rau ti-as raspunde pe acelasi ton la prima ta intrebeare...dar ma abtin. (vezi ca tu mai ai antecedente legate de tonul de adresare)...
                          On topic...am diesel stiu ce spun...am vazut masina la service cu injectoarele duse la vreo 10 000 km...de ce?Alimentase motorina de la sant...i s-a aprins becul de la filtrul de motorina si a continuat sa circule cu ea asa...rezultatul...infundat injectoarele.Si spui ca acei multi au bagat motorina numai de la pompe...acum se pune intrebarea si de la ce fel de pompe?De la ce firme?De la filmele consacrate sau de la LUXOIL ROMPETROM PETROMIJA (aceste statii peco au fost vazute de mine...sa nu existe dubii )...si da la motoarele de 65 cp au fost probleme dar rahduku spune ca (,) crede ca are motor de 7o cp.
                          Oricum sa asteptam raspunsul lui rahduku.
                          Last edited by valeriuciprian; 5 March 2010, 17:47.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Nu mai dati cu spray de nici un fel,detonatia poate sa sparga pistonul,chiar si sprayul special de pornire poate sa provoace distrugeri mari. Atentie mare !!!!

                            foarte corect.

                            injectoarele se protejeaza altfel:
                            -utilizare periodica (la minim o luna) a unui drum lung unde masina merge si in regim turat.Apare fenomenul de autocuratare.
                            -filtru de motorina de calitate, de preferat de firma, in nici un caz din super market.
                            -motorina din sursa sigura (dintr-un singur loc).Nu conteaza ca alimenteaza un tractor inainte, ideea este ca pompa sa fie cu rulaj de vanzare sa nu nimeresti apa de pe fundul tancului.
                            -un mic flacon de aditiv, in masina in cazul in care alimentati deundeva si apar ceva probleme.

                            Acest lucru il fac de 5 ani, a fost mai greu la inceput dar nu am schimbat nici un injector pana acum.

                            Comment


                            • #15
                              Scuze pentru intarziere

                              Am fost plecat din Bucuresti (cu Loganul) si de aceea am raspuns mai greu. Am fost cu ea la Simpo Trans pe Colentina, am pus-o pe Tester (m-a costat 100 RON), mi-a zis ca nu a gasit nicio defectiune, i-am facut revizia (am 40.000km cum am mai spus), i-am schimbat inclusiv filtrul de motorina care avea un fel de mal in el si cand ne-am plimbat cu magnetul pe acolo se plimba un pic si malul (ala de la service mi-a recomandat sa puna un magnet in pompa de motorina din joja de carburant de sub bancheta, asa am si facut) am plecat cu ea si am facut vreo 700 km weekendul asta si nu am avut nicio problema. Nu stiu daca are km reali, nici nu am facut un caz din asta cand am luat-o deoarece am luat-o de la o reprezentanta Dacia din Pitesti, nu mai conteaza acum avand in vedere ca nu am avut probleme cu ea. Trebuie sa fiu atent la distributie.. Ala de acolo zicea ca a existat posibilitatea sa prinda aer pe conducta de alimentare si d-aia a facut asa.
                              In cazul in care mai apare ceva, va anunt! (desi sper sa nu..)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google