Injectoare Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am si eu o intrebare poate ma puteti ajuta si pe mine:
    azi dimineata cand am vrut sa pornesc motorul, pana a pornit a avut 2 tentative de a porni, mentionez ca a pornit la prima cheie. apoi cand sa plec de la munk, pleaca daca poti... aceleasi simptome a dat de 3 ori sa porneasca apoi m-a lasat bateria. i-am dat curent, a pornit. cand am plecat pe la 1500 rpm se aude un zgomot metalic iar cand decelerez motorul ajunge la relanti apoi urca turatia motorului pe la 1000 rpm apoi isi revine . sa fie injectoarele?

    Comment


    • #17
      Hmmm, super ciudat..."sunet metalic" zici? Nu prea ar avea de unde sa fie sunete prea metalice, ca doar nu sunt bucati de metal rupte prin motor, Doamne fereste!

      Nu cumva s-o fi blocat vreo supapa de retur de la vreun injector? Ai injectoare originale sau "reparate"? Ralantiul la mine urca uneori, atunci cand aveam probleme cu injectoarele, dar "sunet metalic" nu pot spune ca am auzit vreodata la mine, doar troncanitul clasic de diesel rece iarna...

      LA MULTI ANI!

      P.S.: Un nivel la 710 ai luat recent? (710 spun blondele la OIL cand busonul e pus invers ).

      Comment


      • #18
        despre acel rontait este vb numai ca acum se aude mai rau ca inainte, referitor la injectoare sunt cele originale nu sunt rec. dupa ce am postat mesajul am iesit afara la masina si am scos furtunele de la retur (pe rand) si am constatat ca toate picura la fel f putina motorina, au aceeasi presiune pe retur nu este nicio diferenta. dupa ce am mai citit pe aici pe forum am vzt ca ar mai pute fi si acel regulator de presiune

        Comment


        • #19
          Nu stiu ce sa zic, dar rontaitul ar cam fi totusi de la un injector... Ciudat ca nu-ti da pe retur motorina, decat f. putina.

          Zici ca uleiul e OK ca nivel? Ma gandesc ca mergem prea departe daca presupunem vreo presiune scazuta la ulei sau alte de-astea...

          Apropos, cand se-ncalzeste motorul, merge rotund si toarce ca matza?

          Comment


          • #20
            Sa nu fi bagat niste motorina mai nasoala.
            ECUFix
            Please don't visit my homepage!

            Comment


            • #21
              clar supapa este dusa
              ai cea mai proasta varianta de a s-e strica atentie dar atentie risti sa topesti pistonul
              injecteaza prea multa motorina in camera de ardere

              eu repar si stiu ce spun am vazut destule

              eu repar si stiu ce spun am vazut destule
              Last edited by db-75-mai; 1 January 2011, 14:07. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                ms de informatii dar nu cred ca se va ajunge acolo ca acum nu mai porneste deloc. acum 2 ore am zis sa-i curat IMV-ul, si cand sa pornesc.... pauza. a murit si bateria, m-a ajutat un prieten mi-a dat curent dadea s-o ia dar nu pornea apoi am tras-o prima oara a pornit dar mergea ca un rahat in 2 sau 3 pistoane si nu statea la relanti, dupa ce a murit motorul am incerca s-o pornesc iar, tot trasa dar nu a mai pornit. daca imi puteti recomanda pe cineva in buc care sa faca treba buna v-as ramane recunoscator

                am reusit pana a urma sa aduc pe cineva cu testerul, dupa ce i-a facut testul a zis ca ii da o eroare de la regulatorul de presiune si nici nu o poate sterge si mi-a zis sa schimb regulatorul. aveti idee cat costa unul si eventual de unde il pot cumpara (sa fie de calitate) in buc?
                Last edited by eu_blitz; 1 January 2011, 18:25. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Eroare regulator de presiune inseamna ca supapa sau supapele de retur sunt duse in loc sa injecteze in camera de ardere ea da pe retur sireguratorul nu face fata sa regleze presiunea de aici si mesajul acela.Eu am avut 3 masini 1,5 dci sa am facut marea reforma leam vandut de atunci parul albit sa inegrit la loc.
                  Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                  Comment


