Turbina Anulata Si Totusi Consuma Ulei....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by AGENTUL NYT View Post
    prietene vezi ca am impresia ca ai segmentato degeaba...........si cum mergi cu ea fara turbina,poate topesti pistoanele
    http://www.loganclub.ro/forum/cum_re...na-t23335.html
    Curios ce zici ca se topesc pistoanele daca nu merge turbina . De ce fara ea intra foc in cilindri sau ce ?

    Comment


    • #17
      @Danytax - pana la urma ce i-ai mai facut ? Ai rezolvat misterul?
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • #18
        Originally posted by cri307 View Post
        Curios ce zici ca se topesc pistoanele daca nu merge turbina . De ce fara ea intra foc in cilindri sau ce ?
        intra flacari cat casa,pai nu raceste camera de ardere pt o mai buna combustie,daca nu are ce raci aceasta camera,eu zic ca se cam topesc pistoanele
        masina cu turbina anulata,mai trage?
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #19
          Si la dizalurile aspirate cine raceste camera de ardere?

          Comment


          • #20
            @AGENTUL NYT Sa-ti spun o chestie, aerul care intra in cilindrii la un motor aspirat este mai rece decat la unul turbo si nu trage fara turbina pentru ca nu mai e asigurata cantitatea de aer necesara cantitatii de motorina care intra in cilindrii. Nu se mai face raportul stoichiometric .
            Last edited by madi; 28 July 2010, 17:53.

            Comment


            • #21
              Originally posted by AGENTUL NYT View Post
              intra flacari cat casa,pai nu raceste camera de ardere pt o mai buna combustie,daca nu are ce raci aceasta camera,eu zic ca se cam topesc pistoanele
              masina cu turbina anulata,mai trage?
              Si cite motoare care n-au racire cu apa sunt si functioneaza binemerci si nu se topesc pistoanele ( in special drujbele ) . Inainte multe dieselare aveau injectie indirecta si daca stai sa te gindesti alea prezentau risc mare de topire a pistoanelor in anumite conditi , lucru care nu prea sa materializat.
              Masina produsa cu turbo dar cu el stricat porneste , merge dar defectuos suficient sa ajungi unde trebuie si normal ca nu trage cum ar trebui.

              Comment


              • #22
                pompa nu era pusa bine in tot angrenajul distributiei.Acum porneste la sfert de cheie si in primii 500km nici un gram de ulei consumat.dar..........la fel ca inainte la un moment ales de masina incepe si tacane destul de urit iar apoi scoate un nor negru de fum......ridic piciorul de pe acceleratie si merge frumos si tot asa......cind doreste ea merge frumos si cind nu vrea nu vrea.....incerc sa depasesc momentul....

                Comment


                • #23
                  Dany , ceva tot nu-i normal. nu se poate sa te rogi de ea ca sa functioneze. Cred ca totusi nu-i pusa la punct cum trebuie .
                  Dar banuiesc ca sti asta deja , nu?
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #24
                    am pornit-o si imi place cum merge. Nici un gram de ulei in 800km.sper sa tina figura.Distributia pusa pe semiintuneric nu ma lasat sa pornesc din prima,dar a trecut si merge.Am gasit turbina sh la 1000ron cu montare cu tot.Sper sa tina cit mai mult..........

                    Comment


                    • #25
                      mie la 10 mii km consumua 1,2 litri maxim 1,5L. cam dupa schimbu de 75 de mii a inceput sa consume. pe afara nam mers sub 150km/ora schimbat dupa 2000 de ture .nu scoate fum

                      Comment


                      • #26
                        Pai 1,2 / 1,5 litri la 10k crezi ca este normal ? Chiar daca mergi cu 150 km/h , sau cu 50km/h nu trebuie sa-ti consume ulei.
                        De exemplu eu fac schimbul tot la 10k si in tot timpul asta deabia se duce o jumatate de X pe joja . Nu neg ca masina nu fumega , mai ales vara , dar nu exagerat, consider ca fumega normal pt. un diesel. Chestia e ca din masina nu prea observi , dar imi zic prieteni .
                        In concluzie , parerea mea e sa faci un control la turbo , acolo cred ca-i buba.
                        , sunt cu ochii pe voi !
                        :thumbsup:

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by bano View Post
                          mie la 10 mii km consumua 1,2 litri maxim 1,5L. cam dupa schimbu de 75 de mii a inceput sa consume. pe afara nam mers sub 150km/ora schimbat dupa 2000 de ture .nu scoate fum
                          Cu 150 afara si peste mereu ?
                          Dracii a luato ! A prajito ! Segmentii sunt varza , cred ca a si fiert motorul .

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by cri307 View Post
                            Cu 150 afara si peste mereu ?
                            Dracii a luato ! A prajito ! Segmentii sunt varza , cred ca a si fiert motorul .
                            na fiert nici cand sa spart radiatoru si am mers de la km22 pana la fundulea.
                            Last edited by bano; 3 October 2010, 02:15.

                            Comment


                            • #29
                              Da am reusit.Distributia era de vina.Dar dupa o luna am gasit ulei in borcanul de antigel.Am scimbat racitorul de ulei si .....surpriza am reusit sa merg cu ea 10 mii si IAR gasesc ulei in borcan......accept orice sfat prietenesc......

                              Comment


                              • #30
                                Ulei in antigel = apa in baia de ulei (in cele mai multe cazuri).
                                Inseamna ca, la un moment dat, fie motorul tau a fiert in draci, fie nu e etansa chiuloasa pe blocul motor, fie s-a crapat chiuloasa.
                                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google