Schema Probare Pompa Directie Asistata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu stiu daca esti acelasi user @ Aetoten, sunt si asemanari (pompa veche\noua, mufe, pinout, etc.) dar si deosebiri intre posturi.
    Apoi nu am inteles ce doresti sa faci cu mufa aceea din dezmembrari (si sincer nu am timp si nici chef sa explic toate acestea) dar totusi iti atasez doua scheme electrice pentru Duster H79 ph1 si ph2 (poti vedea pinii aferenti pompei servo, circuitul electric si componentele aferente, inclusiv diferentele intre ele) plus un pinout asemanator cu cel dintr-o poza, restul “combinatiilor”, ce faci, , etc....desigur ca depind doar de tine …
    Attached Files
    Last edited by Gil26; 25 September 2024, 18:00.

    Comment


    • #32
      Dar pentru ca aici se discuta despre Logan1 atasez cateva capturi pentru un X90, poate sunt de folos si altor colegi de forum:
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Păi e simplu, pe Duster ph1 cu GEPDA de Duster ph1, a pus o GEPDA de Duster ph2, care nu va funcționa niciodată cum trebuie, nici nu are cum.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #34
          , asa este, nu are cum sa functioneze corect

          Originally posted by Kiusro View Post
          ....
          Dupa ce pun contactul porneste pompa si nu se opreste pana nu descarca acumulatorul la 12.55V
          Daca pornesc motorul pompa face un tiuit mai lung, merge servo dar dupa cateva secunde merge mai greu volanul.
          tocmai de aceea am atasat ambele scheme electrice pentru Duster ph1 si ph2 si am subliniat diferentele intre ele, am scris si cu bold asta pentru ca sunt diferente mari, componente diferite, ... (plus ca pompa mai trebuie si programata \configurata via diagnoza).

          Comment


          • #35
            Multumesc tuturor pentru informatii. Da, nu are cum sa mearga pentru ca ce am montat eu nu are K-line pentru diagnoza, fir prin care comunica si cu ECU. In cazul acesta nu-mi ramane altceva decat sa comand pompa cu 5 zile lucratoare si sa o schimb cu cea potrivita.

            Pot sa o programez cu Autocom, sau ce folositi voi pentru operatiunea asta?
            Multumesc

            Comment


            • #36
              Evident ca pompa aceea de Duster ph2 NU avea cum sa functioneze pe ph1, egal ce “combinatii” ai tot incercat sa faci, acum sper ca este clar si ai inteles asta.

              Pentru aceasta operatie eu NU recomand sa se foloseasca Delphi \Autocom, ba mai mult, atat inainte cat si dupa schimbarea pompei servo trebuie urmata cu strictete procedura bine definita, altfel pompa \servodirectia NU va functiona in mod corespunzator.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google