Intrerupe La Accelerare Dar Si Decelerare .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrerupe La Accelerare Dar Si Decelerare .

    loganu lui tata miu e din 2007 modelul dci 70 cai , si intrerupe cam jumate de secunda incepand de la 1500 pe accelerare iar pe urma merge glont dar intrerupe si pe decelerare dar tot asa scurt . nu moare motorul dar foarte scurt sacadeaza, nu are nici 17 mii de km cu ea nu scoate fum porneste la prima si la rece si la cald ,nu tacane nu bate nimic chiar e foarte silentioasa . intrerupe si stand pe loc dar doar pe accelerare si foarte scurt si nu la o turatie exacta intrerupe intre 1000 - 1500 ( iar daca-i dau acceleratie dupa acceleratie nu mai intrerupe ) nu mai sus , iar pe decerare nu mai intrerupe cand e in loc .

    aveti ceva idei ? macar sa stiu la ce sa ma pot astepta ca trebe sa merg sa vad ce poate fii .
    ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

  • #2
    Incearca sai dai niste motorina proaspata si buna si fa ceva kilometri cu ea, un drum mai lung si turatii de la 3000 in sus chiar 4000.

    Comment


    • #3
      17mii km in trei ani??? De ce ati mai luat diesel?? Bagai motorina proaspata si dati talpa Tineti la 3500rpm vreo 5-7 km cu motorul cald si vezi dupa daca mai face.
      I HAVE A !sigpic
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • #4
        Originally posted by MariusTm29 View Post
        loganu lui tata miu e din 2007 modelul dci 70 cai , si intrerupe cam jumate de secunda incepand de la 1500 pe accelerare iar pe urma merge glont dar intrerupe si pe decelerare dar tot asa scurt . nu moare motorul dar foarte scurt sacadeaza, nu are nici 17 mii de km cu ea nu scoate fum porneste la prima si la rece si la cald ,nu tacane nu bate nimic chiar e foarte silentioasa . intrerupe si stand pe loc dar doar pe accelerare si foarte scurt si nu la o turatie exacta intrerupe intre 1000 - 1500 ( iar daca-i dau acceleratie dupa acceleratie nu mai intrerupe ) nu mai sus , iar pe decerare nu mai intrerupe cand e in loc .

        aveti ceva idei ? macar sa stiu la ce sa ma pot astepta ca trebe sa merg sa vad ce poate fii .
        NU bag mana in foc insa tind sa cred ca este vorba despre regulatorul de presiune de pe pompa de injectie. Tumbalaul acela maro, din dreapta pompei, scapa presiune pe la inelusul acela maro din jurul lui. Se scoate foarte usor dupa pompa, insa nu prea ai ce s'ai faci decat sa il schimbi. Este mai scump dar nu ai ce face, dar inainte ti'as recomanda sa mergi la o diagnoza pentru a depista cauza exacta.

        Comment


        • #5
          deci am fost am facut diagnoza totul perfect nici o eroare am luat-o si in mers si tot ce s-a putut testa totul arata perfect injectoarele perfecte , presiune pompa totul ok , ce mi-a ramas sa mai incerc e sa curat EGR u o sa o fac si pe aia in final se uita si mecanicu la ea si ..... probabil ca-i o problema dinaia de-ti scoate peri albi pana-i dai de cap , revin cu ce-am mai facut la ea si daca-i dau de cap .
          ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

          Comment


          • #6
            motorina a fost motivul , incredibil dar adevarat , oricum Doamne ajuta ca asta a fost motivu .
            ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

            Comment


            • #7
              Ce motorina foloseai si ce folosesti acum?
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by valeriuciprian View Post
                Ce motorina foloseai si ce folosesti acum?
                treaba a fost in felul urmator , tata miu plecase la craiova cu masina ( eu is din timisoara ) si acolo o mai avut ceva treaba si la intors o zis sa bage ca poate nu-i ajunge pana acasa si o bagat de la un omv de la iesire sau intrare in caransebes nu stiu din ce directie de aia nu m-am gandit nici o clipa ca motorina ar putea fii de vina , am mers cu masina si au bagat-o si pe tester si totul era perfect la un moment dat ma gandeam ca e o problema dinaia de genu cauti 1 luna dupa o buba marunta care-ti manca timp cu caru , si in final i-am zis la tata miu sa mearga asa cu ea pana se goleste rezervorul , si ieri o facut plinu si ce sa zic merge brici ca innainte ce Dumnezeu are 17 mii km masina , eu am considerat ca daca bagi motorina din pecouri multinationale macar acolo stii de-o treaba dar uite ca nu e asa , probabil ca la unele pecouri sefii de statii is marlani si fac pe-o mana cu ailalti combinatii , sa-i ia dracu de nemernici pe toti iti strici masina aiurea din cauza unor nesimtiti , ca sa nu-ti spun cate ganduri te incearca in astfel de situatii incepi si te gandesti la tot ce-ai citit pe aici pe forumuri cu injectoare cu span cu nici nu mai stii ce , dupa ce-am fost si-am pus-o pe tester si aia n-au gasit nimic un mecanic de acolo mi-a zis sa incerc sa curat egr-u , nu l-am curatat si bine=am facut , ma rog bine ca-i cum e si asta e .
                ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google