Originally posted by cristyc_84
View Post
M-am tot plins la mecanicul care mi-a schimbat distributia si mi-a sugerat sa schimb filtrul de motorina desi mi-a garantat ca a montat filtru de origine (am vazut si eu ca scria renault pe el), asa ca am cumparat un filtru, mahle parca se cheama, made in austria (vanzatorul a spus ca e identic cu cel pe care scrie renault, fiind practic acelasi producator) si cu ceva chinuiala l-am schimbat singur. Ei bine nu mai bate dar parca nici mersul de dinainte de schimbarea distributiei nu este, ma rog ... bine ca nu mai bate, nici macar nu mai eram sigur ca mai aud bine asa ca am chemat un vecin care si-a mai dat cu parerea si care stia cum batea inainte si a zis si el ca nu mai bate. acum incerc sa-mi dau seama ce naiba avea filtrul vechi.
Sa nu radeti dar uitati ce m-am gandit eu: am inteles ca este o supapa in filtru (pe retur?) care banuiesc eu ca ramanea blocata si la relanti dupa ce motorul se incalzea si avea nevoie de mai putina motorina crestea presiunea pe retur si implicit in pompa si injectoare iar la turatia respectiva presiunea era mai mare decat trebuia si de aici bataia ... sau poate invers
![Confused2](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/confused2.gif)
Poate cunoscatorii ca confirme, sa infirme sau sa copleteze teoria (aiureala) mea.
Comment