noul motor 1,5 dci 70CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by adisor35
    am ajuns la 13400 km si nici o problema majora(logan mcv), doar a reaparut un usor scirtiit la frine, asta cind si cind,
    poate e de la placute...desi e cam devreme
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #47
      apropo daca se intreaba lumea de motorul euro 4 si de liniile la temperatura.. am tot vorbit si rasvorbit si e normal 2 linii..nu va faceti probleme e totul ok..numai sa nu depasiti 4 linii-ca se aprind si alea 4- adica sa aveti 5-6-7 etc linii..atunci orpiti si sunati dupa help..cine vrea detalii cu multa placere..masina este super..parerea mea..se infige in oras -parerea mea- mai ales ca am condus benzine pana acum- consum nu sare vad de 5 asta in oras.cel putin asa cred ca nu am CB la el. deh am 1600Km..eu totusi o recomand pentru cei care nu vor sa aiba consumuri de 8-9-10 litri ca la 1.4 sau 1.6mpi..am un prieten cu 1.6 si are 9.2 in oras..asta e..eu am vrut masina sa nu ma usuce la pompa..in fine poate sunt subiectiv asa ca nu ma luati in seama!!NUMAI BINE!!

      Comment


      • #48
        pai noi te luam in seama. ai postat pe forum inseamna ca ai o opinie care consideri ca vrei sa fi cunoscuta, nu? chiar daca e subiectiva.
        pentru discutia: benzina - diesel iti recomand sa deschizi topic separat.
        se aprind si 4 liniute la 1.5 dci 70 cp. dar mai greu.
        Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
        10.000 km - 22.01.2007

        Comment


        • #49
          Cred ca e de la intercoler...asta ofera o racire in plus la motor si de asta se ajunge asa greu la 4 linii.
          Dar nu vad ce va deranjeaza mie chiar imi place mai ales pentru cine are un condus mai sportiv e chiar ideal sa ai un motor care ajunge la temperaturi ridicate mai greu.

          Comment


          • #50
            da..multumesc pentru incurajari "1.5DCI". In alta ordine de idei sa revin la ce ai zis tu despre cele 4 linii..Veneam (cu 1600km la bord) dinspre Mizil catre Buzau. singur. 2 linii..zic si eu sa dau pedala..110-120km/h maxim..nu m-am dus mai mult ca deja ma vedeam in sant.). deodata 4 linii..surprize surprize..oarecum m-am speriat pentru ca pana atunci nu le vazusem decat 30 de secunde in bord. asa m-au tinut pana cand m-am oprit. mai tarziu dupa N telefoane la VC mi s-a zis ca e din cauza ca am depasit 2500 ture si abia ce terminasem rodajul(veneam de la galati prin focsani). am mai explicat un user pe un alt forum, din brasov, ca ar fi soft euro 3 in motoare euro 4 si ca ar trebui sa i se faca update. VC a infirmat asta. omul insa e programat la update..cool nu!!oricum masina merge..caldura am dupa 3-4km mers lejer. lichidele sunt toate la acelasi nivel ca in prima zi. Poate e intercoolerul, poate e ca are schimbator aer-aer si astfel VC a zis ca motorul se raceste mai bine ca euro 3 65Cp. asta e tot ce stiu sa va spun. Si mai reamintesc ce mi-a zis un inginer de la dacia..pe bune adica..daca sare de 4 atunci sa-mi fac probleme..NUMAI BINE LA TOATA LUMEA..am scris mare ca sa se vada in esenta..)
            Last edited by 1.5 DCI; 19 April 2007, 16:27.

            Comment


            • #51
              Daca tot suntem intre diesel-isti, trebuie sa stiti ca motoarele diesel au un regim termic de functionare mai ridicat fata de cele pe benzina, pana la 4 linii motorul functioneaza in parametri normali.
              Singurul lucru care este deranjant la acest model este zgomotul pe care il face pompa servodirectiei.
              Logan 1,5 dCi Laureate

              Comment


              • #52
                Salut! Sunt un proaspat dieselist si am nevoie de o precizare....am observat ca toti aveti la temperatura doua (2) liniute si foarte rar 4....eu de cand l-am luat am observat ca pana se incalzeste motorul (mai ales in circulatia prin bucuresti asta se intampla fff repede) motorul sta la 2 liniii ...dupa aproximativ 10, 15 minute de mers in trafic urban urca la 4 linii unde ramane fara probleme....daca ies in extraurban dureaza mai mult pana urca la 4 linii....masina are la momentul asta cam 800 de Km ..parte in urban (cam 40%) iar restul in extraurban. Sa am eu probleme sau asta este...

