Filtru Aer K&N Logan Dci 70cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtru Aer K&N Logan Dci 70cp

    Mesterii, ma bate un gand sa imi schimb filtrul de aer stock cu unul de la K&N.
    Nu ma astept sa imi creasca poneii-putere, dar din ce am studiat, se pare ca se simte o imbunatatire la raspunsul motorului la acceleratie.
    Ce ma face sa ma mai gandesc este partea cu intretinerea. Filtrul trebuie curatat cand se murdareste,e si putina bataie de cap cu curatarea efectiva. Pierzi cateva ore cu spalatul, uscatul, etc...si am inteles ca filtru trebuie imbibat cu un ulei..

    Debitul de aer si retinerea impuritatilor sunt doua notiuni care intr-o mare masura se cam exclud reciproc. Iar din moment ce filtrele K&N promit imbunatatiri in ambele directii ma duce cu gandul la basme si nazbatii cu spiridusi.Apoi, cica spalatul sau schimbatul prea des al filtrelor este o operatie nerecomandata. Filtrele devin cu adevarat eficiente doar dupa o anumita incarcare cu particule, s-ar spune ca asta se intampla dupa utilizarea a cel putin 20% din durata lor de viata propusa de producator. Un filtru nou este mai ineficient, lasand sa treaca diverse particule minuscule care pot uza motoarele mai noi, mult mai delicate decat cele vechi. Eficienta unui filtru pe partea de retinere de impuritati devine maxima spre sfarsitul perioadei de utilizare, numai ca in acel moment devine critic debitul de aer, mult diminuat. Deci intre cele 2 exista un compromis continuu, iar atunci cand cineva va propune imbunatatirea majora a ambelor, cam schioapata ceva pe undeva.
    De aceea, daca vreti sa protejati motoarele nu este bine sa schimbati sau sa spalati (atunci cand este permisa aceasta operatie) filtrele prea des, ci sa le pastrati pentru schimbul la revizii, odata cu schimbul de ulei.

    Multi care si-au pus filtrul asta, nu au avut probleme daca l-au intretinut cum trebuie. Pe de alta parte, un filtru normal nu e scump, si l-as putea schimba mai des (o data la 5000km)


    Voi ce experiente aveti cu filtrele K&N ?
    Last edited by unknown; 18 September 2010, 17:17.
    sigpic

  • #2
    Eu am filtru K&N de la 20 000 de km,in prezent am 100 000 si totul este O.K.Filtrul il curat la revizii si nu dureaza "cateva ore",maxim 30 de minute.
    Cand cumperi filtrul,cumperi obligatoriu si kitul de intretinere!

    Comment


    • #3
      topicul era referitor la cei cu diesel....e o mica diferenta intre benzinar si diesel la categoria filtre..
      sigpic

      Comment


      • #4
        Da!Imi cer scuze!
        Sa-mi fie rusine 5 minute!

        Comment


        • #5
          nici unu interesat de subiectu asta?
          sigpic

          Comment


          • #6
            Am filtru K&N de la 10000 de km.
            Prima data l-am scos la revizia de 15000 km, si cu ocazia asta l-am spalat si impregnat la loc cu ulei, dar l-am scos degeaba, era foarte curat cu exceptia unor muste prinse intre pliuri.
            Din experienta mea, in conditiile de trafic 80% Bucuresti - 20% afara ar trebui curatat odata la 2 revizii, adica la 20-30000 de km.
            De altfel intervalul de intretinere este recomandat la 50000 km, iar filtrul functioneaza mai bine cand este imbibat (nu imbacsit total) cu praf.
            Mie personal mi se pare ca motorul respira mai bine (nu vreau sa intru din nou in polemica cu specialistii diesel de pe forum) cu filtrul K&N.
            In prezent am trecut de 55000 de km si totul pare OK, intretinerea se face in cateva ore nu in 30 de minute, deoarece filtrul trebuie spalat (eu il spal de doua ori), lasat sa se usuce complet si impregnat cu ulei. Manopera in sine dureaza intr-adevar 20 de minute in total, dar cu o pauza de cateva ore pentru uscare. De obicei il spal seara si il montez dimineata la loc.

            Comment


            • #7
              O sa incerc si eu sa montez un filtru k&n sa vad cum se prezinta ... in regim rural...

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google