Schema Probare Pompa Directie Asistata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schema Probare Pompa Directie Asistata

    Cine ma poate ajuta cu o schema de probare a motorului pompei electrice de la directia asistata .Deasemenea daca puteti sa -mi postati o schema electrica de montaj a pompei ,in special unde duc firele din mufa rosie cea cu 3 fire.
    Multumesc

  • #2
    Uite o schema. Firele subtiri merg:
    pin3- priza diagnosticare
    pin5- tabloul de sigurante din habitaclu, +dupa contact protejat
    pin9- pin 1 al mufei de la alternator
    Attached Files
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #3
      Originally posted by Fane-CL View Post
      Uite o schema. Firele subtiri merg:
      pin3- priza diagnosticare
      pin5- tabloul de sigurante din habitaclu, +dupa contact protejat
      pin9- pin 1 al mufei de la alternator
      Multumesc mult pt. schema.Aveti idee cum pot proba pompa fara s-o montez pe masina?

      Comment


      • #4
        Daca nu e noua legati firele groase iar din cele subtiri doar pinul 5 la + si trebuie sa plece. Daca nu pleaca e defecta. Daca pompa e noua trebuie montata pe masina si initializata in CLIP.
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • #5
          Originally posted by Fane-CL View Post
          Daca nu e noua legati firele groase iar din cele subtiri doar pinul 5 la + si trebuie sa plece. Daca nu pleaca e defecta. Daca pompa e noua trebuie montata pe masina si initializata in CLIP.
          Pompa este veche si vreau sa elimin cumva intreruperea cablajului de pe masina.
          Mutumesc inca odata pentru raspunsuri.

          Comment


          • #6
            Facind o diagnoza cu ddt2000 nu mi-a aratat nici-o defectiune la servodirectie(vezi atashamentele)cu toate ca ea nu functioneaza.Poate cineva sa-mi inerpreteze rezultatele?
            Va multmesc
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Printscreenurile sunt facute cu motorul oprit, banuiesc. Uite, am facut si eu unul cu motorul oprit si unul cu motorul pornit. Incearca, cu motorul oprit, scoti mufa aia cu 2 fire de la alternator, iar cand pui contactul ar trebui sa plece pompa.
              Attached Files
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • #8
                Mufa de la Alternator? sau mufa cu 2 fire de la pompa? Pornesc motorul cu mufa scoasa si o bag cu motorul pornit?
                Multumesc
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Mufa de la alternator trebuie scoasa si pui contactul fara sa pornesti motorul.
                  INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                  Comment


                  • #10
                    Verifica si vezi daca ai siguranta arsa ,sau inegriti piciorusele nefacind contact in tablou.
                    Am avut o asemenea problema la un auto cu pretenti ,suspectindu-i si pe cei din reprezentata pentru-un asemenea serviciu rauvoitor.

                    Comment


                    • #11
                      Mutumesc celor care au dorit sa ma ajute.
                      Pornirea pompei se face alimentindo cu + si - iar bornele 5 si 9 din mufa cu 3 fire se leaga la +

                      6 7 8 9
                      - - - -
                      - - - - -
                      1 2 3 4 5
                      Daca nu porneste trebuie desfacuta. Eu am gasit un baiat la Pitesti care se pricepe sa o repare(200 ron reparatia +40ron montj).Cine doreste poate sa-mi dea un PM si-i trimit nr de telefon al baiatului.

                      Daca nu este tensiune pe firul rosu gros(fara contact pus) verifica sig de 80A din cutia de sig din comp.motor.
                      Cu contactul pus verifica tens. la borna 5. Lipsa tensiune se verifica sig de 5A din cutia sig habitaclu.(culoare maro la mine)
                      Cu motorul pornit se verifica tens la borna 9. Lipsa tensiune ,se curata cupla din cutia de sig. situata in comp.motor cu un spray.
                      Daca tensiunile sunt corecte trebuie depanata pompa.
                      Last edited by GALBEN DCI; 15 July 2010, 16:18. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        stie cineva in timisoara cine incearca sa repare pompele de servodirectie?

                        Comment


                        • #13
                          Repar pompe servodirectie Logan si Clio
                          Instalare computer bord, Xenoane, LED-uri bord, activari diverse functii UCH, montaj alarme, reparatii pompe directie asistata...BUZAU

                          Comment


                          • #14
                            Pompa servo

                            Am un logan 1.5dci si mi-a cazut pompa de directie.de fapt s-a spart mufa de la alimentare si mi-a intrat apa in pompa.nr.meu de tel.este 0720064744.te rog da-mi un telefon.

                            Comment


                            • #15
                              Probleme servo directie electrica logan dci

                              Originally posted by balauru30 View Post
                              Repar pompe servodirectie Logan si Clio
                              Buna balauru

                              Am o problema cu directia asistata in ultimul an am inlocuit 3 pompe la diferite servisuri, pana la urma m-am saturat si am desfacut eu cablajul pompei am gasit cateva locuri unde erea taiat un pic cablul. Am reparat taieturile pe cabluri (am cositorit firele si le-am izolat cu tub termoretractabil si silicon). Dupa reparatia cablajului amverificat tensiunile sunt ok, pompa tot nu a pornit am incercat sa-l pornesc fara sa-l leg pe masina cu sursa separata tot nu a pornit, pana la urma am mers pe o metoda mai drastica auzit de la un sef de servis de la reprezentanta "ia ciocanul", chiar am luat ciocanul si am lovit putin pompa dupa care a pornit, am incercat consecutiv de 6 ori pornit oprit pompa functiona perfect, am lasat cateva minute oprit dupa care nici lovit cu ciocanul nu mai vrea sa porneasca.

                              Va rog explicati-mi fenomenul, sau daca stiti pe cineva cine repara astfel de pompe anuntati-ma. Ca nu am furat banii si nu am dat in cap la nimeni sa dau pe cablaj 1800 de lei si pe pompa inca 2800 fara manopera cat mi-au cerut la reprezentanta.

                              Multumes anticipat. Astept sugestii pe peti_007@yahoo.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google