                Comment


                • #53
                  stai linistit la fel a fost si la mine... oricum motorul diesel se incalzeste foarte greu in comparatie cu cel pe benzina dupa o anumita perioada se va incalzi mult mai repede nu iti mai face probleme si bucurate de masina

                  Comment


                  • #54
                    Multumesc 2fast4you....acum sa va spun parerea mea despre "noul motor de 1.5 dci de 70cp"
                    Asa cum am mai spus sunt proaspat posesor al unui Logan Ambition 1.5 dci....am parcurs ~800 Km ..iar impresiile mele sunt sub imperiul "noii jucarii"....ce sa va spun nu sunt un specialist...am condus pana acum doar doua masini - o berlina 1410 pe gaz (personala) si un vw bora 1.9 tdi (de serviciu) - si sunt foarte multumit de masina.....motorul (chiar daca nu-l turez mai sus de 2500) raspunde rapid si destul de nervos mai ales in treptele inferioare....consum a ramas lipit intre 4.8 - 5 % (cu ac pornit tot timpul)....inca nu m-am obijnuit cu zgomotul produs de directie ..dar asta e ..pana la urma imi va trece...cam atat ...am uitat ...se descurca foarte bine si la urcatul pantelor (chiar abrupte >15) cu plecare dupa loc...dar sa tii cont de motor nu de ce ai vrea tu sa ai.

                    Comment


                    • #55
                      Zilele astea am observat si eu 4 liniute la temperatura si asta rapid dupa 2 km facuti,se pare ca vara isi face simtita prezenta si motorul se incalzeste mai repede.

                      Comment


                      • #56
                        DA ai dreptate. in trafic urban cel putin daca mergi ceva km cu 1-2-3a atunci sigur iei linii repede si mai ales daca e cald. de cand am iesit din rodaj acelasi lucru se intampla daca sar de 2500 ture. garantat treci la 4 linii. totul merge bine, insa totusi in demaraj schimb la 2500-daca o las peste simt ca urla-. cam nemultumit de asta dar trec peste cand ma uit la consum. Am ajuns deja la 2700Km din 29 martie.
                        Apropo sper ca nu se supara nimeni daca intreb de vreun post despre regimul schimbarilor de treapta la Dci de 70cp?!totusi nu observ o constantza in mersul motorului..cand e mai zgomotos la aceeasi viteza cand mai silentios, desigur pe acelasi drum. ceva pareri?sa fie chestia cu "isi da drumul motorul", mai ales ca ma apropii de 3000km si multa lume mia zis ca pe aici ar fi el fericit sa mearga de acum asa cum "trebuie'.
                        In fine un 1MAI 2007 fericit pt toti. Numai bine
                        Last edited by 1.5 DCI; 2 May 2007, 08:49.

                        Comment


                        • #57
                          eu nu va inteleg pe astia care luati o masina cu xx cai putere. dupa ce ca motorul ala abia se taraie...voi mai bagati in ea inca ceva kilograme de material insonorizant.
                          un lucru cu adevarat util ar fi de exemplu sa-i montati din primele zile filtrul ala de polen...nu vi se mai umple masina de praf, puf de la plopi, mai ales ca aveti diesel=consum mic, si va permiteti sa mergeti cu aerul conditionat si sa nu deschideti prea des geamurile.
                          Fuarte Nervos !!!

                          Comment


                          • #58
                            kandrei ...am mai auzit (citit) chestia asta cu filtru ...poti detalia?
                            Last edited by 1.5 DCI; 2 May 2007, 08:50.

                            Comment


                            • #59
                              kandrei, incepi sa bati campii... acest dci de 70 cp este un motor bun, are reprize bune (eu il compar cu masina mea, cu motor 1.8 benzina) si un consum pe jumatate. in ultima vreme am facut ~200km cu loganu dci, si nu de placere sa vad cum merge ci carand diferite baxuri si alte chestii... adica masina plina, si cu toate astea, acel cuplu la 2000 rpm face toti banii... este el cam zgomotos dupa 100km/h si la acceleratii dar asta e... avensis abia dupa 3500 rpm isi face auzit motorul, dar este alta clasa.

                              dci 70 cp este cel mai bun motor montat pe o dacie

                              Comment


                              • #60
                                nu am zis ca nu-i bun...am spus ca nu vad rostul sa incarcati masina cu materiale insonorizante. din moment ce ai ales un diesel trebuie sa iei de la inceput in calcul ca e mai zgomotos ca cel pe benzina.
                                si inca ceva se puteau pune si mai multi cai pe motorul ala<din fabrica> .
                                Last edited by 1.5 DCI; 2 May 2007, 08:51.
                                Fuarte Nervos !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google