curata injectoarele la ultrasunete ssi daca mai persista "bilbiiala", verifica distributia.
Injectoare Logan
Collapse
X
-
Originally posted by marcel2 View PostMasina are 130000 km injectoarele nu au fost schimbate nici o data iar acum am schimbat 3 din ele adica la doua supapele si unul l-am inlocuit de tot cu unul nou pt ca s-a rupt in chiuloasa cand am incercat sa-l scot ( cel din capat de langa distributie) mai am unul singur la care nu am umblat , primul din capatul celalalt pt ca mi s-a parut bun , oare de aceea are acel mic balbait ? inainte sa ma apuc sa umblu la ele nu facea asa singurul deranj era ca incepuse sa porneasca mai greu dar totusi pornea.
Comment
-
Dupa ce am umblat la injectoare inainte nu facea asa. Masina am pus-o pe tester si nu da nici o eroare pe motor.Dar totusi are acel mic balbait la pornirea la rece nu face foarte mult cam 10 / 15 sec si scoate un fum alb pana se incalzeste un pic. Dupa aceea merge foarte bine.
Comment
-
poate-i de la regulatorul de pe pompa , sau imv cum ii mai spune. Are un "inceput" de sfarsit. Cam asa debuteaza , cu intreruperi la rece sau la ralanti. Poate gasesti unul de proba cateva zile , se schimba foarte usor.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Originally posted by marcel2 View PostDupa ce am umblat la injectoare inainte nu facea asa. Masina am pus-o pe tester si nu da nici o eroare pe motor.Dar totusi are acel mic balbait la pornirea la rece nu face foarte mult cam 10 / 15 sec si scoate un fum alb pana se incalzeste un pic. Dupa aceea merge foarte bine.
Comment
-
Fumul alb denota motorina nearsa.Cauze sunt mai multe.
Nu trebuie sa aiba eroare memorata la un injector ce nu lucreaza corect.Eroarea apare doar in cazul pierderii de presiune.Observa parametrii injectiei pe teser in timpul "balbaielii"(presiune rampa,corectiile injectoarelor,etc.) Acolo se gaseste raspunsul !
Comment
-
Intr-adevar, sunt sanse ca Imv-ul sa nu mai functioneze in parametrii. Daca ai posibilitatea ca la prima pornire, dimineata sa pui testerul si vezi datele in timp real. Acolo vezi exact ce presiune face pompa, si daca regulatorul functioneaza cum trebuie.
Comment
-
Masina am pus-o pe tester si nu da nici o eroare pe motor.Dar totusi are acel mic balbait la pornirea la rece nu face foarte mult cam 10 / 15 sec si scoate un fum alb pana se incalzeste un pic. Dupa aceea merge foarte bine.
-normal ca nu ai nicio eroare, pt ca ai injectia ok, compresie ok, restul de senzori ok, practic totul e in regula... mai putin turbina.
Acum, tu spui ca iti dispare acea bilbiiala si totodata si fumul alb, dupa ce se incalzeste motorul. Ei, dupace l-ai incalzit, accelereaz-o la maxim , tine-o accelerata, deschide usa, intoarce capul spre esapament si spune ce vezi. O sa vezi fum alb, iar odata cu crestera nr de km se va mari si cantitatea de fum alb, pina motorul va trece pe ulei.
Scoate furtunul care intra in EGR si scrie-ne daca ai gasit ulei acolo.
Bafta!
Fumul alb denota motorina nearsa.
Comment
-
Dar de ce face doar atunci cand motorul este rece , dupa aceea merge normal.
Referitor la faza cu fumul alb sa stiti ca dupa se se termina acel balbait inceteaza si fumul alb si pot sa o accelerez dupa aceea la maxim ca nu mai scoate acel fum alb , scoate fum negru ca orice diesel pe care il accelerezi brusc.
Comment
Comment