Schimbare Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare Motor

    salutare,

    vreau sa aflu si eu cat mai multe informatii , cam ce presupune schimbarea motorului la logan! adica am 1.5 dci si vreau sa ii pun 1.6 16v! Va rog!

  • #2
    salut si bine ni te-ai alaturat;

    pai e simplu ... daca e relativ noua, o vinzi si iei 16v iesi mai ieftin si mai sigur;

    vezi ca mai sun n-spemii de topicuri de genu;

    foloseste cu incredere functia search
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      tot diesel

      Originally posted by db13fyx View Post
      salutare,

      vreau sa aflu si eu cat mai multe informatii , cam ce presupune schimbarea motorului la logan! adica am 1.5 dci si vreau sa ii pun 1.6 16v! Va rog!

      Daca tot dispui de fonduri, te-as sfatuii sa pui motorul de pe duster 1,5 dci 110 calusei (din cate am vazut trebuie doar motorul si electronicul shimbat)

      Comment


      • #4
        fa calcule si vezi ce iese.poate mai bine o dai pe asta si mai pui si ei unul 16 v.alta idee e sa te lasi de motoarele dci de la renault care sunt " bune".la 16v faci o remapare asa cum trebe si 110 -poate 115 cp .eu cred ca vrei sa-l schimbi ca e bulit si costa mult reparatia(injectoare,turbina,pompa).
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #5
          raspuns de nota 10 margelatu! e praf! am gasit motor de 1.6 16v echipat la 16000 km, la700 de euro + ca de la pretul asta mai scade daca vreau sa dau motorul meu si ce nu imi mai tre de la el! de mana de lucru pt a face aceasta operatiune nu ma vait! eu si cu un nene mai in varsta( prieten bun) am schimbat motor la un audi, asa ca........... dar vreau si eu un site sau ceva de genu unde sa aflu cat mai multe chestii despre asta, dar si site unde sa gasesc cat mai multe motoare!
          in rest...........masina pe motorina nu mai iau cata viata o sa am!

          Comment


          • #6
            o scurta intrebare cati km are motorul dci care doresti sa-l schimbi?
            Last edited by Seba; 25 May 2010, 17:38.

            Comment


            • #7
              84000 km! are distributie schimbata! reviziile din 8000 in 8000 de km

              Comment


              • #8
                Originally posted by db13fyx View Post
                84000 km! are distributie schimbata! reviziile din 8000 in 8000 de km
                Nu stiu ce sa zic, a mea are 62000 si am facut reviziile din 15000 in 15000 de km si nu are nici pe dreaqu si sper sa ramana asa.

                La serviciu, avem un logan diesel de 65 CP si are peste 380 000 km (in 4 ani) si nu au picat injectoarele sau motorul, iar cele mai noi toate au peste 100 000 km si inafara de revizii nimic nu sa schimbat la ele....daca nu ma insel la cel cu 380 000 km cred ca sa schimbat capetii de bara, dar inafara de filtre si consumabile nu au schimbat pe ele.....si pornesc fara probleme.

                acuma depinde de unde ai alimentat, iar turbina nu cred ca se duce daca nu se conduce cu motorul subturat sau?

                Comment


                • #9
                  am si eu un diesel,70cai si am la bord 202000km in regim de scoala.ma credeti ca sunt foarte multumit de el?nu am avut inca probleme cu turbina.folosesc ulei ELF,schimb din 10 in 10 mii.doar o singura data am avut probleme cu doua injectoare din vina mea(am alimentat de unde nu trebuia)

                  Comment


                  • #10
                    alpine diesel, sau mai bine zis motorina euro 4 din petromv! din cate am mai discutat si pe aici dar si cu alti "patiti" problema ar fi la cele cu pompe de injectie delphi! nu stiu ce sa zic acum! in nici un caz nu am mers subturat! habar n-am ce sa mai zic! o sa incerc cea mai ieftina solutie: sa ii schimb duzele de la injectoare, sa curat tot sistemul de alimentare, inclusiv rezervorul, sa schimb din nou filtrul de motorina si cu siguranta ma voi orienta sa montez un alt filtru intre pompa de injectie si injectoare! sa vad daca am cum! toata chestia asta m-ar costa undeva in jur de 1000 de lei!

                    Am tot cautat pe forum cateva explicatii! Chestia e ca a mea nu mai porneste deloc! daca ii dau cu spray , porneste imediat! nu intrerupe, nu scoate fum la relanti, nu "maraie" nimic! daca plec cu ea de pe loc ,cam de la 60km/H indiferent de treapta de viteza in care te afli , si apesi acceleratia mai brusc se aprinde martorul pt lichidul de racire! daca iau piciorul dupa acceleratie o secunda, se stinge! Daca accelerez usor ajung cu ea si la 140 KM/H si nu se mai aprinde nimic! Nu scoate fum, nu intrerupe!
                    Last edited by db13fyx; 26 May 2010, 08:57. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      fa sa mearga cat de cat si sa vinzi bolidul si porma...mai vezi tu.ai sa investesti cu gandul ca poate merge, da pana la urma tot asa o sa faca.odata ce ai apucat sa ai belele cu injectia nu prea mai scapi de naravul asta.eu am vazut dci de logan reparat la 40 mii km si a mai mers mai putin de 5 mii dupa care a luat totul de la capat.ce masina e aia?
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #12
                        Nu-i o regula sa-ti cada injectoarele la 40000 km.Dupa cum am vazut scris mai sus sa ajuns si la 380000 km.

                        Comment


                        • #13
                          fyx - e clar puscate injectoarele...sa nu cumva sa repari numa injectoarele.verifica cu mare atentie pompa,mai precis daca ai pilitura in filtru...ca daca e si pompa belita(toate sansele daca ai alimentat de la peco doar) si nu o schimbi iar pusca.
                          daca gasesti o varianta de schimbat motor da si mie un semn
                          http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

                          Comment


                          • #14
                            fyx-exact asa am patit la 61mii.am fost la Timisoara la un service ca am auzit ca e cea mai serioasa firma din tara,care repara sisteme de injectie DELPHI.sa stii ca astai si parerea mea.momentan am peste 200mii si la sistemul de alimentare nu a mai umblat nimeni.deci poti sa faci un calcul:-injectoare de fabrica 61mii.....injectoare reparate peste140mii km pina acum.eu sper sa mai mearga inca multi-multi km.Toata reparatia a costat 2000ron in 2008

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by db13fyx View Post
                              salutare,

                              vreau sa aflu si eu cat mai multe informatii , cam ce presupune schimbarea motorului la logan! adica am 1.5 dci si vreau sa ii pun 1.6 16v! Va rog!
                              Si cutia nu viteze nu o schimbi?
                              Parerea mea e ca te costa ceva schimbarea asta.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google