                  • #24
                    pai eu am verificat cum arunca motorina pe retur si aruncau toate la fel foarte putin asta inainte sa nu mai porneasca, si din cate am mai citit pe aici injectoarele daca se duc ar trebui sa iti dea semne de uzura pe cand la mine a picat asa deodata. chiar nu stiu ce sa mai inteleg. asta care mi-a pus testerul zicea sa imi schimb supapadar dupa ce spuneti voi chiar nu stiu ce sa fac. eram hotarat sa ma duc maine sa-mi iau supapa din targ dar......

                    Comment


                    • #25
                      fiiiiix la fel ca la mine .

                      Incearca sa o pornesti , si vezi cum da pe returul de la pompa . Dupa ce o pornesti scoate furtunasul care pleaca de la pompa spre returul de la injectoare .

                      Eu am 2 dCi-uri , unu merge unu nu .

                      Cel OK la ralantii nu da niciun pic de motorina pe retur , cel stricat la ralantii face fantana arteziana daca ii scot furtunasul de retur .

                      Am eroare de regulator de presiune ..
                      MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                      Comment


                      • #26
                        Pai in primul rand daca sa stricat asa cum spui tu BLITZ dintr-o data inseamna ca pompa ta a inceput sa bage span ,2dar de unde sti tu ca nu dadea semne de uzura?
                        3 in targ gasesti supape de retur??? nu te juca cu bani.
                        4 daca da toate la fel atunci le schimbi pe toate nu doar una ,parca asa ai specificat.
                        Avelo bafta mo.
                        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by eu_blitz View Post
                          ms de informatii dar nu cred ca se va ajunge acolo ca acum nu mai porneste deloc. acum 2 ore am zis sa-i curat IMV-ul, si cand sa pornesc.... pauza. a murit si bateria, m-a ajutat un prieten mi-a dat curent dadea s-o ia dar nu pornea apoi am tras-o prima oara a pornit dar mergea ca un rahat in 2 sau 3 pistoane si nu statea la relanti, dupa ce a murit motorul am incerca s-o pornesc iar, tot trasa dar nu a mai pornit. daca imi puteti recomanda pe cineva in buc care sa faca treba buna v-as ramane recunoscator

                          am reusit pana a urma sa aduc pe cineva cu testerul, dupa ce i-a facut testul a zis ca ii da o eroare de la regulatorul de presiune si nici nu o poate sterge si mi-a zis sa schimb regulatorul. aveti idee cat costa unul si eventual de unde il pot cumpara (sa fie de calitate) in buc?

                          Nu neaparat trebuie schimbat regulatorul, este foarte probabil sa nu ai sufiecienta presiune in rampa si de aici regulatorul nu poate sa regleze presiunea. Te'as sfatuii sa umblii mai intai la injectoare, un regulator de presiune e undeva la 400 ron, dar posibil sa gasesti si mai ieftin.

                          Comment


                          • #28
                            revin cu informatii. astazi cu ajutorul userului db-75-mai am rezolvat problema sau mai bine zis el a rezolvat-o. de vina erau injectoarele , cand a scos furtunasele de retur sarea motorina de mai avea un pic si iesea din compartimentul motor, asta la 3 injectoare, dar am hotarat sa le fac pe toate 4 sa nu am surprize
                            @tvstar1: am folosit gresit termenul de supapa, eu ma refeream la regulatorul de presiune
                            Last edited by eu_blitz; 2 January 2011, 18:35.

                            Comment


                            • #29
                              Deci .. au fost supapele de retur ? sau regulatorul de presiune ( cel din pompa ) ? . Cat te-a costat toata operatiunea ?
                              MCV 1.5dCi & Volvo 2.5I

                              Comment


                              • #30
                                au fost supapele de retur, nici vorba de regulator

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google