Injectoare Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    paul gabriel
    nu ai niciun injector ars. asta ar insemna sa ai bulit calculatorul, deoarece fiecare injector este alimentat direct si individual de calculator.
    e vrajeala de mecanic sa-ti i-a banii
    du-te la altcineva si zi-i sa ti le curete, ca sa vezi daca ai vre-o rotita blocata.
    daca da atunci pompa baga pilitura
    iti explic si cu asta cum sa faci, dar vf injectoarele mai intii. e mai simpu si relevant

    Comment


    • #77
      Va salut domnilor,
      La mine injectorul de langa pompa de injectie sufla motorina undeva pe jos pe langa brida de fixare a sa, din ce cauza am problema ce problema este si daca pot rezolva eu usor problema , niste pareri idei , chiar si costuri ;multumesc.

      Comment


      • #78
        Salutare, problema care o ai se rezolva foarte usor prin inlocuirea saibei de etansare care e din cupru. Cat proveste costul, pretul unei saibe nu depaseste 5 ron, iar manopera difera de la service la service.

        Comment


        • #79
          Un mecanic zicea ceva de niste calamina si ca ar suda injectorul de bloc, niste degripant ar ajuta sau ar afecta cu ceva instalatia . Mersii de rasp

          Comment


          • #80
            Salutare

            Baieti , am si eu o intrebare , daca schimb un injector cu unul nou trebuie bagat codul in calculatorul masini?

            Comment


            • #81
              Daca schimbi corpul sau cu totul da, asa se spune. Desigur ca mesterii fara aparatura sau liber profesionisti vor zice ca nu.

              Marian85 20 de lei m-a costat pe mine, dar vezi ca meseriasul sa stie ce face, ca trebuie curatat bine pe acolo, trebuie dat in gol la automat cu injectorul scos sa sara toata mizeria, curatat si apoi aerisit ca nu iti mai porneste masina.
              Last edited by lord_wader; 26 September 2013, 12:23.

              Comment


              • #82
                Originally posted by marcel2 View Post
                Salutare

                Baieti , am si eu o intrebare , daca schimb un injector cu unul nou trebuie bagat codul in calculatorul masini?
                Bineinteles, acest cod hexazecimal este ca o amprenta a injectorului, si in mod normal acel cod trebuie introdus in ecu pentru al recunoaste. Daca se lasa codu vechi, masina va merge in regim de avarie sau chiar nu iti v-a porni. Atentie mare insa cu aerisirea instalatiei, un lucru foarte important. Daca nu se face in mod corect atunci injectorul se v-a bloca cu siguranta.

                Comment


                • #83
                  Ce inseamna aerisire a instalatiei cum trebuie ? eu doar l-am schimbat am dat un pic la para de amorsare dupa aceea am pornit si merge destul de bine.Azi i-am bagat si codul in calculator sper sa nu mai fie nici o problema.

                  Comment


                  • #84
                    Aerisirea instalatie in mod corect se face in felul urmator: cand se monteaza injectorul, se strange capatul de la conducta care vine in rampa, iar celalalt capat care e la injector se lasa desfacut. Se da la automat, fara bujii, pana iese tot aerul de pe instalatie. Dupa ce iese numai motorina, fara aer, atunci strangi conducta, si dai normal de pornire.

                    Comment


                    • #85
                      injectorul este conectat electric sau nu, in timpul acestei operatiuni?!
                      Mai este mult pana departe ...sigpic

                      Comment


                      • #86
                        De preferinta ar fi bine sa nu ai pusa mufa la solenoid. Dupa ce se face aerisirea, pui mufa si ii dai de pornire.

                        Comment


                        • #87
                          daca injectoarele sunt facute foarte bine, poti da la automat fara sa o aerisesti, dar dai mai mult, poti face si aerisirea si dai mai putin, poti avea mufele scoase de la injectoare pe timpul aerisirii dar e bine sa ai si un tester la indemina sa stergi erorile dupa.
                          PS: daca e pe electric,nu mai trebuie nicio aerisire.

                          Comment


                          • #88
                            Nu am facut aerisirea asa cum ati descris-o voi dar masina a pornit si merge destul de bine in schimb tot nu am scapat de acel mic balbait cand pornesc masina si motorul aste rece.
                            Acesta era motivul pentru care am schimbat injectorul am zis ca de la el este dar tot la fel face si acum desi i-am introdus si codul in calculator.Daca stie cineva din ce motiv are acest mic balbait la pornirea la rece ( apox 10/15 sec) va rog sa dati un raspuns.

                            Comment


                            • #89
                              Masina intrerupe la rece din cauza injectoarelor.
                              Frectiile la piciorul de lemn nu il ajuta pe motor.Asta ai facut cu inlocuirea unui injector !
                              In speta se face testarea pe stand a tuturor injectoarelor,nu se schimba cate unul dupa ureche.
                              Se inlocuiesc sau se reconditioneaza toate injectoarele! Daca se repara/inlocuieste numai cate unul sau doua,ECU-ul masinii "simte" injectoarele ce lucreaza corect si le va "ajusta" pe celelalte ramase pe motor,pentru a aduce motorul in parametrii de functionare(sa mearga rotund).
                              Daca cele ramase sunt aproape de "finish" dar inca lucreaza,dupa reconditionare viata lor va fi scurta sau probabil dupa inlocuirea celorlalte, nu vor mai functiona corect !
                              Injectoarele de pe un motor au grade diferite de uzura,niciodata nu se uzeaza identic.
                              Codul de calibrare este format din 16 cifre.Primele 8 reprezinta caracteristica electrica ,iar ultimele 8 caracteristica hidraulica a injectorului !Fara acest cod injectorul nu poate fi calibrat de ECU,motorul porneste fara probleme,dar poate distruge pistoanele din cauza detonatiilor si a arderilor incorecte.ECU-ul simte arderea incorecta(senzorii de detonatie il ajuta) si sterge codul initial al injectorului necalibrat,scriind de la sine un cod "universal" gen 000000BA00005004 pentru functionarea in avarie !

                              Injectia common rail nu are nevoie de aerisire,atata timp cat pompa este in presiune !Dupa un automat mai lung(4-5 sec) trebuie sa porneasca fara probleme !
                              Injectia Delphi este cea mai slaba din clasa common rail din toate timpurile.
                              Delphi recomanda la 50.000 km reconditionarea injectoarelor ,iar la 150.000 schimbarea injectoarelor !

                              Comment


                              • #90
                                Masina are 130000 km injectoarele nu au fost schimbate nici o data iar acum am schimbat 3 din ele adica la doua supapele si unul l-am inlocuit de tot cu unul nou pt ca s-a rupt in chiuloasa cand am incercat sa-l scot ( cel din capat de langa distributie) mai am unul singur la care nu am umblat , primul din capatul celalalt pt ca mi s-a parut bun , oare de aceea are acel mic balbait ? inainte sa ma apuc sa umblu la ele nu facea asa singurul deranj era ca incepuse sa porneasca mai greu dar totusi pornea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google