Am la firma un logan dci care dupa un accident in partea frontala, binenteles dupa ce am scos-o de la reparat motorul intrerupe la 3800-4000U/min dupa care se opreste. dau la automat porneste si merge normal. Mentonez ca problema apare doar dupa ce mororul e incalzit bine, 25-30km parcursi mai in forja. Cu cat motorul e mai incins turatia la care intrerupe coboara (am patit si la 2500 U/min). A mai patit cineva asa ceva? Cum ati rezolvat, ca la service nu-i dau de cap. Masina are peste 100.000km porneste normal, merge normal, nu scoate fum, nu consuma ulei. Multumesc, astept ceva pareri.
Problema Motor Dci 70Ps
Collapse
X
-
Da si tu mai multe detalii despre motor.A fost afectat in urma accidentului?S-a schimbat ceva la motor respectiv sistem alimentare?Aici ar cam putea fi cauza.Pompa injectie scapa presiune la acea turatie mare...ori trage aer pe undeva..ori calculatorul de injectie nu mai functioneaza cum trebuie.
-
motorul nu a fost afectat, pornea dupa accident. Au fost inlocuite cele 3 radiatoare, conducte,condensator clima, schimbatorul de caldura cu placi, capacul cu puntea redresoare de la alternator(care costa 1000 ron ) filtu de ulei si cel motorina, senzor turatie, capacul de pe motor, jug, lonjeroane, tampoane motor, capota, o aripa, bara faruri, proiectoare,parbriz, airbaguri si multe alte plasticaraie si fitingaraie. Cand l-au pornit prima data dupa ce au pus sus motorul la relanti mergea perfect dar daca accelerai motorul interupea undeva pe la 2200U/min, dupa care au inlocuit filtru de motorina si senzorul de turatie si n-a mai facut. Dupa probe de drum am constatat ce am explicat in postul anterior. Masina merge foarte bine, dar nu te poti increde in ea la o depasire sau situatii care necesita turarea motorului peste 3000U/min...
Comment
-
am mai patit asa la o masina de la noi de la firma,un fiat....era spart radiatorul si cum se incalzea motorul...poc...il lasam la racit...isi revenea cat de cat si apoi iar murea verifica radiatoarele
Comment
-
-
Pare ca si-a revenit. Sper sa nu mai faca. Am facut cateva drumuri mai lungi (vreo 600km)si gata.... Pompita de amorsare e intarita,deci mentine presiune(si aceea e noua). Radiatoarele sunt toate noi, nivelul lichidului e in limite normale, iar apa nu se ridica mai mult de 4 linii pe bord. Nu se aprindea nici un martor la bord. multumesc de sfaturi
Comment
-
e posibil cat timp a stat masina in service la reparat sa fi fost ceva angajati care tzi`au schimbat ceva piese de pe masina sa faca si ei un ciubuc si au pus altele mai rele ....
treaba ce tzi se intampla mai mult ca sigur e de la un injector ceva ....
Comment
Comment