Turbina Anulata Si Totusi Consuma Ulei....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by danytax View Post
    Da am reusit.Distributia era de vina.Dar dupa o luna am gasit ulei in borcanul de antigel.Am scimbat racitorul de ulei si .....surpriza am reusit sa merg cu ea 10 mii si IAR gasesc ulei in borcan......accept orice sfat prietenesc......
    Mai strange chiuloasa (cu cheie dinamometrica indicat).

    Comment


    • #32
      chiuloasa e strinsa iar apa nu e in baie..........

      Comment


      • #33
        posibil garnitura chiuloasa arsa

        Comment


        • #34
          Daca nu ai apa in baie, mai da o privire la distributie...
          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

          Comment


          • #35
            Da distributia era strimb pusa......am pornit , am circulat 10.000 fara gram de ulei consumat si surpriza.....dupa 20.000 a inceput din nou sa pape 1l la 800km......Cineva ma trezit acum....nu am schimbat pompa de ulei si e posibil sa se fi dus din nou segmentii, asa ca .....continua filmul......cine face ca mine,ca mine pateste....feritiva de meseriasi......

            Comment


            • #36
              Cel mai bun sfat prietenesc pe care niciunul de pe aici nu ti l-a dat : VINDE-O fratele meu , ca aia nu mai e masina, e mai rau ca nevasta , te mananca de bani si nu iti face nicio placere !
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #37
                Originally posted by darksid3 View Post
                Cum sa segmentezi motorul la 130.000? Am un prieten taximetrist cu un Dci 65 de cai si la 85.000 km functioneaza motorul ca in prima zi. Foloseste ulei Elf 5w40 schimbat mereu la 7000 km. Merge cu masina ca si cu un benzinar. Nu schimba never sub 2500 Rpm. Motorina numai d-aia ieftina de la Petrom.
                uleiul 5w-40 se schimba dupa 20mii km, lasa vrajeala cu 7000km ca nu face banii cu toporul.pe taxi ar merita si la 15 mii sal schimbi..dar nu la 7mii

                Comment


                • #38
                  Prietene renunta la mecanicu din spatele blocului si du-te la unul care a mai vazut motoare de masina nu numai de masina de tuns iarba,ai cheltuit o gramada de bani,ai desfacut motorul,turbina ai nenorocit-o si tot nu ai facut nimic.Ti-a meritat?
                  Si daca te duceai la reprezentanta nu plateai cati bani ai dat puna acuma.A mea a trecut azi de 250.000km si inca merge bine fara sa schimb injectoare,turbo,ambreaj sau cine stie ce minuni si motor desfacut. Tu crezi ca masina mea este un mercedes cu sigla dacia pusa in bot? E la fel ca a ta doar ca mecanicii care au pus mana pe ea au avut habar de meserie.

                  Bafta,sigur mai ai multi bani de investit puna sa o aduci la parametrii relativ normali.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by lenard View Post
                    Prietene renunta la mecanicu din spatele blocului si du-te la unul care a mai vazut motoare de masina nu numai de masina de tuns iarba,ai cheltuit o gramada de bani,ai desfacut motorul,turbina ai nenorocit-o si tot nu ai facut nimic.Ti-a meritat?
                    Si daca te duceai la reprezentanta nu plateai cati bani ai dat puna acuma.A mea a trecut azi de 250.000km si inca merge bine fara sa schimb injectoare,turbo,ambreaj sau cine stie ce minuni si motor desfacut. Tu crezi ca masina mea este un mercedes cu sigla dacia pusa in bot? E la fel ca a ta doar ca mecanicii care au pus mana pe ea au avut habar de meserie.

                    Bafta,sigur mai ai multi bani de investit puna sa o aduci la parametrii relativ normali.
                    Nu stiu cine te-ar crede ca dupa 250.000 inca ai ambreiajul original !

                    Comment


                    • #40
                      daca nu ma crede cineva,foarte bine,nu am de ce sa mint.....

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by sorcer View Post
                        Nu stiu cine te-ar crede ca dupa 250.000 inca ai ambreiajul original !
                        Am un van cu 200 000 km + cu ambreiaj original , injectoare si turbo .
                        MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                        Comment


                        • #42
                          daca nu este cu suparare am si eu o intrebare:ce presiune ar trebui sa fie la ulei?
                          pe 2 ceasuri cu sonde aferente imi arate 8 respectiv 5 bar.
                          Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                          Comment


                          • #43
                            Presiune ulei
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              mersi mult
                              Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                              Comment


                              • #45
                                Bai astia care nu cunoasteti nimic ,voi sunteti nebuni,cum ma sa nu aiba kitul original de ambreiaj la 250 de mii,daca stii cum sa mergi cu ea te duci si 400 500 de mii,trebuie sa invatati multe voi astia care abia ati luat permisu si nu stiti niste reguli elementare care mentin masina in parametri normali,gen stat la semafor cu piciorul pe ambreiaj plecari de pe loc cu scart de 10 m,mers scu piciorul sprijinit de pedala de ambreiaj normal ca schimbi kitul la 50 de mii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google