Schimbare Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    vreai neaparat motor 1.6 16v sa pui in locul dci-ului pe care-l ai? Spun asta pt. ca ti-as putea face o oferta pentru motorul meu plus cutie si cu tot ce mai trebuie. este un benzinar 1.4 mpi 25.000 de km.

    Comment


    • #17
      Bambucea - daca ma hotarasc sa schimb motorul i-as punde de 1.6 16v! mersi de oferta!
      Csabi-78 - poti sa imi dai si mie numarul de tf de la firma respectiva? si daca vrei sa imi explici in ce anume a constat reparatia!
      Silviu mm - azi ii verific filtrul de motorina! Sper sa nu fie asa( SA NU AM PILITURA)! Poate scap ceva mai ieftin!

      Comment


      • #18
        Originally posted by cristyc_84 View Post
        ................
        La serviciu, avem un logan diesel de 65 CP si are peste 380 000 km (in 4 ani) ..............
        Asta e cusuta cu ata cea mai alba. Daca era de 85 de cai era mai plauzibil dar alea de 65 de cai...

        @db13fyx De regula ca sa scapi de probleme schimbi injectoare,pompa, filtru, conducte,curatat rezervor, Cam asta recomanda reprezentanta dar factura va fi cam maricica.
        Last edited by crull; 29 May 2010, 13:01.

        Comment


        • #19
          ai dreptate CRULL.la Dacia service un domn inginea a zis ca ei nu dau garantie doar daca schimba tot sistemul de injectie(rezervor,conductele de la rezervor la filtru,filtru,pompa de inj.,injectoare,etc.)si costa in jur de 90mil.lei in 2008. FYX-service-ul se numeste:Erlend Diesel Service,Timisoara Str.Divizia 9 Cavalerie Nr.37.Tel:0744.552.174,0744.512.786. Reparatia consta in(adica reparatia care a fost facuta pe masina mea):demontat injectoare,reparat injectoare,verificat combustibil din filtru(daca are span sau nu),schimbat filtru de mot.,remontat injectoare,test motor.Cost:2850ron cu factura,2000ron fara in 2008

          Comment


          • #20
            Originally posted by crull View Post
            Asta e cusuta cu ata cea mai alba. Daca era de 85 de cai era mai plauzibil dar alea de 65 de cai...
            daca nu crezi este problema ta, eu zic ce avem la serviciu, nu dau numele la firma ca nu este frumos sa faci reclama........dar de ce crezi ca nu este plauzibil....nu fac eu reclama, la logan fii fara grija, doar am spus cat are saracu de el.

            Comment


            • #21
              Originally posted by csabi78 View Post
              ai dreptate CRULL.la Dacia service un domn inginea a zis ca ei nu dau garantie doar daca schimba tot sistemul de injectie(rezervor,conductele de la rezervor la filtru,filtru,pompa de inj.,injectoare,etc.)si costa in jur de 90mil.lei in 2008. FYX-service-ul se numeste:Erlend Diesel Service,Timisoara Str.Divizia 9 Cavalerie Nr.37.Tel:0744.552.174,0744.512.786. Reparatia consta in(adica reparatia care a fost facuta pe masina mea):demontat injectoare,reparat injectoare,verificat combustibil din filtru(daca are span sau nu),schimbat filtru de mot.,remontat injectoare,test motor.Cost:2850ron cu factura,2000ron fara in 2008
              La aceeasi firma am reparat si eu masina in ianuarie 2009. Pretul a fost acelasi
              pentru o lucrare de calitate. Baietii fac treaba buna!! Am facut reparatia la 51ooo km si de atunci am parcurs 32000 km. Deocamdata e OK!!

              Comment


              • #22
                Salutare! Am fost la Mioveni-Arges am luat duzele de retur(860 lei),filtru de motorina(100 lei)original renault si m-am aucat sa dau telefoane in stanga si in dreapta sa vad cat ma costa sa le schimbe pe cele vechi si sa imi schimbe si filtrul! pt schimbat duze cea mai ieftina manopera am gasit-o la 50 de lei de injector(curatat si schimbat duza)! Deci ma costa in jur de 200 de lei! de schimbat filtrul nu am intrebat dar probabil ca ma costa si ala in jur de 50 de lei! Asa ca, cu experienta anterioara in desfacutul injectoarelor, m-am apucat singurel de ea! Multe scule nu iti trebuiesc! I-am dat jos motorina din filtru, am lasat-o sa se linisteasca si am bagat un magnet infasurat in carpa alba in borcanul cu motorina! Ochiul meu de amator n-a vazut nici un pic de pilitura! Apoi am luat fiecare injector in parte , l-am desfacut, l-am curatat bine de tot, am verificat sa vad cum pulverizeaza, CU MAINILE CURATE CA DE DOCTOR, am schimbat duza de retur si le-am montat pe masina! Cel mai important este sa nu le desfaci pe toate odata ca sa nu fi nevoit sa rescrii codurile injectoarelor! I-am dat la automat si acelasi timp un prieten le-a aerisit pe fiecare in parte! Cand a terminat de aerisit si ultimul injector a pornit masina la prima cheie! Acum nu mai am nici o problema cu ea si sper sa nici nu mai am! Vreau sa merg intro zi la mavexim sa ii faca cei de acolo un test pt pilitura ca sa fiu mult mai sigur! In rest ........inca odata spun , sper sa nu mai am probleme pe partea asta de injectie! Va dau un sfat prietenesc: nu mai lauti motorina de la absolut nimeni ,decat din petrom, petromv,mol,rompetrol.....nu de la tir-isti sau din alte surse!

                a...uitasem....pt cei ce au inca garantie la masini - pastrati fratilor toate bonurile de la statii! sa aveti evidenta corecta la km parcursi si combustibil consumat pt ca este foarte important sa le aveti! Nimeni nu va da garantie la partea de injectie! Toti vor da vina pe motorina! Poti sa le spui tu ca ai bagat din Los Angeles, nu te crede nimeni!
                Last edited by db13fyx; 2 June 2010, 11:16. Reason: Automerged Doublepost

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google