If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@troglodea: eu am ramas socat cind am vazut 4.3% consum :d. vechiul mercedes imi lua 10% motorina. pai e ceva diferenta, nu?
@troglodea: liniutele alea sint facute sa sti daca mai ai sau nu ceva motorina in rezervor. arata cu aproximatie de citiva litri
am fost la mare anu trecut si din timisoara pina inainte de a intra in bucuresti, imi arata full. aveam facuti cam 530km si n-a scazut o linie! eu aveam consumati cel putin 20 litri pina acolo ). pai e aproape juma de rezervor. pina am iesit de pe centura bucuresti si am intrat pe autostrada soarelui, a mai scazut o linie. am ajuns la constanta cu 4 linii )
alimentez 15litrii si imi arata la bord 4 linii:
- linia 4 dispare dupa 25 km
- linia 3 tine vreo 120km
- linia 2 fac aprox 90km
- linia 1 fac cam 25km
deci e foarte exacta tehnologia liniutelor
@andrei: dupa calculele tale, 4 linii inseamna 22 litri. eu bag de 50ron si imi arata 4 linii . posibil sa fie bun calculul tau dar nu se aplica si la mine
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
[intodeauna se aude la motor pe o perioada scurta cam 10 - 30 secunde ca un zgomot de '' releu '' zic eu, ca un zumzet zic eu nu stiu ce e. Sa imi fac probleme sau asa face la oprire??]
Domnilor, dupa cum probabil ştiţi, aveţi autoturisme Logan cu servodirecţie.
Însa aceasta este electrohidraulica , adica pompa de ulei este acţionată de un electromotor, nu direct de motorul masinii ca la alte modele. Deci staţi liniştiţi nu-i nici o problemă
mai este un sunet, nene, care dispare dupa cateva secunde dupa ce opresti motorul. Motorasul electric de la pompa de servo "tace" imediat ce opresti motorul, dar apoi se mai aude ceva...
Din masina nu se aude nimic, dar nici n-am stat atent intr-un loc linistit sa ascult. Oricum daca deschizi capota si apoi opresti motorul, se aude in compartimentul motor un zumzet(diferit de cel de la pompa de servo) care dispare dupa cateva secunde. Eu, oricum nu-i dau importanta.
zumzet prezent si la mine si tot la oprirea motorului. 1-2 secunde dupa oprire. nici eu n-am dat importanta, de fiecare data cind am auzit, suna la fel.
nu retin exact, parca am auzit si la benzinare.
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
M-am lovit si eu de acel zumzet, dar la mine se auzea in habitaclu, undeva din bord, si am descoperit ca era de la casetofon. Incercati si voi, daca-l mai aveti pe ala stoc, cu fata pusa, dar oprit , adica sa nu porneasca cand pui contactul.
Da, asa face RCD-ul/RCS-ul cand pornestesau se opresete, sa detecteze daca e inauntru caseta/CD-ul, dar ei au zis ca se aude din capota, deci nu e asta.
Am urmarit '' zumzetul '' si am observat ca acuma se aude cam aproape de un minut,iar locul de unde se aude este de sub '' capacul '' de protectie al motorului. Oricum inca nu ii dau importanta.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment